Як проєкт EdUP покращує сантехнічну освіту в Україні. Історії закладів-учасників

У червні 2023 року завершується друга фаза україно-швейцарського проєкту «Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні». За час проєкту заклади-учасники напрацювали багато успішних практик. Їм є що розповісти про нові підходи до менеджменту профтеху, комунікацію з учнями та вступниками, а також налагодження співпраці з бізнесом.
Розказувати про їхній досвід будемо в комунікаційній кампанії «Партнерство заради змін. Як проєкт EdUP покращує сантехнічну освіту в Україні». Упродовж березня-травня будуть опубліковані історії успіху закладів та найкращі практики розбудови сантехнічної професії.
Друга фаза проєкту розпочалася 2018 року. До неї залучено 25 закладів професійної освіти з різних областей країни. Вони вчилися розробляти бізнес-плани, складати грантові заявки, опановували мобільні застосунки, налагоджували партнерство з бізнесом, брали участь у конкурсах фахової майстерності. Це та інше й буде висвітлено в межах кампанії.
Історії публікуватимуть і зберігатимуть на сайті та сторінці EdUP в соцмережі «Фейсбук», а також на ресурсах Міністерства освіти і науки України.
Уже скоро буде опубліковано першу історію про Броварський професійний ліцей і його розвиток навчання дорослих.
Довідка.
Україно-швейцарський проєкт «Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні» впроваджується за фінансової підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва спільно з ТОВ «Геберіт Трейдинг» та виконується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Свісконтакт» за підтримки Міністерства освіти та науки України.
Проєкт реалізується в Україні з 2014 року і складається з двох фаз.
Під час першої фази в усіх закладах-учасниках проєкту були створені навчально-практичні центри – структурні підрозділи, оснащені новим обладнанням, інструментами, методичними матеріалами. Крім того, був розроблений професійний стандарт професії.
З 2018 року триває друга фаза проєкту, що має на меті поліпшити якість освіти, забезпечити організаційну спроможність навчально-практичних центрів, розвинути співпрацю з роботодавцями, а також створити додаткові можливості для професійного розвитку учасників освітнього процесу.
Нагадаємо, що нещодавно МОН підписало меморандум про співпрацю з громадською спілкою «Асоціація інсталяторів інженерних систем».