У Київському національному економічному університеті провели конференцію щодо маркетингової освіти в Україні. Загалом у заходах взяли участь 76 українських та польських науковців.
Спікерами заходів стали вчені та представники бізнесу, які проводять маркетингові дослідження або вивчали цей напрям. Під час конференції акцент зроблено на удосконаленні методичного забезпечення маркетингової освіти в умовах глобалізації, поширенні інформації серед суспільства, а також об'єднанні наукових досліджень з цього напряму серед маркетологів різних європейських країн і шкіл.
Також учасники провели аналіз українського та польського ринків освітніх послуг.
Організатором конференції став Інститут маркетингу КНЕУ, зокрема кафедра маркетингу імені А.Ф.Павленка, а також польсько-український науковий журнал «Соціально-гуманітарні науки».