Стефішина Тетяна Володимирівна
Посада, місце роботи
|
Учитель початкових класів Одеської загальноосвітньої школи № 12 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області
|
Освіта
|
Одеський державний педагогічний інститут імені К. Д. Ушинського, 1984 рік
|
Самоосвіта
|
Міжнародні конференції «Проблеми аутизму», (2015), «Партнерство у педагогічних інноваціях», Республіка Молдова
Обласна конференція «Актуальні проблеми інклюзивної освіти» (2015) Семінари-практикуми «Інклюзивна освіта в Україні», «Супровід впровадження інклюзивної освіти: особливості організації освітнього процесу» (2018, 2017) |
Педагогічний стаж
|
26 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на відеорезюме
|
https://vimeo.com/309827229
|
Педагогічне кредо
|
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна»
|
Педагогічний портрет Я, Стефішина Тетяна Володимирівна, вчитель початкових класів, працюю над проблемою підвищення мотивації учнів до навчання. Моя педагогічна ідея полягає у створенні й організації таких умов освітнього простору і використання новітніх технологій, щоб кожна дитина відчувала себе особистістю, проявила свої індивідуальні можливості і особливості. Для цього я використовую мобільність класного простору – трансформація роботи в групах, парах та індивідуально. Розвиваю навички спілкування між дітьми за допомогою карточок PECS; використовую елементи АВА-терапії (регуляція поведінки, заохочення в роботі), пісочної терапії (розвиток творчості та можливість спілкування, розвиток сенсорних навичок). Плідними у роботі стали мнемо-картки, створені дітьми інтелект-карти. Для розвитку мовлення запроваджую вправи з логоритмики. Навчальну мотивацію учнів підвищую методом позитивного підкріплення поведінки, ситуації успіху. Ці методи є ефективними у роботі з учнями з особливими освітніми потребами. Вони допомагають краще взаємодіяти з однолітками, розвивають комунікативні навички, включають дітей у соціальне життя. Таким чином надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, творчі здібності. Активізувати процеси пізнання навколишнього світу і себе. Прагну навчати діточок в атмосфері взаємоповаги, партнерства, любові і добра. Здійснюю соціальну адаптацію всіх дітей і тут на допомогу приходить усмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування. Я пишаюсь досягненнями моїх особливих учнів, які беруть активну участь у житті класу і школи, адже великий успіх починається з маленьких кроків, які ми робимо щоденно. |