A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Особливості виховної роботи з протидії торгівлі людьми у загальноосвітніх навчальних закладах

Опубліковано 27 березня 2015 року о 15:48

25-26 березня 2015 р. Івано-Франківську за сприяння Міністерства освіти і науки Український фонд «Благополуччя дітей» у співпраці з департаментом освіти і науки Івано-Франківської ОДА та Івано-Франківським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти провели регіональну конференцію «Особливості виховної роботи з протидії торгівлі людьми у загальноосвітніх навчальних закладах».

Захід організовано з метою реалізації плану заходів Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 р. № 350, відповідного наказу Міністерства освіти і науки України від 19.07.2012 № 827.в рамках проекту «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад», що впроваджується Представництвом Міжнародної організації з міграції в Україні у партнерстві з Українським фондом «Благополуччя дітей» та Західноукраїнським ресурсним центром за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації.

У заході взяли участь близько 100 представників з числа методистів, керівників методичних об‘єднань освітніх установ та закладів Івано-Франківської, Закарпатської, Чернівецької, Тернопільської, Хмельницької, Вінницької та Одеської областей. Під час пленарних засідань конференції учасники ознайомились з останніми тенденціями у сфері протидії торгівлі людьми та інноваційними виховними програмами для роботи з дітьми з питань безпечної міграції та уникнення ризиків потрапляння у тенета торгівлі людьми. Робота у групах проводилась за наступними напрямками: створення безпечного середовища як складової процесу захисту прав та законних інтересів дітей; корекція негативних поведінкових моделей дітей із сімей, які опинились в складних життєвих обставинах; шляхи створення ефективної моделі превентивної роботи у навчальному закладі.

«На сучасному етапі, коли йде переосмислення пріоритетів у роботі з дітьми та молоддю, здійснюється перехід від надання соціальної допомоги дитині до комплексного соціального патронажу сім’ї, стає необхідним вивчити позитивний досвід колег, опрацювати його на науковому рівні та поширити серед широких кіл фахівців, які працюють з дітьми та молоддю», - таку думку висловили організатори конференції.