• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Команда підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України

Команда – це група українських фахівців, які не є державними службовцями і забезпечують цільову підтримку Міністерства в упровадженні освітніх реформ та реформи державного управління. Її утворено згідно із наказом МОН від 17.04.2019 р. № 502.

Донори

Команда підтримки відновлення та реформ фінансується в межах проєкту "Українська Архітектура Реформ" (URA). Цей проєкт є комплексною програмою технічної допомоги, розробленою ЄБРР у партнерстві з Європейським Союзом для підтримки ключових реформ в Україні. Проєкт впроваджується за підтримки Європейського Банку Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) та Багатостороннього Донорського Фонду Стабілізації та Сталого Розвитку України (Австрія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Швеція, Швейцарія, Велика Британія, США та Європейський Союз, найбільший донор).

Напрями роботи Команди підтримки відновлення та реформ МОН:

  • Реформа професійної (професійно-технічної) освіти

Консультації та підтримка з питань:

➡️ модернізації інфраструктури закладів П(ПТ)О;

➡️ відповідності змісту та якості П(ПТ)О потребам регіональних ринків праці;

➡️ цифровізації та децентралізації П(ПТ)О;

➡️ комунікації про реформу П(ПТ)О та координації роботи з Партнерами з розвитку.

  • Реформа дошкільної освіти

Координація та підтримка з питань:

➡️ системи управління та фінансування дошкільної освіти;

➡️ побудови системи політики безпеки в ЗДО;

➡️ запровадження системи забезпечення якості освітнього середовища та допомога із запровадження вивчення англійської мови в ЗДО.

  • Реформа Нової української школи

Консультації та підтримка з питань:

➡️ розроблення нового освітнього змісту базової та профільної середньої освіти на компетентнісній основі та цінностях;

➡️ системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів базової середньої освіти;

➡️ забезпечення умов для професійного розвитку вчителів НУШ;

➡️ моніторинг ефективності реформи НУШ та комунікація про реформу НУШ.

  • Реформа державного управління

Консультації та підтримка з питань:

➡️ поліпшення гендерної рівності в структурі МОН та освітніх закладах;

➡️ створення привабливого соціально-психологічного клімату в МОН.

  • Цифрова трансформація освіти

Консультації і підтримка з питань переходу освітнього контенту та навчального процесу в онлайн-формат та забезпечення напряму відповідними достовірними аналітичними даними.

  • Координація донорської підтримки

Консультації з питань донорської підтримки, координація оновлення матриці донорської допомоги та допомога в проведенні засідань Секторальної робочої групи.

Більше про нас:

Офіційна пошта Команди - [email protected]


Упровадження реформи «Нова українська школа»

  • Підтримка та консультації МОН під час розроблення Державного стандарту базової середньої освіти, за яким нині вчаться 5–6 класи (та 7 класи, які беруть участь у пілотуванні стандарту), типової освітньої програми для 3–4 класів, 5–9 класів і проєкту Державного стандарту профільної середньої освіти.
  • Підтримка та консультування авторських колективів щодо розроблення модельних навчальних програм за новим Державним стандартом базової середньої освіти, які отримали гриф МОН України.
  • Регулярне консультування щодо оновлення підходів у системі оцінювання (НПА, інструментарій) та розроблення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнівства на основі визначених державними стандартами результатів навчання.
  • Пропозиції до професійного стандарту вчителя, типових програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, онлайн-курсів для педагогів.
  • У співпраці з партнерами проведення низки вебінарів для регіональних координаторів НУШ, спрямованих на впровадження нових держстандартів початкової та базової середньої освіти.
  • Регулярне консультування пілотних шкіл НУШ щодо організації освітнього процесу.
  • Підтримка пілотних шкіл щодо відновлення освітнього процесу в умовах війни, розроблення методичних рекомендації щодо завершення навчального року.
  • Розроблення комунікаційних планів та різноманітних матеріалів, що стосуються різних аспектів реформи.
  • Участь у розробленні та оновленні контенту вебресурсу НУШХАБ. Частиною цього рішення став розроблений за участю RST конструктор навчальних планів та програм.
  • Участь у проведенні досліджень якості освіти в закладах загальної середньої освіти в контексті впровадження нових Державних стандартів на рівні початкової та базової освіти.

Реформа професійної (професійно-технічної) освіти

Експерти/-ки КПР надають організаційну та експертно-методичну підтримку МОН за низкою напрямів.

Сприяння удосконаленню моделі управління П(ПТ)О

  • Стратегічні сесії для представництва сфери П(ПТ)О.
  • Звіт щодо «Створення і діяльності наглядових (піклувальних) рад закладів професійної (професійно-технічної) освіти та можливих шляхів підвищення ефективності управління закладами П(ПТ)О на регіональному рівні» та кабінетне дослідження передового міжнародного досвіду створення та функціонування наглядових рад закладів професійної освіти.

Підтримка модернізації інфраструктури закладів П(ПТ)О

  • Пропозиції щодо змін у законодавстві України щодо можливості використання коштів від продажу ліквідованих закладів на розвиток наявної системи П(ПТ)О. Комплексний аналіз 609 закладів П(ПТ)О щодо доцільності створення Центрів досконалості. Підтримка у створенні умов для актуалізації змісту та якості П(ПТ)О Пропозиції до проєктів Законів України «Про національну систему кваліфікацій» та «Про професійну освіту» щодо змісту та структури професійної освіти, а також щодо визначення місця мікроваліфікацій у Національній системі кваліфікацій.
  • У межах співпраці МОН з Європейським фондом освіти надано пропозиції до Звіту про порівняння Європейської рамки кваліфікацій і Національної рамки кваліфікацій України та підготовлено інформацію до Національного звіту України «Туринський процес 2022 Україна» стосовно спроможності розвитку людського потенціалу в контексті навчання впродовж життя.

Цифровізація професійної освіти

  • Підтримка у створенні та пілотуванні Електронного кабінету вступника до закладів П(ПТ)О в ЄДЕБО.
  • Підтримка МОН щодо створення та наповнення онлайн-платформи «Професійна освіта онлайн» для подолання викликів, спричинених пандемією COVID-19 та повномасштабною війною росії проти України.

Комунікація про реформу П(ПТ)О

Підтримка в розробленні та впровадженні інформаційних кампаній, проведенні інформаційних сесій для медіа та пресбрифінгів щодо реформи професійної освіти. Підтримка в організації та проведенні Всеукраїнського тижня професійної освіти у 2021 та 2023 роках (у межах Європейського року навичок 2023).

Координація роботи з Партнерами з розвитку та створення умов для інтернаціоналізації сектору П(ПТ)О

  • Підтримка в організації та проведенні засідань Тематичної підгрупи П(ПТ)О Секторальної РГ «Освіта і наука» (двічі–тричі на рік).
  • Підтримка щодо розроблення та впровадження комплексної програми інформування про можливості Програми ЄС Еразмус+ для сфери П(ПТ)О та сприяння пошуку партнерів — заявників проєктних пропозицій з-поміж закладів освіти країн ЄС, а також поширення досвіду проєктів, які отримали фінансування в межах конкурсів Еразмус+.

Реформа дошкільної освіти

  • Підтримка МОН у розробленні законодавства й наданні методичної підтримки вихователям закладів дошкільної освіти.
  • Рекомендації щодо змін до професійного стандарту «Вихователь ЗДО», проєкту професійного стандарту «Вихователь-методист закладу дошкільної освіти».
  • Наданні пропозицій до типових програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників на підставі професійних стандартів «Вихователь ЗДО» та «Керівник ЗДО» і проєкту Закону України «Про дошкільну освіту».
  • Підтримка у впровадженні ECERS-3 — шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти та проведення вебінарів про це.
  • Підтримка щодо впровадження обов’язкового вивчення англійської мови в ЗДО.
  • Розроблення алгоритму дій у ЗДО в разі виникнення надзвичайних ситуацій, рекомендацій щодо роботи з дітьми дошкільного віку, які виїхали за кордон, рекомендацій для працівників сфери дошкільної освіти, батьків щодо підтримки дитячої гри в умовах війни, підготовка критеріїв якості та безпеки освітнього середовища як рекомендації тимчасовим освітнім просторам та для облаштування укриттів закладів дошкільної освіти.
  • Пдтримка розроблення та впровадження Політики безпеки (Safeguarding policy) у закладах дошкільної освіти.

Цифровізація освіти

  • Підтримка МОН у розробленні проєкту Цифрової трансформації освіти.
  • Підтримка МОН у створенні та розвитку цифрових рішень для освіти. Серед них: центральна база даних програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту», вебплатформи дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн». RST допомагає з координацією розроблення відповідних рішень і вдосконаленням законодавства.
  • Участь у створенні дашборду — інтерактивної мапи розподілу цифрових пристроїв серед закладів освіти, підготували аналітичний матеріал щодо потреб зруйнованих закладів, а також щодо кількості науково-педагогічних працівників та учнів зі зруйнованих закладів, брали участь у зборі та узагальненні даних щодо потреб у забезпеченні учнів шкіл, студентів коледжів і закладів професійної (професійно-технічної) освіти комп’ютерним обладнанням.

Реформа державного управління

  • Підтримка МОН у розробленні методології та критеріїв проведення гендерного аудиту в закладах освіти.
  • Надання рекомендацій до проєкту Національної стратегії забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків до 2030 року.
  • Надання рекомендацій до Стратегії гендерної рівності у сфері освіти.

Інша підтримка:

  • Пропозиції до Плану відновлення України в межах робочої групи «Освіта і наука».
  • Підтримка й консультації під час підготовки Стратегії розвитку освіти і науки України до 2027 року.
  • Пропозиції до проєкту Закону України «Про особливості застосування англійської мови в Україні».

Анастасія Лісова
Директорка Команди підтримки відновлення та реформ

Основні обов’язки / напрями роботи
Забезпечення ефективного стратегічного та операційного управління Командою підтримки відновлення та реформ МОН  
  • Консультування та підтримка з питань стратегічного та оперативного управління Командою
  • Координація роботи експертів та експерток з Міністерством;
  • Підтримання регулярної комунікації з міжнародними організаціями-партнерами та експертами;
  • Управління змінами та ризиками.

Загальна координація та моніторинг впровадження реформ у Міністерстві освіти та науки
  • Підтримання регулярної комунікацї з відповідними підрозділами Міністерства;
  • Забезпечення належної координації та узгодженості між різними програмами, проєктами та політиками;
  • Сприяння моніторингу прогресу та результатів різних програм, проєктів та політик
  • Освіта: Київський національний лінгвістичний університет (переклад, лінгвістика та педагогіка); Інститут міжнародних відносин Національного університету імені Т. Шевченка (міжнародні економічні відносини); CELTA, Delta кваліфікація (Cambridge Assessment English)

  • Досвід роботи: понад 12 років досвіду в освітній сфері (вчителювання, розроблення навчальних програм та освітніх курсів), 5 років досвіду роботи з управління освітніми проєктами




Тетяна Білецька
Заступниця директорки Команди - П(ПТ)О

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Консультування та підтримка з питань стратегічного та оперативного управління Командою з метою забезпечення підтримки МОН щодо впровадження реформи П(ПТ)О
  • Експертна підтримка МОН з метою підсилення координації проєктів / програм Партнерів розвитку (донорів) сектору професійної освіти та забезпечення синергії ресурсів і результатів
  • Експертна та координаційна підтримка імплементації проєктів, присвячених темам гендерної рівності, обміну досвідом у контексті європейської інтеграції, інтернаціоналізації сфери П(ПТ)О
Роман Шиян
Заступник директорки Команди - НУШ

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Координування та сприяння діяльності команди реформ з НУШ
  • Координування роботи з менеджментом Міністерства, зокрема з Директоратом дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти, Інститутом модернізації змісту освіти
  • Підтримування регулярної комунікації з відповідними підрозділами Міністерства освіти і науки, Інституту модернізації змісту освіти, інших міністерств та агенцій, а також регіональних органів управління, освітніх інституцій
Катерина Гайдученко
Адміністративна асистентка проєкту

 
Основні обов’язки / напрями роботи
  • Підтримка мережевих заходів та підготовка навчальних заходів, підтримка з питань взаємодії з департаментами Міністерства та організаціями
  • Звітування роботи проєкту, комунікація з донорами та стейкхолдерами, переклад, контроль й управління адміністративними й організаційними питаннями


КЛЮЧОВИЙ ПРІОРИТЕТ

«РЕФОРМА ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ»

Олексій Ситник
Старший проєктний менеджер (децентралізація управління та цифровізація П(ПТ)О)
Основні обов’язки / напрями роботи
  • Експертний супровід створення Стратегічних планів розвитку систем професійної (професійно-технічної) освіти в регіонах (консультації, тренінги, фасилітація)
  • Координаційна та експертна підтримка розроблення та впровадження проєктів МОН та Партнерів розвитку (донорів) щодо цифровізації сфери П(ПТ)О
  • Надання рекомендацій стосовно розроблення НПА у сфері П(ПТ)О в межах власної компетенції
Наталія Проценко
Старша проєктна менеджерка (зміст та якість П(ПТ)О)

Основні обов’язки / напрями роботи 
  • Надання рекомендацій щодо вдосконалення законодавчого регулювання сфери П(ПТ)О в межах власної компетенції
  • Експертна та координаційна підтримка МОН та Партнерів розвитку (Донорів) у розробленні нового змісту професійної освіти та забезпеченні професійного розвитку освітян сфери П(ПТ)О
  • Сприяння залученню ключових стейкхолдерів до оновлення змісту та навчального середовища закладів П(ПТ)О
  • Експертна підтримка процесу розроблення Державного стандарту профільної середньої освіти в частині професійного спрямування
Сергій Дорожко
Старший проєктний менеджер (модернізація інфраструктури П(ПТ)О)
[email protected]

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Експертна підтримка процесів оптимізації мережі закладів П(ПТ)О стосовно питань інфраструктури та обладнання
  • Консультування щодо оцінювання потреб системи П(ПТ)О в оновленні інфраструктури та обладнання, а також у відбудові зруйнованих/пошкоджених освітніх закладів на національному та обласному рівні
  • Координаційна та експертна підтримка діяльності МОН та окремих проєктів Партнерів розвитку (донорів) щодо модернізації інфраструктури закладів П(ПТ)О
  • Координаційна підтримка підготовки оцінювачів результатів навчання
Мирослава Калетник
Проєктна менеджерка (комунікації П(ПТ)О)

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Підтримка поточної комунікації МОН щодо сфери професійної освіти
  • Підтримка вступних кампаній до закладів П(ПТ)О
  • Інформування щодо прогресу реформи професійної освіти
  • Просування П(ПТ)О та робітничих професій
  • Сприяння підвищенню рівня стратегічних комунікацій закладів П(ПТ)О
  • Експертна та координаційна підтримка планування та впровадження комунікаційних проєктів Партнерів розвитку (донорів)
Анна Бондар
Проєктна менеджерка (зміст дистанційної освіти)  

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Координаційна підтримка діяльності МОН, українських організацій та Партнерів розвитку (донорів) щодо розроблення освітнього контенту та наповнення платформи дистанційного та змішаного навчання «Професійна освіта онлайн»
  • Забезпечення оцінювання попиту на курси дистанційного та змішаного навчання та контролю якості освітнього контенту
  • Підтримка у розробленні НПА для сфери П(ПТ)О в межах власної компетенції


КЛЮЧОВИЙ ПРІОРИТЕТ

«РЕФОРМА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»

Ольга Мурасова
Проєктна менеджерка 

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Консультування та підтримка з питань дослідження якості дошкільної освіти, зокрема з використанням методики ECERS-3; аналізу даних та підготовки звітів за результатами дослідження
  • Консультування та підтримка щодо формування політики у сфері дошкільної освіти та оцінки її впливу


КЛЮЧОВИЙ ПРІОРИТЕТ

«РЕФОРМА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

Олена Глоба
Старша проєктна менеджерка (Координація НУШ) 

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Консультування та підтримка з питань забезпечення зворотного зв'язку від вчителів щодо навчальних матеріалів, моніторингу потреб пілотних шкіл та забезпечення методичної підтримки для педагогів пілотних шкіл
Ірина Старагіна
Проєктна менеджерка з питань змісту освіти

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Координування роботи групи освітніх експертів та участь у розробці державних стандартів 
  • Робота над пілотуванням реформи НУШ
Марина Кафтан
Проєктна менеджерка з питань змісту освіти

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Координування роботи групи освітніх експертів та участь у розробці державних стандартів 
  • Робота над пілотуванням реформи НУШ
Оксана Івасюк
Проєктна менеджерка з питань змісту освіти
[email protected]

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Координування роботи групи освітніх експертів та участь у розробці державних стандартів 
  • Робота над пілотуванням реформи НУШ
Марія Василишин
Проєктна менеджерка  з питань змісту освіти
[email protected]

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Координування роботи групи освітніх експертів та участь у розробці державних стандартів 
  • Робота над пілотуванням реформи НУШ
Анастасія Свиридовська
Проєктна менеджерка 

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Супровід моніторингу субвенцій у сфері освіти
  • Аналіз рівня цифровізації освіти та рівня впровадження цифрових рішень у сфері освіти
Василь Терещенко
Проєктний менеджер з моніторингу впровадження НУШ

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Моніторинг ефективності впровадження реформи Нової української школи на рівні базової ланки освіти
Юлія Романенко
Проєктна менеджерка з розробки освітніх та навчальних програм
[email protected]

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Організаційне та методологічне забезпечення
  • Розроблення й упровадження державних стандартів загальної середньої освіти, освітніх і модельних навчальних програм та навчально-методичних матеріалів для реалізації Державного стандарту базової середньої освіти
Олена Кузьмінська
Проєктна менеджерка з професійного розвитку вчителів
[email protected]

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Координація підготовки вчителів до впровадження ДСБСО
  • Науково-методична підтримка розроблення програми підвищення кваліфікації вчителів та програми підготовки локальних тренерів
  • Взаємодія з ОІППО
  • Організаційна підтримка розбудови тренерської мережі; взаємодія з регіональними тренерськими кагортами
Ірина Клименко
Проєктна менеджерка з оцінювання

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Експертна підтримка у розробленні пропозицій щодо підходів до підсумкового оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами першого циклу базової освіти
  • Супровід приготування інструктивно-методичних матеріалів щодо створення інструментів/завдань для підсумкового оцінювання навчальних досягнень школярів на завершення першого - початок другого циклу базової освіти
Вікторія Топол
Менеджерка з комунікацій

Основні обов’язки / напрямки роботи
  • Розроблення комунікаційних стратегій і планів щодо реформи НУШ;
  • Комунікаційна підтримка реформи НУШ;
  • Створення комунікаційних матеріалів щодо реформи НУШ і середньої освіти.


КЛЮЧОВИЙ ПРІОРИТЕТ

«РЕФОРМА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ»

Олена Харчишина
Проєктна менеджерка
[email protected]

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Консультування та підтримка з питань людських ресурсів та організаційного розвитку (адаптація і розвиток персоналу, гендерна політика, внутрішні комунікації, формування бренду роботодавця)


НАСКРІЗНИЙ ПРІОРИТЕТ

«ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ»

Вікторія Косик
Проєктна менеджерка з цифровізації освіти

Основні обов’язки / напрями роботи
  • Експертна підтримка МОН у розробці політик цифрової трансформації освіти;
  • Експертна підтримка МОН у забезпеченні переходу освітнього контенту та навчального процесу в онлайн формат
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux