• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Терехова Людмила Юріївна

Посада, місце роботи
Учитель початкових класів Чугуївського навчально-виховного комплексу № 6 імені тричі Героя Радянського Союзу І. М. Кожедуба Чугуївської міської ради Харківської області
Освіта
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2005 рік
Самоосвіта
  • Регіональна афілійована (не)конференція шкільних педагогів міні-EdCamp Manevychi (м. Маневичі, Волинська обл.) за темою «Новітні технології НУШ. Інклюзивне навчання» (2019)
  • Регіональна (не)конференція для шкільних педагогів MiniEdCampChuhuiv (м. Чугуїв, Харківська обл.) за темою «Коли учнівство і педагоги навчаються: як усіх зацікавити?» (2018)
  • Вебінари:
  • в межах Всеукраїнських і Міжнародних інтернет-марафонів від Видавничої групи «Основа»: «Глобальна мета освіти – під’єднання учіння до діяльності»; «Зміни в українській школі. На що очікувати?», «Створення та ведення персонального блога учителя», «Початкова школа – щаслива родина для дитини», «Інклюзивний клас – крок до порозуміння з учнями», «Рік у НУШ: що здобули, що втратили, що маємо на меті досягти надалі», «Кращі освітні практики. Досвід Ізраїлю» (2019, 2018, 2017);
  • «Соціальна інклюзія в Новій українській школі» (ТОВ «Всеосвіта») (2018);
  • «Інтерактивна дошка – нові можливості для освіти», «Проектори Hitachi для освіти»(«InterSystems») (2017);
  • «Інтерактивна школа творчого вчителя» (ТОВ «Ранок») (2017)
  • Дистанційне навчання за курсом «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами» (Громадська організація «Смартосвіта», EdEra) (2018)
  • Онлайн-курс для вчителів початкової школи (МОН, EdEra, Освіторія) (2018)
  • Курс «Дистанційна Академія» за темою «Інклюзія в освіті. Ізраїль» (2018)
  • Спеціалізований тренінг «Інклюзивний простір. Практичні кроки» в межах соціальної програми Марини Порошенко (2017)
Педагогічний стаж
14 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де представлений конкурсант
https://lyudmilaterekhova.blogspot.com
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=DKcOIwmlAe8&feature=youtu.be
Педагогічне кредо
«Чуйні, уважні та сприйнятливі до інтересів школярів, відкриті до всього нового вчителі – ключова особливість сучасної школи»

 

Педагогічний портрет

Л.Терехова

Я щаслива людина!

Мене Людмилою зовуть.

Ім’я – як сонця промінь ллється,

І я щомиті віддаю

Питливим дітям своє серце.

Навколо життя – все біжить, все минає,

І тільки одне на місцях залишає –

Це вчителя труд: цілий світ охопити

Та душі дітей для добра відчинити!

Ми в їхні долоньки повинні покласти

Любов до наук, милосердя та щастя,

Щоб міцно тримали і йшли до зірок,

Засвоївши добре найважчий урок.

Я в учнях свій досвід, наснагу черпаю.

Люблю їх, шаную і з ними зростаю.

Мій скарб – мої діти, батьки, вся родина.

Таким є життя…Я щаслива людина!

 

Розпочну словами: «Кожна дитина гідна любові!» Уже 14 років я переконуюся в тому, що для нас, учителів початкових класів, немає різниці, яка це дитина – звичайна чи особлива. На щастя, сьогодні наше суспільство відмовляється від поділу дітей на «нормальних-звичайних» і «особливих, з обмеженими можливостями».
Кожна дитина, якою б вона не була, має право на повноцінне життя в умовах, що забезпечують її гідність, сприяють розвитку впевненості в собі, а також право на особливе піклування, доступ до якісної освіти, відновлення здоров'я, активне соціальне й культурне життя.
У 2016 році до нашого класу прийшла дитина з особливими освітніми потребами (ДЦП, затримка психічного розвитку, порушення мовлення). Для мене важливим було, щоб на початку становлення дитячого колективу ми підлаштувалися під певні риси й можливості дитини з ООП, щоб адаптація дитини з інвалідністю та інших учасників освітнього процесу пройшла на високому рівні. Адже основна мета інклюзії – реінтеграція дитини з особливими освітніми потребами через включення в загальний простір і зміна внутрішнього клімату класу. Інклюзивне освітнє середовище складається, перш за все, з відносин між учасниками освітнього середовища, учнями, педагогами та фасилітаторами освітнього процесу. І завдяки своїй наполегливості, бажанню сприяти активній взаємодії дітей з однокласницею – дитиною з ООП, роботі з батьками на зборах-тренінгах ми досягли поставленої мети. Тому й продовжую працювати над педагогічною темою «Формування особистісно зорієнтованого навчального середовища в початковій школі в умовах упровадження інклюзивної освіти», оскільки це дозволяє ефективно вирішувати проблему соціалізації «особливої» дитини, забезпечує впровадження основного принципу інклюзивного навчання – якомога менше зовнішньої та якнайбільше внутрішньої диференціації. Як результат – забезпечення позитивного емоційного фону дитини з особливими освітніми проблемами, розширення її зони спілкування, установлення дружніх стосунків із ровесниками, підвищення мотивації до навчання.
Щоб отримати інформацію щодо впровадження інклюзивної освіти, я використовую різноманітні джерела: слідкую за новинами на державних сайтах (МОН, ХАНО), у групах соціальних мереж, навчаюсь на тематичних спецкурсах, спеціалізованих тренінгах, вебінарах, беру участь у професійних конкурсах тощо.
Самоосвіта дала змогу стати більш компетентною в питаннях інклюзивної освіти, можливість створювати відповідні умови для комфортного навчання та виховання дитини з ООП. Але маю ще дуже багато питань, потребу в здобутті інформації для використання теоретичних знань безпосередньо на практиці, бажання ознайомитися з міжнародним досвідом колег, порадами справжніх фахівців і оволодівати потрібними якісними знаннями в галузі інклюзивної освіти. Вважаю, що всі отримані знання нададуть змогу і далі успішно впроваджувати інклюзію в освітній процес нашого закладу, продемонструвати колегам, батькам, учням як цінувати кожну дитину, відкрито вміти підтримувати зусилля кожного й досягнення всього нашого класу.
Свої знання та професійні здобутки поширюю як ефективний педагогічний досвід: науково-методична публікація «Формування особистісно зорієнтованого навчального середовища в початковій школі в умовах упровадження інклюзивної освіти» в каталозі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», стаття отримала відзнаку «Вибір редакції», Форум педагогічних ідей, сайт «Освіта»); виступ на міських педагогічних конференціях, проведення майстер-класів у рамках міських педагогічних форумів («Інклюзивна освіта – Крок за Кроком» – «Батьківські збори - тренінг для батьків».
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux