МОН пропонує для громадського обговорення проект «Положення про експертизу підручників (на паперових носіях)» та Критеріїв цієї експертизи
Міністерство освіти і науки пропонує для громадського обговорення проект «Положення про експертизу підручників (на паперових носіях)» та Критеріїв цієї експертизи
У відповідності із своїми статутними повноваженнями, за дорученням МОН України, Державна освітня установа «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» із 2019 року проводитиме експертизу підручників на паперовій основі.
Мета експертизи – підготовка висновків для МОН щодо надання підручникам рекомендацій для їхнього використання у закладах загальної середньої освіти.
Працівниками Центру, після численних і тривалих консультацій з українськими фахівцями, розроблені Положення про проведення такої експертизи та її Критерії. У їх основу покладений досвід підручникотворення ряду країн світу, критичний аналіз та переосмислення вітчизняного досвіду експертизи шкільних підручників.
Ухвалення цих документів означатиме початок грунтовних реформ у системі підручникотворення, а саме: розмежування між двома інституціями функцій експертизи та видання і логістики підручників; організація і проведення експертизи на принципово нових засадах, що має стати гарантією забезпечення закладів освіти якісними підручниками.
Пропозиції та зауваження до проектів Положення та Критеріїв просимо надсилати на електронну адресу [email protected] до 10 липня 2018 року.