• A-
    A+

Міністр Сергій Шкарлет наголосив на важливості затвердження Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2021–2031 роки

Опубліковано 10 лютого 2021 року о 12:43
Міністр Сергій Шкарлет наголосив на важливості затвердження Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2021–2031 роки
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України


Під час Партнерського форуму «Освіта України 2021: стратегічні цілі та пріоритетні напрями», що відбувся у вівторок, 9 лютого, Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет наголосив на важливості затвердження Національної стратегії інклюзивної освіти на 2021–2031 рр. та поінформував про напрями діяльності МОН у сфері інклюзивної освіти впродовж минулого року.

«Одне з пріоритетних завдань соціальної політики держави – захист прав дітей з особливими потребами на здобуття якісної освіти шляхом створення  інклюзивного простору в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та забезпечення доступу до цих закладів», – зазначив Сергій Шкарлет.

У 2020 році, за словами Міністра, вперше з бюджету було профінансовано закупівлю обладнання для спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів на суму 45 млн грн. Придбано майже 700 комплектів сучасних світових методик для інклюзивно-ресурсних центрів на суму 97 млн грн та понад 13,3 тис. підручників шрифтом Брайля – 24 млн грн.

Сергій Шкарлет підкреслив, що сегмент інклюзивної освіти зростає, а діти повинні отримувати рівний доступ до якісної освіти. Отже, задля підтримки дітей з особливими освітніми потребами держава запровадила субвенцію, яка цього року становитиме 504 млн грн.

Серед важливих завдань Міністерства на поточний рік Сергій Шкарлет відзначив затвердження Стратегії розвитку інклюзивної освіти, проєкт якої був розроблений співробітниками МОН у 2020 році.

«Важливим завданням на поточний рік є затвердження Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2021–2031 роки, яка відобразить трансформацію мережі спеціальних закладів та надасть змогу відпрацювати механізм запровадження диференційованого підходу забезпечення інклюзивної освіти», – підсумував Міністр освіти і науки України. 

Нагадаємо, раніше МОН презентувало основні досягнення у сфері інклюзивної освіти у 2020 році.

Довідково. 

В Україні функціонує 635 інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ), 43% шкіл мають інклюзивні класи (18 687 класів), де навчається 25 078 учнів. Забезпечено безперешкодний доступ для осіб з особливими освітніми потребами в 11 775 закладах загальної середньої освіти. Збільшено кількість ставок  асистентів вчителя – 17 215 асистентів.

Більше за темою Інклюзивне навчання

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux