• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Десять закарпатських закладів освіти завершили самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів

Опубліковано 10 січня 2023 року о 14:35
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

На Закарпатті успішно завершилася апробація самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти з використанням інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd».

Нині 10 шкіл успішно завершили самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти».

Зі слів керівників закладів освіти, які брали участь в апробації, складнощів у роботі з використанням ІАС «EvaluEd» не виникало. Натомість вони відзначили:

  • заощадження часу, пов’язане з організацією процедури самооцінювання;
  • наявність потрібного інструментарію;
  • автоматичний розрахунок результатів за кожним критерієм;
  • проведення анкетування всіх стейкхолдерів через QR та PIN-коди;
  • можливість використати у підготовці презентаційних матеріалів за результатами самооцінювання узагальнені візуалізовані дані.

Однак на роботу системи негативно впливали тривалі та безсистемні перебої з енергопостачанням.

Самооцінювання – це процес вивчення й оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти з метою вдосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти.

Його можуть здійснювати відповідно до таких моделей:

  • щорічне комплексне самооцінювання (за всіма компонентами);
  • щорічне самооцінювання за певними напрямами освітньої діяльності, а також періодичне комплексне самооцінювання;
  • щорічне комплексне самооцінювання за окремими рівнями освіти, на яких заклад освіти провадить освітню діяльність (початкова, базова, профільна, середня освіта);
  • інша модель, визначена закладом освіти.

Інформація, отримана під час самооцінювання, може бути використана з метою:

  • прийняття відповідних управлінських рішень для вдосконалення внутрішньої системи оцінювання якості освіти;
  • визначення пріоритетних напрямів удосконалення освітніх та управлінських процесів закладу освіти;
  • аналізу тенденцій в освітній діяльності закладу освіти та коригування його річного плану роботи та/або стратегії розвитку закладу;
  • аналізу динаміки оцінювання освітньої діяльності закладу освіти педагогічними працівниками, учнями, батьками.

Нагадаємо, українські учні, які тимчасово перебувають за кордоном, активно опановують навички для успішного життя.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux