• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

ПАХОМОВ ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ

вчитель хімії Івано-Франківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області

Педагогічний стаж: 6 років.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Освіта: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (2011 р.).

Аспірантура за спеціальністю «Хімія ВМС» Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (2015 р.).

Магістратура за спеціальністю «Природничі науки», Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (2020 р.).

Самоосвіта: методист від України в міжнародному проєкті (Україна, Португалія, Франція, Італія та Польща);

спікер регіональної (не)конференції міні-EdCamp (м. Полтава). Проведено дві майстерки на теми: «Вивчення природничих дисциплін з використанням технології доповненої реальності в закладах освіти» та «Гендерночутливий підхід до навчання. STEM- освіта в початковій школі» (2019 р.);

конференція «Кращі STEM-уроки: як викладати», м.Київ (2018 р.);

участь у І Всеукраїнській конференції «Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти» (2019 р.);

спікер ІІ (не)конференції «Нова українська школа: нові орієнтири розвитку» (м. Калуш, 2019 р.);

виступи на Всеукраїнському вебінарі ВГ «ОСНОВА» на тему «Гендерночутливий STEM урок з елементами доповненої реальності», «Використання інтерактивних STEM карток з елементами доповненої реальності для розвитку гендерної чутливості у школярів», «STEAM. Використання лепбуків у початковій школі» (2019 р.);

тренінг для батьків «STEM: гендерно-чутливий підхід до навчання в умовах НУШ» Центр освітніх інновацій, Івано-Франківськ (2019 р.);

виступ на Зимовій сесії WEB-STEM школи «STEAM: лепбук у навчальному процесі» (2020 р.);

дистанційні онлайн курси:

Критичне мислення для освітян (30 годин);

Недискримінаційний підхід у навчанні (32 години);

Як спланувати STEM проєкт (20 години);

Додатки Google в освітній діяльності (60 годин);

Зимова сесія WEB-STEM школи (15 годин);

Переможець:

ІІ Всеукраїнського хакатону для вчителів «STEM: Гендерночутливий підхід до навчання у школі», м. Івано-Франківськ, 2018 р. (І місце у складі команди BeeFree);

Всеукраїнський конкурс «Кращий STEM – урок» Київ, 2019 р.; розробка: Лепбук «Таємниці води» з технологією доповненої реальності для учнів 7 класу;

Результати самоосвіти:

Вих. 06.09.2018 р. № 01/714 - Витяг з протоколу № 4 від 28 грудня 2017 року «Затвердження застосунку для пристрою, який працює на платформі Android «Практичні роботи з хімії. 7 клас»

Вих. 06.09.2018 р. № 01/715 - Витяг з протоколу № 5 від 31 серпня 2018 року «Затвердження застосунку для пристрою, який працює на платформі Android «Практичні роботи з хімії. 8 клас»

Вих. 06.09.2018 р. № 01/716 - Витяг з протоколу № 5 від 31 серпня 2018 року «Затвердження застосунку для пристрою, який працює на платформі Android «Практичні роботи з хімії. 9 клас»»

Є співавтором:

застосунків для пристрою, який працює на платформі Android, що можна застосувати на уроці хімії для візуалізації хімічних експериментів та при підготовці до практичних робіт;

сайту «Хіміки Прикарпаття», відповідальний за його підтримку та наповнення (сайт спрямований на допомогу вчителям хімії, на ньому розміщена вся необхідна документація та останні новини в галузі);

серії інтерактивних STEM-карток з елементами доповненої реальності, які дають змогу подивитись на проблему вибору професії без «гендерних окулярів» і спробувати себе в різноманітних професіях.

Педагогічне кредо: «Учитель не повинен іти попереду, ведучи за собою учнів; не повинен іти позаду, увесь час підштовхуючи їх; він повинен бути поряд, щоб допомогти піднятись, якщо вони спіткнуться».

Педагогічна ідея

Використання на уроках хімії технологій мобільного навчання з елементами доповненої реальності

Стрімкий розвиток інформаційно-комунікативних технологій супроводжується впровадженням їх у навчальний процес. Це вимагає розробки та практичного використання навчально-методичного забезпечення, а також ефективного застосування інструментальних засобів і систем комп'ютерного навчання.

Суть моєї педагогічної ідеї полягає у використанні мобільних додатків та технології доповненої реальності для візуалізації навчального матеріалу, полегшення усвідомлення та сприйняття його учнями на уроці хімії.

Саме тому в своїй педагогічній діяльності застосовую методику BYOD (Bring your own device - це IT-політика, згідно з якою здобувачам освіти дозволено використовувати особисті мобільні пристрої), мобільні технології в навчанні з елементами доповненої реальності, застосунки для візуалізації хімічних експериментів, будови органічних сполук та майстер-класів.

Доповнена реальність дає можливість максимально візуалізувати об’єкт, тобто перевести 2D зображення у 3D, а також «оживити» його.

Використання такого засобу ІКТ під час вивчення нового матеріалу дає можливість моїм учням глибше зрозуміти почутий навчальний матеріал, тому для кращої ілюстрації теоретичного матеріалу на уроках використовую 3D-зображення та відеофрагменти дослідів та майстер-класів.

У зв’язку з тим, що мобільні пристрої є простими, ефективними та, на сучасну пору, популярними в учнівському середовищі, навчальні відеоматеріали та 3D-зображення відтворюю не через традиційний ПК, а за допомогою мобільних додатків.

Нижче представленні мобільні додатки та сервіси (в тому числі і авторські), якими користуюся при проведенні уроків, практичних, лабораторних та проєктних робіт з хімії.

Авторські програми та додатки

LiСo – мобільний додаток для відтворення відеоматеріалів практичних робіт відповідно до чинних програм з хімії. Попереднє відеоознайомлення учнів з практичною роботою, має переваги над звичайним перечитуванням підручника, оскільки активізує пізнавальну діяльність, стимулює до творчості. За умови відсутності потрібного хімічного посуду чи реактивів мої учні мають можливість ознайомитись з практичною роботою у вигляді відеоуроку.

 LiCo.STEM – застосовую для візуалізації Лепбуку «Таємниці води», з яким цікавіше досліджувати світ. Лепбук використовую у проєктній роботі учнів при вивченні теми «Вода» в 7-му класі на уроках хімії, а його візуалізація та відеосупровід дозволяє учням легко та цікаво освоїти нові знання. Додаток у парі із Лепбуком дає можливість побачити майже справжні молекули води, льоду, пари просто у себе на столі та дослідити їх властивості.

BeeFree – додаток для відтворення відеоматеріалів інтерактивних STEM-карток з елементами доповненої реальності, які допоможуть дітям у виборі професії. Відеоматеріали, що відтворюються додатком дають змогу подивитись на проблему вибору професії без «гендерних окулярів» і спробувати себе в різноманітних професіях. Додаток є важливим при проведенні заходів, що мають на меті розвинути гендерну чутливість у школярів. Даний додаток застосовую при проведенні виховних заходів та в позаурочній діяльності учнів.

Програми та додатки інших авторів

У своїй роботі також використовую додаток LiCo.Organic, що допомагає зчитувати зображення органічних сполук, що наводяться в «Органічному атласі», та відтворювати їх тривимірне зображення, що дозволяє краще зрозуміти просторову будову молекул органічних речовин, а отже їх властивості.

Для перевірки успішності учнів використовую сервіс Classtime – це помічник вчителя, що збагачує урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та прогресу усього класу в живому часі.

Із власного досвіду можу сказати, що використання об’єктів доповненої реальності дає можливість учителю швидко та доступно пояснити великий обсяг теоретичного матеріалу, а учням – ефективно його засвоїти.

Мобільне навчання дає можливість покращити сприйняття навчального матеріалу, максимально наблизити його до реальності, підвищити мотивацію учнів до навчання та сформувати вміння та навички під час виконання хімічного експерименту.

Посилання на відеорезюме:

https://youtu.be/eDOapZIaNXE

Посилання на інтернет-ресурси, де конкурсант представлений: 

Персональна сторінка у соціальній мережі: https://www.facebook.com/profile.php?id=100002717431520

Відео з вебінарів:

https://www.youtube.com/watch?v=TtyHLhS95FU

https://www.youtube.com/watch?v=EWJiw6gpOVE

https://www.youtube.com/watch?v=C_xmFrvz6zg

https://www.youtube.com/watch?v=fJfeJERvCOc&feature=emb_logo

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux