Терехова Людмила Юріївна
Посада, місце роботи
|
Учитель початкових класів Чугуївського навчально-виховного комплексу № 6 імені тричі Героя Радянського Союзу І. М. Кожедуба Чугуївської міської ради Харківської області
|
Освіта
|
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2005 рік
|
Самоосвіта
|
|
Педагогічний стаж
|
14 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де представлений конкурсант
|
https://lyudmilaterekhova.blogspot.com
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=DKcOIwmlAe8&feature=youtu.be
|
Педагогічне кредо
|
«Чуйні, уважні та сприйнятливі до інтересів школярів, відкриті до всього нового вчителі – ключова особливість сучасної школи»
|
Педагогічний портрет Л.Терехова Я щаслива людина! Мене Людмилою зовуть. Ім’я – як сонця промінь ллється, І я щомиті віддаю Питливим дітям своє серце. Навколо життя – все біжить, все минає, І тільки одне на місцях залишає – Це вчителя труд: цілий світ охопити Та душі дітей для добра відчинити! Ми в їхні долоньки повинні покласти Любов до наук, милосердя та щастя, Щоб міцно тримали і йшли до зірок, Засвоївши добре найважчий урок. Я в учнях свій досвід, наснагу черпаю. Люблю їх, шаную і з ними зростаю. Мій скарб – мої діти, батьки, вся родина. Таким є життя…Я щаслива людина! Розпочну словами: «Кожна дитина гідна любові!» Уже 14 років я переконуюся в тому, що для нас, учителів початкових класів, немає різниці, яка це дитина – звичайна чи особлива. На щастя, сьогодні наше суспільство відмовляється від поділу дітей на «нормальних-звичайних» і «особливих, з обмеженими можливостями». Кожна дитина, якою б вона не була, має право на повноцінне життя в умовах, що забезпечують її гідність, сприяють розвитку впевненості в собі, а також право на особливе піклування, доступ до якісної освіти, відновлення здоров'я, активне соціальне й культурне життя. У 2016 році до нашого класу прийшла дитина з особливими освітніми потребами (ДЦП, затримка психічного розвитку, порушення мовлення). Для мене важливим було, щоб на початку становлення дитячого колективу ми підлаштувалися під певні риси й можливості дитини з ООП, щоб адаптація дитини з інвалідністю та інших учасників освітнього процесу пройшла на високому рівні. Адже основна мета інклюзії – реінтеграція дитини з особливими освітніми потребами через включення в загальний простір і зміна внутрішнього клімату класу. Інклюзивне освітнє середовище складається, перш за все, з відносин між учасниками освітнього середовища, учнями, педагогами та фасилітаторами освітнього процесу. І завдяки своїй наполегливості, бажанню сприяти активній взаємодії дітей з однокласницею – дитиною з ООП, роботі з батьками на зборах-тренінгах ми досягли поставленої мети. Тому й продовжую працювати над педагогічною темою «Формування особистісно зорієнтованого навчального середовища в початковій школі в умовах упровадження інклюзивної освіти», оскільки це дозволяє ефективно вирішувати проблему соціалізації «особливої» дитини, забезпечує впровадження основного принципу інклюзивного навчання – якомога менше зовнішньої та якнайбільше внутрішньої диференціації. Як результат – забезпечення позитивного емоційного фону дитини з особливими освітніми проблемами, розширення її зони спілкування, установлення дружніх стосунків із ровесниками, підвищення мотивації до навчання. Щоб отримати інформацію щодо впровадження інклюзивної освіти, я використовую різноманітні джерела: слідкую за новинами на державних сайтах (МОН, ХАНО), у групах соціальних мереж, навчаюсь на тематичних спецкурсах, спеціалізованих тренінгах, вебінарах, беру участь у професійних конкурсах тощо. Самоосвіта дала змогу стати більш компетентною в питаннях інклюзивної освіти, можливість створювати відповідні умови для комфортного навчання та виховання дитини з ООП. Але маю ще дуже багато питань, потребу в здобутті інформації для використання теоретичних знань безпосередньо на практиці, бажання ознайомитися з міжнародним досвідом колег, порадами справжніх фахівців і оволодівати потрібними якісними знаннями в галузі інклюзивної освіти. Вважаю, що всі отримані знання нададуть змогу і далі успішно впроваджувати інклюзію в освітній процес нашого закладу, продемонструвати колегам, батькам, учням як цінувати кожну дитину, відкрито вміти підтримувати зусилля кожного й досягнення всього нашого класу. Свої знання та професійні здобутки поширюю як ефективний педагогічний досвід: науково-методична публікація «Формування особистісно зорієнтованого навчального середовища в початковій школі в умовах упровадження інклюзивної освіти» в каталозі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», стаття отримала відзнаку «Вибір редакції», Форум педагогічних ідей, сайт «Освіта»); виступ на міських педагогічних конференціях, проведення майстер-класів у рамках міських педагогічних форумів («Інклюзивна освіта – Крок за Кроком» – «Батьківські збори - тренінг для батьків». |