• A-
    A+

Задоянчук Олександр Іванович

Задоянчук Олександр Іванович

Посада, місце роботи
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Городоцького ліцею № 4 Городоцької міської ради Хмельницької області
Освіта
Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут ім. В. П. Затонського, 1991 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації при ХОІППО (2018)
Педагогічний стаж
22 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://vchutelzv.blogspot.com/
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=B0ZU22RHMEw&t=4s
Педагогічне кредо
«Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити!» (Плутарх)

Педагогічний портрет

Формувати в учнів на уроках та позаурочний час інтерес до військової справи, глибоке розуміння громадянського обов’язку, готовності стати на захист країни – головні проблемні питання, які вирішую у практичній діяльності. До нових форм та методів організації навчальної діяльності учнів на уроках предмета «Захист Вітчизни», спеціалізованих курсів «Основи військової підготовки» та «Історії українського війська» відношу, в першу чергу, використання інтерактивних методів навчання, технології «розвивальне навчання», проектної технології, технології «створення ситуації успіху». Саме це сприяє розумінню навчального матеріалу, формуванню навичок.
На уроках використовую роботу в парах та малих групах, «мозковий штурм», «мікрофон», дискусії, аналіз ситуацій. Для роботи з учнями використовую конспекти-шпаргалки, тестові завдання, картки для перевірки домашнього завдання, інформаційні ресурси та мультимедійні технології. Дидактичний матеріал та використання навчально-матеріальної бази на уроці предмета «Захист Вітчизни» сприяє розвитку пізнавальних інтересів учнів.
Технології особистісно орієнтованого навчання можуть створити максимально сприятливі умови для розвитку та саморозвитку особистості учня, виявлення та активного використання його індивідуальних особливостей у навчальній діяльності, розширити його фізичну та психологічну готовність до служби в Збройних Силах України.
Мотивація навчальної діяльності учнів є невід’ємною і обов'язковою частиною будь-якого уроку. Саме мотивація спонукає учня до навчання і робить його суб'єктом освітнього процесу. Це завдання досягається шляхом сприяння професійному самовизначенню учнів, розвитку інтересу до предмета «Захист Вітчизни» та обрання військової професії захисника. Використання інноваційних форм роботи та технологій на уроках та позакласних заняттях розширює мислення учнів, розкриває самостійність прийняття рішень, підтримує постійний зв'язок учня і учителя.
Забезпечуючи навчальну та виховну діяльність, я прагну, щоб формування суспільної свідомості, громадянської позиції, духовності та культури учнів здійснювалось у відповідності з потребами гуманізації, демократизації суспільного життя, інтересами суверенної України та світової співдружності народів. Робота в цілому спрямована на навчання та виховання нового покоління українців і створення умов для повного виявлення і утвердження національної самосвідомості через допризовну підготовку юнаків та військово-патріотичне виховання, розвиток особистості учнів, формування їхньої готовності до захисту Вітчизни та дій в умовах надзвичайних ситуацій.
Моя педагогічна ідея – формування юного патріота в рамках військово- патріотичного виховання у профільних класах «Захисник Вітчизни», над якою працюю з 2014 року.
Як учитель предмета «Захист Вітчизни» прагну створити умови для розвитку творчої ініціативи учнів, формування в них якостей, необхідних для військової служби, духовної і психологічної готовності зі зброєю в руках захищати державу, її територіальну цілісність, інтереси українського народу. Для успішного результату з викладання предмета «Захист Вітчизни» необхідно постійно вдосконалювати навчально-матеріальну базу з можливостями проведення практичних занять, поновлення дидактичних та мультимедійних матеріалів. Особливу увагу на уроках звертаю на практичні навички та вміння, роботу з дидактичними картками та навчальними проектами. Остання форма роботи не тільки зацікавлює учнів у пошуковій та дослідницькій діяльності, а й сприяє підвищенню знань учнів. Умовою успішності занять є висока дисципліна, організованість та відповідальність.
До методів військово-патріотичного виховання відношу переконання, стимулювання, особистий приклад та самопідготовку. На мою думку, ці критерії становлять основу виховання юного захисника Вітчизни. Викладання навчального матеріалу предмета здійснюється у відповідності з положеннями загальновійськових і бойових статутів Збройних Сил України, з урахуванням переходу національних збройних сил на професійну основу і наближення їх до сучасних стандартів НАТО.
Прагну працювати творчо. Прагну критично оцінювати свою діяльність, її результати, намагаюся швидко адаптуватися в умовах соціальних змін. Завжди приділяю увагу самоосвіті та вивченню досвіду інших педагогів. Сподіваюсь, що моя зацікавленість військовою справою допоможе формуванню юних патріотів та закладе основу у підготовці захисників нашої держави. Вірю, що успіх приходить лише до того, хто його прагне, хто вміє максимально використати все найкраще із власних внутрішніх ресурсів.
Пишаюсь своїми сьогоднішніми вихованцями та тими, які обрали професію захисника Вітчизни.
Беручи участь у всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2019» у номінації «Захист Вітчизни», очікую розширити свій педагогічний досвід новими педагогічними технологіями та новаціями.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux