• A-
    A+

Антал Михайло Михайлович


 

Посада, місце роботи
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Хустської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Хустської міської ради Закарпатської області
Освіта
Ужгородський державний університет, 1982 рік
Самоосвіта
Участь у семінарах, конференціях
Педагогічний стаж
42 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Учитель-методист
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/JLd3Igg4F-E
Педагогічне кредо
«Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш» (Фрідріх Дістервег)

Педагогічний портрет

Інноваційні підходи до національно-патріотичного виховання молодого покоління на уроках Захисту Вітчизни та в позаурочний час – це основний напрям моєї роботи упродовж останніх років. Я впевнений, що розв’язання цієї проблеми можливе завдяки створенню гнучкої системи виховання дітей та молоді, яка б ураховувала потреби часу і задовольняла запити та інтереси  особистості.
У своїй роботі дотримуюся принципу швидкого реагування на суспільні запити, інтереси та потреби молодого покоління, вимоги держави щодо навчання і виховання особистості, створення сприятливих умов для задоволення інтересів і потреб молоді у формуванні моральних якостей, переконань, світогляду.
Під час уроків та у позакласної роботи намагаюся реалізувати основні напрями національно-патріотичного виховання:
- історико-патріотичний (виховання гордості за свій народ, наслідування його трудових та культурних традицій);
- героїко-патріотичний (формування готовності до подвигу в ім’я Батьківщини);
- військово-патріотичний (підготовка до військової служби в ЗСУ).
Щороку проводжу заходи військово-патріотичного спрямування: лекції, конференції, зустрічі з ветеранами Другої світової війни та воїнами АТО, тематичні вечори, спортивні змагання, конкурси, екскурсії місцями бойової слави, військово-спортивні ігри тощо.
Сьогодні у військово-патріотичному вихованні набувають актуальності ігрові моменти. Із цією метою активована Всеукраїнська військово-спортивна гра «Джура» (Сокіл). Основні елементи цієї гри я використовую вже багато років, організовуючи змагання між учнями різних вікових категорій.
Як учитель, розумію, що виховний потенціал гри «Джура» закладений в ідейних засадах, зокрема в козацько-лицарському кодексі честі та в трьох провідних особистісних якостях: мудрість, шляхетність, мужність.
Вважаю за необхідне донести ідейні засади гри «ДЖУРА» до молодого покоління: «Служіння Богові, Батьківщині, ближнім».
Прагну виховати справжніх патріотів, захисників неньки-України, молодь, яка несла б чесний образ України в світ, завойовуючи їй славу та визнання.
Цікавлюся усім, що пов’язано з бойовою славою українського війська, української зброї, традиціями та пам’яттю.
Крім того, в мене є улюблена творча справа: розробляю, знімаю, режисую, озвучую, продюсуюусі сценарії військово-спортивних свят, вечорів, відео-конференцій, змагань. Створив низку фільмів проведених військово-патріотичних заходів, які стали достойним «арсеналом» для подальшої роботи, архівом пам'яті для нових поколінь учнів.
Мрію створити в школі сильну команду для участі в республіканських змаганнях Всеукраїнської військово-спортивної гри «ДЖУРА» (Прикордонник).
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux