Король Жанна Вікторівна – лауреатка конкурсу
Король Жанна Вікторівна,
лауреатка (ІІ місце) всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»,
директорка Жовтанецького опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Жовтанецької сільської ради Львівської області
Освіта: Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки, 1992 рік; Львівська державна фінансова академія, 2012 рік.
Педагогічний стаж: 23 роки.
Педагогічне кредо: «Постійно вдосконалювати свої знання, щоб відповідати часу, в якому живеш і місцю, яке займаєш».
Наскрізною лінією своєї управлінської діяльності Жанна Король вважає принцип дитиноцентризму та гармонійний розвиток дитини на основі її задатків і життєвого досвіду, коли інтереси учнів стають цінностями й основою організації усіх освітніх процесів. В одному з дописів у соціальній мережі директорка зізналася, що їй імпонує влучний вислів українського педагога О. Захаренка: «У школі учню має бути так затишно, як у батьківській хаті. До школи він має бігти, а не йти, знаючи, що тут він пізнає Радість відкриття своєї сутності в цьому мінливому світі».
Одним із досягнень, якими пишається Жанна Король – перехід від адміністративного контролю та підзвітності до таких форм організації праці, коли учителі виявляють ініціативу і роблять те, що є правильним з огляду на їхнє глибоке розуміння професійної практики.
Директорка постійно саморозвивається і удосконалюється, і в той же час формує інноваційний механізм, спрямований на розвиток творчої атмосфери в школі, культивує у підлеглих інтерес до інновацій і нововведень. Вона зосереджуються на вдосконаленні роботи вчителів, які йдуть вперед; забезпечує середовище, в якому вчителі працюють разом над формуванням належної практики; заохочує учителів розвиватися.
Жанна Король переконана, що взаємодія школи і сім'ї – цілеспрямована діяльність, в результаті якої створюються сприятливі умови для розвитку особистості дитини. Чим вище рівень цієї взаємодії, тим ефективніше вирішуються проблеми виховання. У системі співпраці з сім'єю спирається на особисті зустрічі з батьківською громадою, обговорення з ними стратегічно важливих питань і прийняття спільних рішень, організацію спільної творчості вчителя, учнів і батьків; забезпечення суб'єктивної позиції всіх учасників педагогічного процесу.
Жанна Вікторівна переконана, що сучасний директор школи повинен мати не тільки професійні компетенції, які дозволяють йому бути ефективним керівником, а й особисті якості, зокрема стійкість до стресів, завзятість і наполегливість, врівноваженість, доброзичливе ставлення до людей, впевненість у собі.