A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

24 липня у МОН представлять Дорожню карту з використання результатів міжнародного дослідження PISA-2018

Опубліковано 23 липня 2019 року о 16:02
24 /07 середа 11:00
24 /07 середа 13:00
подію завершено

24 липня 2019 року заступник Міністра освіти і науки Вадим Карандій візьме участь у презентації Дорожньої карти PISA, де виписаний план використання результатів проведеного торік дослідження. Також йтиметься про підготовку до участі України в наступному циклі PISA-2021.

Початок: об 11:00.

Місце проведення: Міністерство освіти і науки України (м. Київ, пр. Перемоги, 10, Зала Колегії).

Акредитація ЗМІ: https://bit.ly/32KmZ7U (до 10:00 24 липня).

Під час заходу також буде підписано Меморандум про співпрацю між МОН та стейкхолдерами галузі, зокрема, UNICEF, Міжнародним фондом “Відродження”, НАПН, громадськими організаціями “Смарт освіта” та “Освіторія” тощо.

Довідково.

PISA – це програма міжнародного оцінювання учнів (Programme for International Student Assessment).Тестування PISA проводять кожні три роки, починаючи з 2000-го. Головне завдання дослідження – визначити в учнів здатність до використання знань і умінь з математики, природничих наук та читання. PISA – важливий показник дієвості освітніх реформ у провідних країнах Європи, Північної й Південної Америки.

У лютому 2016 року Кабінет Міністрів України доручив Міністерству освіти і науки України забезпечити участь України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018 та визначив відповідальним за його проведення Український центр оцінювання якості освіти.

2018 року, окрім України, учасниками PISA також стали майже 80 країн світу.

Загалом під час тестування PISA перевіряються знання та вміння за трьома напрямами:

  • Читацька грамотність. Визначає здатність учня до широкого розуміння тексту, пошуку нової інформації, її відтворення та використання, інтерпретації змісту й формулювання власних умовиводів, осмислення й оцінювання змісту та форми тексту тощо.
  • Математична грамотність. Перевіряє вміння визначати й усвідомлювати роль математики в сучасному світі, надавати добре обґрунтовані судження, уміння використовувати математику в особистих цілях і в суспільному житті.
  • Природничо-наукова грамотність. Перевіряє уміння пояснювати наукові явища, робити обґрунтовані висновки про них, усвідомлювати вплив науки і технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ.