• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

СОСНІНА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

вчитель початкових класів середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів с. Бабин Чернівецької області

Педагогічний стаж: 16 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Освіта: Кам’янець-Подільський національний університет, 2008 рік.

Самоосвіта: тренер НУШ в Чернівецькій області, тренер для підготовки тренерів-педагогів з підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які забезпечують здобуття учнями 1-4 класів початкової освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» (2019); вчитель-амбасадор з тестування мультимедійної навчально-освітньої системи KM MEDIA «ED PROFI» (2018-2019);

пілотна сертифікація вчителів (2019);

Форум інноваційної освіти  INED (2017, 2018);

Літня школа для вчителів початкових класів «START UP #ВЧИТЕЛІВАЖЛИВІ» (2017);

Четверта національна (не) конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukraine (2018);

навчання у «Школі тренерів Нової української школи» (2018);

онлайн-курси для вчителів початкової школи на платформі EdEra (2018), «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (2018);

участь в дискусійній панелі «Нова українська школа: досягнення, виклики та перспективи освітньої реформи» на серпневому форумі освітян Кельменеччини (2019), тренінгу «Ефективні та об’єднуючі комунікації для освітян» (2019), семінарі вчителів 1-х класів «Інтегроване навчання – система, підхід та інструмент в умовах реформи НУШ» (2018), обласному семінарі-практикумі «Оновлення змісту освітнього процесу в контексті НУШ в умовах викликів сучасності» (2018), педагогічному бенефісі вчителів початкових класів «Змішане навчання: виховання вільної людини через дарування свободи іншому» (2017), круглому столі «Актуальні питання наукового супроводу навчально-виховного процесу в початковій школі» (2017), фестивалі інноваційної освіти «Відкривай Україну» (2017), тренінгу «Освітня гра Майнкрафт у школі» (2017).

Педагогічне кредо: «Робіть свою роботу, те, до чого ви покликані. Робіть добре! Незалежно від того, які виклики перед вами!»

Педагогічна ідея

«Знаєте, що зміниться завтра? Те, що зміните ви!» - ці слова є для мене рушійною силою, яка змушує, як вчителя, розвиватися, самовдосконалюватися, рухатися вперед і змінювати світ навколо, починаючи зі свого класу.

Але як навчити, а не «завчити» дитину в потужному інформаційному світі? Як виховати успішну, креативну, конкурентоспроможну особистість, а не перетворити її на біологічну флешку? Відповідь на ці та багато інших питань дає технологія «Змішане навчання». Під час занять в учнів формуються навички, необхідні для життя в ХХІ столітті.

На уроках учні засвоюють одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину вивчають у шкільному класі. Водночас, усі активності впродовж вивчення того чи іншого предмету логічно пов’язані між собою і, як результат, вони отримують цілісний навчальний досвід. Тому у педагогічній діяльності  практикую такі моделі уроку, як перевернутий клас та ротація за станціями. При «Змішаному навчанні» теорія, яку учень опрацював онлайн, знаходить своє застосування офлайн. Офлайн-навчання відбувається з використанням технологій інтегрованого та проєктного навчання, критичного мислення, тематичного та діяльнісного підходів, щоденних діяльностей «Daily 5» (українська мова) та «Daily 3» (математика), командної та групової роботи.

Ця технологія спрямована на зміну формату взаємодії вчителя і учня через впровадження сучасних освітніх трендів, організацію проєктної діяльності, введення новітніх практик. Тому на мою думку, важливим критерієм є рівень комп’ютерної грамотності, як вчителя, так і учнів. Роль вчителя на уроці кардинально змінюється. У світі, де інформацію можна дістати «в один клік», він уже не може бути єдиним джерелом знань. Змінюється і роль учня: з пасивного споживача на активного учасника освітнього процесу.

Впроваджуючи «Змішане навчання», дійшла висновку, що воно є тим інструментом, який допомагає вчителю Нової української школи подивитись на процес отримання знань іншими очима, змінює ставлення до технологій і надає можливість спробувати себе у новій ролі. На противагу скептичним висловлюванням окремих педагогів, вважаю що змішане навчання в українських школах можливе і вкрай необхідне. Впроваджуючи таку форму роботи, акцентую увагу на тому, як здизайнувати свій клас (наповнення уроку, фізичний простір) так, щоб урахувати потреби кожного учня/учениці (темп навчання, складність і обсяг матеріалів, формат взаємодії тощо). Переконана, що це – наскрізний освітній процес, під час якого формується всебічно розвинена особистість.

Посилання на відеорезюме: 

https://www.youtube.com/watch?v=Eccl-9sqjYE 

Посилання на Інтернет-ресурси, де представлений конкурсант:

http://irenasosnina.blogspot.com/

https://www.youtube.com/channel/UCxWT4k7mscMu3c5BLoe7hPg/videos

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux