A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Громовий Віктор Володимирович – у номінації «Директор школи»

Посада, місце роботи на час участі в конкурсі
Директор гімназії ім. Тараса Шевченка м. Кіровограда
Посада, місце роботи на даний час
Директор МБО «Центр тестових технологій та моніторингу якості освіти», шеф-редактор порталу «Освітня політика»
Зміни, що відбулись після перемоги у конкурсі
Опанував фах експерта з освітньої політики та керівника освітніх проектів;
стажувався з проблематики громадянської освіти у США за програмою «Партнери в освіті» (2002), за програмою «Розвиток середньої освіти» Японської агенції з міжнародного розвитку (JICA) у Японії (2002), за програмою МАШАВ в Ізраїлі (2003), за тематикою євроатлантичної інтеграції в Польщі (2006) та Німеччині (2007);
став професійним тренером з менеджменту інновацій, освітнього лідерства, порівняльної педагогіки, технологій розвитку емоційного інтелекту та глобальної освіти;
ініціатор створення та багаторічний голова Кіровоградської міської Асоціації керівників шкіл, віце-президент Асоціації директорів відроджених гімназій України, голова Координаційної ради Асоціації лідерів освіти України (АЛОУ)
Досягнення
 
Видав 2 книги та має близько 500 наукових публікацій з проблем сучасної освіти, політології та соціології, серед яких можна виділити:
цикл публікацій в газеті «Зеркало недели» за 2001-2010 роки;
Біла книга (Сили змін та вектори руху до нової освіти України)», упорядник - Віктор Громовий,  м. Київ: «Україна −3000», 2009. — 156 с.
Громовий Віктор. Школа, школа... - К.: Плеяди, 2004 - 400с.
Автор 5 фільмів «Американська школа», «Японська школа», «Шведська школа», «Ізраїльська школа», «Німецька школа»
Участь в інших конкурсах, фестивалях тощо
За 15 років з моменту закінчення конкурсу «Учитель року» брав участь в десятках різноманітних конкурсах, фестивалях, конференціях (3-5 щороку). Результати були різними (50:50)
Інформація, якою переможець хоче поділитися з іншими
Життєве кредо: «Думати, відчувати, діяти! Бути  «директором, якого не чекали», створити «школу, яка не школа», реалізовувати амбітні проекти, які ніхто досі не зміг реалізувати»