• A-
    A+

Щуревський Олег Миколайович

Щуревський Олег Миколайович

 

Посада, місце роботи
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Сквирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Сквирської районної ради Київської області
Освіта
Полтавське вище військове командне училище, 1991 рік
Самоосвіта
Курси підвищення фахової кваліфікації на базі КНЗ КОР «КОІПОПК» (2018)
Онлайн-курси: «Критичне мислення для освітян», «Креативне мислення для вчителів початкової школи (НУШ)», «Основи здоров’язбережної компетентності» (2017, 2018)
Педагогічний стаж
21 рік
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/mzZDD4Xx8pc
Педагогічне кредо
«Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява»

Педагогічний портрет

«Пам’ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому стати людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина», – писав великий філософ Ж.-Ж. Руссо. Пам’ятаючи вислів, не виховую своїх учнів, не намагаюсь їх навчати. Я ділюся з ними своїми знаннями, досвідом, життєвими принципами.
У мене за плечима служба в Збройних Силах на посадах від командира відділення до командира роти (1987-1996). У березні 2014 року був призваний по мобілізації до лав ЗС України. Під час служби отримав кваліфікацію «інструктор розвідувально-деверсійної підготовки», маю бойовий досвід і знаю, як та чому треба навчати майбутніх захисників Вітчизни.
Тому і обрав педагогічне кредо «Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява», бо хочу, щоб мої знання та життєвий і бойовий  досвід, стали в нагоді й моїм учням, допомогли стати мужніми та сміливими, а, можливо, і зберегли їм життя в майбутньому.
Вивчаючи педагогічні інновації, опановуючи сучасні технології, я переконався, що все це лише засоби, головне ж для успішного уроку – духовне спілкування учителя й учнів. Запалити в дитині вогник цікавості, роздмухати багаття жаги до знань – найголовніша місія вчителя.
Як вчитель вважаю, що основним в освітньому процесі має бути  ерудиція педагога, глибока його культура, повага і любов до людини, що визначає характер взаємостосунків з учнями та впливає на якість знань, формування їхніх життєвих компетентностей.
Працюючи над проблемою «Шляхи формування ключових компетентностей учнів засобами військово-патріотичного виховання», систематично аналізую свою педагогічну діяльність, виділяю її сильні та слабкі сторони, знаходжуся в постійному пошуку мотиваційної сфери потреб у знаннях із навчальної дисципліни.
На уроках захисту Вітчизни вважаю за обов’язок створювати такі умови, у яких школярі отримували б нові знання, формували б свою точку зору з найважливіших питань, адже такий підхід, на мою думку, − ключ до відповідальної громадянської позиції.
Постійно намагаюся вчити своїх вихованців оцінювати власні вчинки та вчинки інших. Залучаю їх до навчання в гуртках «Джура», «Влучний стрілець», а також до участі у військово-патріотичних іграх «Зірниця» (2013), «Патріот» (2013) та «Сокіл» («Джура») (2015-2018), де мої учні ставали  неодноразово переможцями  на районному рівнях.
Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно вдосконалювати свій фаховий та методичний рівень, з огляду на це, беру активну участь у роботі методичних об’єднань, навчально-методичних заходах різних рівнів, постійно займаюся самоосвітою. Віддаю перевагу проблемному та пошуковому методам навчання, ефективно використовую інноваційні освітні технології. Розвиток творчої активності здійснюю на основі діалогічної освіти, взаємодії учнів у навчально-пізнавальній діяльності.
Враховуючи свій досвід та учнівський інтерес, змінюю та доповнюю під час проведення практичних занять такі розділи програми: тактична та прикладна фізична підготовки, долікарська допомога, а також формат проведення навчально-польових зборів.
Я люблю своїх учнів та намагаюся прищепити їм паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає. Потрібно лише впевнено йти до мети.
Щоб я змінив в освітньому процесі? Скоротив би кількість навчальних предметів, оскільки вважаю, що учні школи ІІ та ІІІ ступеня перевантажені великою кількістю предметів, які доцільно інтегрувати. Щодо захисту Вітчизни, то я б спрямував програму до збільшення кількості практичних занять за рахунок додаткової години. На жаль, коли на сході України ведуться бойові дії, невідомо, де завтра буде проходити лінія оборони, а наша молодь вже у допризовному віці повинна мати первинні навички тактичної підготовки, долікарської допомоги та навички поводження зі зброєю. Необхідно приводити у відповідність матеріальне забезпечення закладів освіти до вимог програми «Захист Вітчизни».
У повсякденному житті цікавлюся сучасними формами та методами розбудови власного господарства (тваринництво та садівництво), захоплююся футболом, баскетболом, люблю подорожувати.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux