A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Естонські експерти допоможуть українським освітянам покращити інклюзивну освіту

Опубліковано 01 лютого 2018 року о 12:04

Естонські експерти з інклюзивного навчання поділяться своїм досвідом з українськими освітянами – відповідний семінар вони проведуть в Києві у березні. Про це домовилися під час робочої поїздки до Естонії представники делегації МОН України з керівництвом центру освітньої компетенції «Innove».

Фахівці Міністерства також ознайомилися з роботою цього центру. У ньому, зокрема, розробляють методики навчання дітей дошкільного віку, школярів і студентів у закладах освіти та проводять аналітичну роботу для визначення стратегічних напрямів розвитку освітньої галузі в Естонії. Важливим напрямом роботи «Innove» є питання соціалізації та професійної реабілітації осіб з особливими освітніми потребами.

Візит української делегації пройшов у межах естонсько-українського проекту «Підтримка впровадження принципів інклюзивної освіти концепції «Нова українська школа». Окрім візиту до центру «Innove», представники МОН відвідали низку інших організацій та шкіл, робота яких пов’язана з впровадженням інклюзивної освіти.

Приміром, вони дізналися про роботу Північно-естонського центру «Rajaleidja», що консультує з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами,  а також щодо вибору професії.

Ознайомитися зі спеціальною освітою в Естонії допоміг навчальний заклад для дітей з  розладами аутичного спектра Tallinn Konstantin Pätsi Vabaõhukool.  Представники МОН відвідали класно-урочні та позакласні заняття, дізналися про новітні методиками викладання, які впроваджуються естонськими освітянами.

Наприкінці робочої поїздки для української делегації провели різні лекції, а також презентували новий метод «Хамет» для визначення професійного потенціалу та напряму навчання осіб з інвалідністю. 

Нагадаємо, що раніше Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич наголошувала, що один з найбільших викликів інклюзивної освіти – навчити учителів та дітей жити в новій для себе реальності.