Щуревський Олег Миколайович
Щуревський Олег Миколайович
Посада, місце роботи
|
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Сквирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Сквирської районної ради Київської області
|
Освіта
|
Полтавське вище військове командне училище, 1991 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення фахової кваліфікації на базі КНЗ КОР «КОІПОПК» (2018)
Онлайн-курси: «Критичне мислення для освітян», «Креативне мислення для вчителів початкової школи (НУШ)», «Основи здоров’язбережної компетентності» (2017, 2018) |
Педагогічний стаж
|
21 рік
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/mzZDD4Xx8pc
|
Педагогічне кредо
|
«Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява»
|
Педагогічний портрет «Пам’ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому стати людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина», – писав великий філософ Ж.-Ж. Руссо. Пам’ятаючи вислів, не виховую своїх учнів, не намагаюсь їх навчати. Я ділюся з ними своїми знаннями, досвідом, життєвими принципами.У мене за плечима служба в Збройних Силах на посадах від командира відділення до командира роти (1987-1996). У березні 2014 року був призваний по мобілізації до лав ЗС України. Під час служби отримав кваліфікацію «інструктор розвідувально-деверсійної підготовки», маю бойовий досвід і знаю, як та чому треба навчати майбутніх захисників Вітчизни. Тому і обрав педагогічне кредо «Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява», бо хочу, щоб мої знання та життєвий і бойовий досвід, стали в нагоді й моїм учням, допомогли стати мужніми та сміливими, а, можливо, і зберегли їм життя в майбутньому. Вивчаючи педагогічні інновації, опановуючи сучасні технології, я переконався, що все це лише засоби, головне ж для успішного уроку – духовне спілкування учителя й учнів. Запалити в дитині вогник цікавості, роздмухати багаття жаги до знань – найголовніша місія вчителя. Як вчитель вважаю, що основним в освітньому процесі має бути ерудиція педагога, глибока його культура, повага і любов до людини, що визначає характер взаємостосунків з учнями та впливає на якість знань, формування їхніх життєвих компетентностей. Працюючи над проблемою «Шляхи формування ключових компетентностей учнів засобами військово-патріотичного виховання», систематично аналізую свою педагогічну діяльність, виділяю її сильні та слабкі сторони, знаходжуся в постійному пошуку мотиваційної сфери потреб у знаннях із навчальної дисципліни. На уроках захисту Вітчизни вважаю за обов’язок створювати такі умови, у яких школярі отримували б нові знання, формували б свою точку зору з найважливіших питань, адже такий підхід, на мою думку, − ключ до відповідальної громадянської позиції. Постійно намагаюся вчити своїх вихованців оцінювати власні вчинки та вчинки інших. Залучаю їх до навчання в гуртках «Джура», «Влучний стрілець», а також до участі у військово-патріотичних іграх «Зірниця» (2013), «Патріот» (2013) та «Сокіл» («Джура») (2015-2018), де мої учні ставали неодноразово переможцями на районному рівнях. Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно вдосконалювати свій фаховий та методичний рівень, з огляду на це, беру активну участь у роботі методичних об’єднань, навчально-методичних заходах різних рівнів, постійно займаюся самоосвітою. Віддаю перевагу проблемному та пошуковому методам навчання, ефективно використовую інноваційні освітні технології. Розвиток творчої активності здійснюю на основі діалогічної освіти, взаємодії учнів у навчально-пізнавальній діяльності. Враховуючи свій досвід та учнівський інтерес, змінюю та доповнюю під час проведення практичних занять такі розділи програми: тактична та прикладна фізична підготовки, долікарська допомога, а також формат проведення навчально-польових зборів. Я люблю своїх учнів та намагаюся прищепити їм паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає. Потрібно лише впевнено йти до мети. Щоб я змінив в освітньому процесі? Скоротив би кількість навчальних предметів, оскільки вважаю, що учні школи ІІ та ІІІ ступеня перевантажені великою кількістю предметів, які доцільно інтегрувати. Щодо захисту Вітчизни, то я б спрямував програму до збільшення кількості практичних занять за рахунок додаткової години. На жаль, коли на сході України ведуться бойові дії, невідомо, де завтра буде проходити лінія оборони, а наша молодь вже у допризовному віці повинна мати первинні навички тактичної підготовки, долікарської допомоги та навички поводження зі зброєю. Необхідно приводити у відповідність матеріальне забезпечення закладів освіти до вимог програми «Захист Вітчизни». У повсякденному житті цікавлюся сучасними формами та методами розбудови власного господарства (тваринництво та садівництво), захоплююся футболом, баскетболом, люблю подорожувати. |