Цімболинець Марина Арсенівна
Посада, місце роботи
|
Учитель початкових класів Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 – ліцей «Лідер» Ужгородської міської ради Закарпатської області
|
Освіта
|
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2018 рік
Ужгородський національний університет, 2008 рік |
Самоосвіта
|
Тренінги «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти» (м. Київ, 2018), «Педагогічні технології та освітнє лідерство (м. Ужгород, 2017)
Фестиваль освіти «Вчителі майбутнього» (м. Львів, 2018) Семінар за участю ізраїльських фахівців для працівників інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників інклюзивних класів, (м. Івано-Франківськ, 2018) |
Педагогічний стаж
|
5 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де представлений конкурсант
|
https://inclusion-uzh.blogspot.com/2018/12/2.html
http://vynohradivnews.in.ua/novini/zakarpattya/14469-nklyuzivna-osvta-na-zakarpatt-pravo-na-navchannya-rozvitok-dtey-z-obmezhenimi-mozhlivostyami.html |
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=DGM4Vi05OBs&t=1s
|
Педагогічне кредо
|
«Підготуй учня, у якого зможеш навчитися сам»
|
Педагогічний портрет
…У наших руках найбільша з цінностей світу – Людина. В. О. Сухомлинський Перший крок у самостійне життя дитина робить саме в школі. Школа…. Це не просто місце, де учні здобувають знання – це друга домівка. Я добре знаю, чого бажає кожна дитина. Вона мріє бути щасливою! А це можливо лише в атмосфері довіри, дружніх відносин та затишку. І саме вчитель створює ці умови для своїх учнів. Маючи невеликий педагогічний досвід, я добре розумію, що означає бути вчителем. Від педагогів вимагається: бути коректними, уважно ставитися до дітей, виявляти цікавість до своєї роботи, предмета. Та сьогодні вчити дітей, напевно, найважче. Бо сучасним дітям важко збагнути пріоритети навчання. Проте, безумовно, роль вчителя змінюється. Якщо раніше він був єдиним джерелом інформації, то зараз має організувати освітній процес так, щоб діти самі пізнавали світ. Він, як і раніше, залишається лідером освітнього процесу, але стає невидимим організатором. Учитель має зробити все так, щоб учні самі дійшли висновків – саме тоді вони запам’ятовують суть. Тому моя діяльність як вчителя ґрунтується на щоденному підборі цікавого матеріалу, використанні мультимедійних засобів навчання та цікавих методах подачі матеріалу. На мою думку, використання інтерактивних технологій дозволяє залучити до роботи всіх учнів класу. Так вони вчаться спілкуватися, співпрацювати та висловлювати власну думку. Працюючи в класі з інклюзивною формою навчання, я велику увагу приділяю вихованню в учнів толерантного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами, адже їхня соціалізація, розпочата в сім’ї, повинна знайти своє продовження у школі, суспільстві. Щоб отримати бажані результати, вчителю необхідно докласти чимало зусиль. Виникають питання щодо активності учнів на уроках, мотивації їх до навчання. Адже це не просто діти, яких треба навчити, а партнери, з якими треба співпрацювати. Тому, на мою думку, сучасний український вчитель має сам бути учнем! |