• A-
    A+

Ігнатьєв Сергій Борисович


Ігнатьєв Сергій Борисович

 

Посада, місце роботи
Учитель предмета «Захист Вітчизни», фізичної культури Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 135 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу К.Ф. Ольшанського»
Освіта
Кафедра педагогіки Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди, здобувач вченого ступеня «кандидат педагогічних наук», 2014 рік
Інститут післядипломної педагогічної освіти Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти ім. Г.С. Сковороди, керівник навчального закладу з узагальненим об’єктом діяльності, організатор освіти, 2004 рік
Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, вчитель допризовної підготовки юнаків і фізичної культури, 1994 рік
Самоосвіта
Участь та виступи в заходах за планом методичного об’єднання учителів предмета «Захист Вітчизни» Шевченківського району м. Харкова (2017-2019)
Розроблення комплексу модифікованих вправ з використанням ТЗН, додаткового обладнання та методики їх застосування на заняттях з вогневої та тактичної підготовки (2017-2019)
Удосконалення методики викладання тактичної підготовки відповідно до Бойового Статуту механізованих і танкових військ Сухопутних військ Збройних Сил України (наказ Командувача Сухопутних військ Збройних Сил України від 25.05.2016 № 238, частина ІІІ) та Порядку розробки оперативних (бойових) документів (наказ Генерального штабу Збройних Сил України від 25.04.2018 р. № 170), домедичної допомоги за стандартом ТССС
Педагогічний стаж
26 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Учитель-методист
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://ignatyev13.wixsite.com/fizkult135
https://www.youtube.com/watch?v=VKJQWqaLbVQ
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=VMt6lX_TqRk
Педагогічне кредо
«Особистий приклад кращий за довгі пояснення»

Педагогічний портрет

Основною ідеєю моєї педагогічної діяльності є створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів на уроках предмета «Захист Вітчизни» шляхом адаптації організаційних форм навчання до застосування інтерактивних технологій та нестандартних прийомів педагогічних технік. Завжди враховую індивідуальні уподобання та здібності учнів, їхні академічні, фізичні та психологічні особливості, надаю право вибору частини змісту навчання, формую інструкторські навички й систему знань військової та суміжних галузей на основі міжпредметних зв’язків.
З цією метою з 2004 року в освітньому процесі застосовую метод проектів із використанням ІКТ та інформаційний супровід уроків. Адаптовано технологію застосування ІКТ до особливостей освітнього процесу з предмета «Захист Вітчизни» та місцевих умов, розроблено (у формі факторно-критеріальних моделей) інструментарій, необхідний для якісного оцінювання проектної діяльності учнів за формами роботи й етапами проектної діяльності.
Для занять із вогневої, тактичної підготовки розробив комплекс модифікованих вправ із використанням ТЗН, додаткове обладнання та методику їх застосування. Не вимагаючи від учителя навичок програмування, вони дозволяють значною мірою замінити відсутній лазерний тир, інтенсифікувати формування техніки й тактики стрільби, моделювати умови пострілу, аналізувати координацію стрільця під час прицілювання, натискання на спуск і утримання зброї в заключній фазі пострілу, практично вирішувати вогневі завдання в заданих умовах, формувати первинні навички практичної стрільби, рухові та сенсорні навички стрільця. На заняттях із тактичної підготовки ці вправи дозволяють певною мірою наблизити умови до бойових без зменшення рівня безпеки учнів.
Для інтенсифікації формування динамічних стереотипів учнів на уроках стройової, вогневої, тактичної, прикладної фізичної підготовки проводжу порівняння оперативно виготовлених кінограм виконуваних індивідуальних і групових дій (вправ) з еталонними за допомогою фото- відеознімальної техніки та/або мультимедійного обладнання.
З метою використання міжпредметних зв’язків, посилення національно-патріотичного та військово-фізичного виховання учнів, їхньої кращої підготовки до подальшого засвоєння змісту програми предмета «Захист Вітчизни», відповідно до навчальної програми з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-9 класи, затвердженої наказом МОН від 23.10.2017 № 1407, у 7-9 класах викладаю (як учитель фізичної культури) варіативний модуль «Військово-спортивні ігри».
Наявний досвід роботи керівником районного методичного об’єднання вчителів, методистом Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти та районного методичного кабінету; координації експериментально-дослідницької роботи педагогічного колективу та власної фахової методичної й дослідницької роботи в межах всеукраїнських експериментів «Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учнів загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» і «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу»; керівництва пошуково-дослідницькою діяльністю педагогічного колективу; викладання для слухачів курсів підвищення кваліфікації Харківської академії неперервної освіти за напрямом «Допризовна підготовка»; участі в організації та проведенні семінарських, теоретично-практичних занять, майстер-класів для слухачів курсів підвищення кваліфікації (проектна діяльність), всеукраїнських науково-методичних конференцій тощо.
Є співавтором посібників з предмета «Захист Вітчизни» та основ цивільного захисту, рекомендованих МОН, автором та співавтором регіональних програм розвитку освіти, програм експериментально-дослідницької роботи, автором робіт, нагороджених дипломами та грамотами Головного управління освіти і науки Харківської облдержадміністрації,  наукових статей у фахових виданнях.
За успішну роботу отримав подяку Харківського міського голови, багаторазово нагороджувався Почесними грамотами Департаменту освіти Харківської міської ради, грамотами управлінь освіти районів м. Харкова.
Лауреат обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Фізична культура».
Капітан запасу.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux