A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Стартував конкурсний відбір для вчителів у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Опубліковано 03 лютого 2021 року о 13:41


Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у межах всеукраїнського проєкту «Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність» запрошує вчителів приєднатися до великої когорти освітніх змінотворців. Діяльність проєкту розпочалась у 2018 році. Сьогодні в проєкті беруть участь уже 654 школи і близько 3000 вчителів з усіх областей України.

Вчителі – учасники заходу – отримають дієві інструменти та методики для навчання школярів старших класів медіаграмотності. Нові компетенції викладачів дозволять ефективно навчати учнів критичному сприйняттю інформації, протидії маніпуляціям та усвідомлювати цінність високоякісної інформації в контексті шкільної освіти.

Команда IREX переконана, що саме вчителі повинні стати амбасадорами медіаграмотності в українському суспільстві, навчити своїх учнів бути стійкими до впливів, розрізняти неякісну інформацію та цінувати якісну.

«Зрештою вчителі не просто пройдуть навчальну програму, а виховуватимуть нове покоління українців, які будуть орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі та завжди схвалювати усвідомлені рішення в житті»,  – переконані організатори проєкту.  

До участі запрошують вчителів історії, української мови та літератури у 8-9 класах, мистецтва у 9 класі. Для цього потрібно до 14 лютого подати заявку, яку розгляне конкурсна комісія проєкту.

До вересня 2021 року учасники пройдуть спеціальне онлайн-навчання з інтеграції інфо-медійної грамотності у свої уроки та отримають електронні матеріали: конспекти уроків, презентації, роздатковий матеріал тощо.

Проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» реалізує Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси та за підтримки посольств США та Великої Британії.