Посада, місце роботи на час участі в конкурсі
|
Вчитель математики та інформатики загальноосвітньої школи № 1 ім. Т. Шевченка м. Ужгорода Закарпатської області
|
Посада, місце роботи на даний час
|
Завідувач кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат фізико-математичних наук
|
Зміни, що відбулись після перемоги у конкурсі
|
Після перемоги у конкурсі тривалий час працював в управлінні освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації (2002-2010), відповідав за впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл області.
З 2010 року очолює кафедру природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, займається науковою, педагогічною та методичною роботою |
Досягнення
|
У 2004 році за результатами роботи нагороджений найвищою відзнакою Закарпатської обласної державної адміністрації – нагрудним знаком «За розвиток регіону», у 2010 році став завідувачем кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти
|
Робота у журі конкурсу «Учитель року», інших професійних конкурсів, учнівських інтелектуальних змагань
|
Починаючи з 2000 року – голова журі другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації «Інформатика» (2002, 2006, 2009, 2013, 2016) та член журі, заступник голови журі у номінації «Математика» (2000, 2007, 2010, 2015);
член журі третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінаціях «Математика» (2000, 2007) та «Інформатика» (2002, 2006, 2009); член журі, експерт ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики та інформатики (2000-2016), заступник голови журі, голова журі ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики (2012, 2013, 2014, 2015, 2016); член журі Всеукраїнського турніру юних інформатиків (2014) |
Інформація, якою переможець хоче поділитися з іншими
|
Участь та перемога у конкурсі «Учитель року» дала можливість реалізувати творчий потенціал педагога та науковця, активно впливати на впровадження прогресивних ідей у освітній процес через організацію та проведення методичних заходів, живе спілкування, багатогранну співпрацю з однодумцями не тільки в межах області, але і поза нею, своїм прикладом стимулювати колег-учителів до пошуку свого шляху педагогічного зростання через підготовку та участь у професійному випробовуванні найвищого рівня
|