Денисов Олег Володимирович
Денисов Олег Володимирович
Посада, місце роботи
|
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Одеської гімназії № 1 імені А. П. Бистріної Одеської міської ради Одескої області
|
Освіта
|
Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2002 рік
|
Самоосвіта
|
Навчальний курс з надання домедичної допомоги при ДТП, Центр спеціальної підготовки (2018)
Навчальний курс з пожежної безпеки, Центр спеціальної підготовки (2018) Навчальний курс з надання домедичної допомоги при пологах, Центр спеціальної підготовки (2018) Навчальний курс надання першої медичної допомоги в умовах бойових дій, Центр спеціальної підготовки (2017) Всеукраїнська наукова-практична конференція «Спільні дії військових формувань і правоохоронних органів держави: проблеми та перспективи», Військова академія, (2018) Семінари з вогневої підготовки IDPA (2018) Семінар «Activeshooter» (2017) |
Педагогічний стаж
|
16 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=uimk_7oobeY&feature=youtu.be
|
Педагогічне кредо
|
«Щоб мати право навчати, треба постійно навчатися самому»
|
Педагогічний портрет Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.В. О. Сухомлинський Патріотичне виховання підростаючого покоління завжди було одним із найважливіших завдань сучасної школи, адже дитинство і юність – найблагодатніша пора для виховання відчуття любові до Батьківщини.Системна організація військо-патріотичного виховання молоді має бути спрямована на підготовку її до оволодіння військовими професіями, формування психологічної та фізичної готовності до служби в Збройних Силах, задоволення потреби підростаючого покоління у постійному вдосконаленні своєї підготовки до захисту Вітчизни. На уроках вбачаю обов’язком створювати такі умови, у яких школярі отримували б нові знання, формували б свою точку зору з найважливіших питань, адже такий підхід, на мою думку, – ключ до відповідальної громадянської позиції в суспільстві. Під час занять використовую різноманітні форми та методи роботи.Постійно намагаюся вчити своїх учнів оцінювати власні вчинки та вчинки інших з погляду їх суспільної значущості, тому і залучаю їх до участі у військово-патріотичних заходах гімназії та міста.Моє педагогічне кредо: «Щоб мати право навчати, треба постійно навчатися самому». Тому я постійно навчаюсь, отримую нові знання та навички, щоб потім це передати своїм учням. У 2014 році отримав звання «Кращий педагогічний працівник міста Одеси». «Краще вміти і не потребувати, чим мати потребу і не вміти!» - це дуже вірний вислів на сьогоднішній час. Своїх учнів я навчаю захищати свою Вітчизну не тільки зі зброєю в руках, а і без неї. А це надання домедичної допомоги, дії при різних надзвичайних ситуаціях тощо. Тому вважаю, що сьогодні школа повинна вчити дітей застосовувати свої знання для життя в суспільстві. |