Фідря Олег Григорович – у номінації «Історія»
Посада, місце роботи на час участі в конкурсі
|
Вчитель історії Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Рівненської міської ради
|
Посада, місце роботи на даний час
|
Вчитель історії, правознавства, громадянської освіти, практичного права Рівненської гімназії «Гармонія» Рівненської міської ради
|
Зміни, що відбулись після перемоги у конкурсі
|
Заступник директора з виховної роботи ЗОШ № 5,
директор ЗОШ № 10, експерт проекту «Громадянська освіта — Україна» (2005-2008), член редколегії журналу «Історія в школах України», вчитель Рівненської гімназії «Гармонія» |
Досягнення
|
Автор більш ніж 80 статей з методики викладання суспільних наук, співавтор програми курсу, методики викладання і підручника «Громадянська освіта» (9-11 клас). Кращий автор газети «Історія України» у номінації «Новатор історичної освіти» (2003-2004). Член авторського колективу проекту «Освіта для демократії в Україні» (2000-2002)
|
Робота у журі конкурсу «Учитель року», інших професійних конкурсів, учнівських інтелектуальних змагань
|
Двічі член журі третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації «Історія», член журі Всеукраїнського турніру юних істориків, постійний член журі ІІ-ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії
|
Участь в інших конкурсах, фестивалях тощо
|
Переможець міжнародного конкурсу Трансконтинентальної програми «Підтримка громадянського суспільства в Україні» (2000) та чотирьох всеукраїнських конкурсів (1998, 2000, 2001, 2003). Переможець Всеукраїнських конкурсів «Панорама творчих уроків» і «Вчитель-новатор», неодноразовий переможець міських та обласних конкурсів педагогічної майстерності у ярмарку педагогічної творчості у номінації «Історія» та «Методична скарбничка»
|
Інформація, якою переможець хоче поділитися з іншими
|
Розробник авторської моделі «Організація навчально-виховного процесу з викладання історії на основі інтенсивів»; розробник методики формування просторових компетенцій учнів на уроках історії;
сфера професійного інтересу - конструювання моделей організації навчально-виховного процесу з історії (дослідницька модель, ігрова модель, комунікативна модель) |