• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

МУНТЯНОВА АНАСТАСІЯ ДМИТРІВНА

вчителька української мови та літератури, зарубіжної літератури Болградського навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів-ліцей» Болградської міської ради Одеської області

Педагогічний стаж: 7 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Педагогічне звання: старший учитель.

Освіта: Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2013 рік. 

Самоосвіта: дистанційні курси «Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі» (платформа «Всеосвіта», 2020); «Сучасні технології онлайн-навчання» («Мій клас», 2020).

Педагогічна ідея 

Це не секрет, що сьогодні для досягнення життєвого успіху особистість має розвивати в собі самостійну й командну продуктивність, активність, ініціативність, креативність, що у свою чергу є складовими творчої компетентності людини. Творчість – це побудова нового й оригінального, нестандартне бачення вирішення проблеми. Перед сучасною школою постає завдання виховати особистість, здатну до життєтворчої діяльності, що стане запорукою успіху в різних сферах суспільства. Саме тому я вирішила працювати над проблемою «Розвиток творчої компетентності учнів на уроках української мови та літератури».

Для успішного керівництва розвитком творчої компетентності учнів необхідно знати психологічні особливості дітей, постійно тренувати їх пам’ять, уяву, фантазію, збуджувати інтерес до виконання певного виду роботи. Активність, експеримент, зворотний зв’язок, довіра, рівність поглядів — усі ці дидактичні принципи дають мені можливість проводити роботу над розвитком творчих умінь і навичок учнів на високому науково-методичному рівні.

На моє переконання, замість того, щоб переказувати учням інформацію, відірвану від життєвого досвіду, учителеві необхідно користуватися такими методами навчання, при яких неможлива неучасть когось у процесі пізнання. Тому я успішно впроваджую у своїй роботі інтерактивні технології. Інтерактивний урок – це передусім діалогове навчання, під час якого відбувається взаємодія учня з вчителем. Спільна діяльність учасників процесу пізнання призводить до того, що кожен робить власний висновок, відбувається обмін знанням, ідеями.

Для реалізації технології я активно використовую методи навчання, кожен з яких є засобом розвитку здібностей особистості:

роботу в парах/групах, при якій від діяльності кожного учня залежить якість виконання поставленого завдання;

рольову гру, під час якої учні намагаються відстояти різні позиції, знаходячись у заданому вчителем амплуа;

метод дебатів, який особливо корисний тим, що учні висловлюють погляди на суперечливе питання, вчаться поважати думку опонента;

метод роботи учнів над спільним проектом, що дозволяє збалансувати на уроці теорію і практику, легко інтегрується в освітній процес, згуртовує дітей;

аналіз ситуації, перевагою якого є сприяння розвитку навичок творчого, критичного мислення та співпраці, тощо.

У практиці інтерактивного навчання застосовую наступні прийоми реалізації методів:

прийом активізації й підтримки уваги;

забезпечення логічного запам’ятовування;

постановки проблемного питання;

демонстрації відеофрагментів;

мультимедійної лекції тощо.

Формами роботи, якими я користуюся для розвитку творчих здібностей учнів, є робота творчих майстерень (написання авторських віршів, оповідань, казок); випуски стіннівок; інсценізація уривків із програмових творів; написання альтернативної кінцівки твору літератури; написання творів за поданим початком і закінченням; малювання ілюстрацій до прочитаного; проведення мовно-літературних гравікконів тощо.

Наша наполеглива співпраця з учнями протягом п’яти років під час олімпіад, творчих конкурсів, ЗНО з української мови та літератури дає високі результати та доводить, що технології, методи, прийоми та форми навчання, якими я користуюся, є ефективними для реалізації педагогічної ідеї.

Посилання на відеорезюме: 

https://youtu.be/_9OOjXV5Iac


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux