A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Заклади позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму продовжують організовувати креативне дозвілля для вимушено переміщених осіб

Опубліковано 13 квітня 2022 року о 10:15


Заклади позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму організовують під час воєнного стану освітній процес за змішаною формою навчання, у якому також беруть участь евакуйовані з районів проведення бойових дій діти.

Педагоги адаптують заняття до умов сьогодення, пропонують вихованцям майстер-класи, вікторини, віртуальні подорожі, мультимедійні презентаційні меседжі, пізнавальні фільми, екскурсії, здійснення проєктної та дослідницької діяльності, а також участь у спільних природоохоронних акціях.

Особливо вагомою для релаксації є профілактика зменшення наслідків стресу на базі кутків живої природи, де діти переселенців проходять психологічну реабілітацію, навчаються розрізняти тварин за зовнішніми ознаками, розміром, забарвленням і звичками, спостерігають за поведінкою та годують улюбленців. Педагоги відзначають, що час із рослинами та тваринами відволікає від пережитого не тільки дітей, а й їхніх батьків.

Найкращий досвід роботи з евакуйованими з районів проведення бойових дій дітьми демонструють заклади позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму Вінницької, Волинської, Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської, Рівненської, Чернівецької, Хмельницької областей.

Педагогічні колективи докладають усіх зусиль до організації активностей і проведення заходів для дітей і їхніх батьків, зокрема:

  • флешмоб «Віримо в перемогу України»;
  • психологічна підтримка дітей методом іпотерапії (спілкування з кіньми);
  • загальнонаціональний флешмоб «Сади для перемоги»;
  • організація в закладах позашкільної освіти зоохостелів, флорахостелів, фітоготелів;
  • релаксаційно-екологічна стежка «Здоров’я» для зняття стресу та психологічного розвантаження;
  • проєкт «Контактний зоокуточок «Дружній до дітей»;
  • STEM-лабораторії в закладах освіти;
  • проєкт «Город на підвіконні»;
  • телерепортаж роботи з дітьми, який розміщено на YouTube-каналі за посиланням.

Кожен заклад висвітлює діяльність і здобутки в електронних мережах, Facebook, YouТube, а також на своїх сайтах.

Нагадаємо, Сергій Шкарлет розповів про початок п’ятого тижня навчання в умовах воєнного стану.