Посада, місце роботи на час участі в конкурсі
|
Вчитель української мови та літератури Кременчуцького ліцею інформаційних технологій № 30 імені Н. М. Шевченко
|
Посада, місце роботи на даний час
|
Заступник директора з навчально-методичної роботи Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка
|
Зміни, що відбулись після перемоги у конкурсі
|
З 2009 року призначена заступником директора з навчально-виховної роботи Кременчуцького ліцею інформаційних технологій № 30 імені Н. М. Шевченко.
З 2015 року – заступник директора з навчально-методичної роботи Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка. Продовжує займатися викладацькою діяльністю – працює викладачем української мови та літератури Кременчуцького педагогічного коледжу імені А. С. Макаренка. У 2014 році зареєстровано шлюб з Малюком Сергієм Сергійовичем |
Досягнення
|
Присвоєно почесне звання «Заслужений вчитель України» (2009)
|
Робота у журі конкурсу «Учитель року», інших професійних конкурсів, учнівських інтелектуальних змагань
|
Була у складі журі:
всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації «Українська мова та література» на різних рівнях (2012, 2015); ІІ (міського) та ІІІ (обласного) етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (2009-2016); ІV (фінального) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (2016); ІІ (міського) та ІІІ (обласного) етапів Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (2009-2015); регіональної Олімпіади з сучасної української мови серед студентів ІІ курсів та української мови й літератури серед студентів ІІІ-ІV курсів педагогічних навчальних закладів початкового рівня вищої освіти Південного регіону України (2016) |
Інформація, якою хоче поділитися з іншими
|
Працює над методичною проблемою «Організація активного навчання та розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури».
Життєвий принцип: «Скажіть мені, і я забуду. Покажіть, і я запам’ятаю. Дайте можливість обговорити, і я зрозумію. Дайте можливість навчити іншого, і я досягну досконалості» |