• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

АЗАРЕНКО ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА


вчитель хімії Коробківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Каховської районної ради Херсонської області

Педагогічний стаж: 21 рік

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

Освіта: Мелітопольський державний педагогічний інститут, 1997 рік

Самоосвіта: семінар-тренінг «Кращі практики освіти для сталого розвитку», КЗ «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» ХОР, 2019;

семінар-тренінг «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді», КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» ХОР, 2019;

ІХ обласні краєзнавчі читання «Зміни клімату: краєзнавчий аспект», виступ і стаття «Альтернативна енергетика як шлях адаптацій до змін клімату», КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» ХОР, 2019;

V Всеукраїнська науково-практична конференція «Учнівські ігри і вчительський конкурс Творчого об’єднання «Соняшник – ед’ютейнмент в українській освіті», КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» ХОР, 2018.

Педагогічне кредо: «Хто не йде вперед, рухається назад».

Педагогічна ідея

У своїй професійній діяльності використовую технологію продуктивного навчання як ефективний засіб формування предметних компетентностей здобувачів освіти.

Технологія продуктивного навчання розроблена І. П. Підласим і детально висвітлена в його монографії «Продуктивний педагог. Настільна книга вчителя». Структура продуктивного уроку за І. П. Підласим має свої особливості, яких я дотримуюсь при навчанні хімії. Навчальне заняття починається з пропедевтичної практики, де аналізується рівень володіння матеріалом попереднього уроку. Короткий етап орієнтації допомагає мотивувати учнів. Значних зусиль потребує від учителя етап презентації, де необхідно за 15 хвилин висвітлити основні теоретичні аспекти нового матеріалу, трьома різними способами повторити основні поняття, терміни, факти. Кожного разу під час повторення скорочується обсяг матеріалу, таким чином, виокремлюється найважливіша його частина. На цьому етапі уроку використовую схеми, таблиці, ментальні карти та інші письмово-графічні прийоми роботи, які виконуються учнями під час самостійного опрацювання матеріалу підручника.

Результати цієї роботи ми обговорюємо, поглиблюємо, уточнюємо. Практика на прикладах – фронтальне виконання типових завдань репродуктивного рівня. Керована практика – наступний етап уроку – коли вже учні виконують завдання під моїм спостереженням з індивідуальними швидкістю, обсягом, змістом відповідно до свого типу мислення та темпераменту. На цьому етапі ефективно усувати помилки, прогалини, відпрацьовувати мисленнєві операції різного рівня, тому вважаю цей етап найважливішим. Незалежна практика визначає ефективність кожного конкретного уроку, оскільки відстежує сформованість тієї чи іншої предметної компетентності. Завершується урок домашньою практикою, виконання якої за І. П. Підласим доречно починати ще на уроці, – незавершена дія краще запам’ятовується. Технологія продуктивного навчання дає можливість оцінювати кожного учня на кожному уроці, оскільки обсяг їхньої навчальної діяльності доволі значний. Один з мінусів технології – значне навантаження на учителя, адже я перевіряю зошити після кожного уроку, розробляю велику кількість завдань репродуктивного, продуктивного та творчого рівнів, відшукую методи подати зміст уроку трьома різними способами. Проте ця технологія привчає учнів до інтелектуальної праці, розвиває їхнє мислення, активність – ефективно формує компетентності учнів.

Посилання на відеорезюме: https://youtu.be/9ZYDotBmJ70

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux