Самойлик Світлана Володимирівна
Посада, місце роботи
|
Учитель початкових класів, заступник директора з навчально-виховної роботи Дрогобицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Дрогобицької міської ради Львівської області
|
Освіта
|
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2001 та 1993 роки
|
Самоосвіта
|
ІІ Регіональний науково-методичний семінар-практикум «Інклюзивне навчання: технології педагогічного супроводу» у рамках Міжнародного просвітницького проекту: «Сучасні технології соціально-психологічного супроводу особистості: вітчизняний та європейський досвід» (секція 2: «Інклюзія»), (2019)
Онлайн-курси для вчителів початкової школи від EdEra «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами», «Участь батьків в організації інклюзивного навчання» Дистанційний курс «Додатки Google у професійній діяльності заступника директора» Фестиваль освіти у Львові: ВЧИТЕЛІ МАЙБУТНЬОГО; І, ІІ, ІІІ фестивалі гуманної педагогіки у Львові ВУМ online «Як провести EdCamp для своєї громади» Кластер освіти на 25 Книжковому форумі у Львові «Інклюзивна освіта: Як? Що? До чого?» Тренінг з ізраїльськими фахівцями з інклюзивної освіти (Машав) у Львові Форум інноваційної освіти INED, м. Львів (2018) Вебінар MCFR «Створення КОМАНДИ психолого-педагогічного супроводу в школі» (2018) Спецкурс Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти «Внутрішньошкільний моніторинг» Інтернет-марафони та вебінари Видавничої групи «Основа»: «Досвід успішних реформ естонської й фінської освіти для України», «Змінюємо школу разом: новий освітній простір та сучасні технології», «Використання інформаційно-комп’ютерних систем у процесі управління Новою українською школою», «Кейс-технології на уроках у початковій школі», «Реалізація компетентнісного підходу на уроках української мови та літературного читання в початкових класах», «Критичний підхід до критичного мислення», «Лідерство у школі. Готовність до змін» Семінари-тренінги (онлайн-формат) освітнього центру «Insight»: «Edutainment у початковій школі» Вебінари сайту «На урок»: «Інструменти для розвитку критичного і креативного мислення дітей», «Кейс-технології як форма інтерактивного навчання молодших школярів в умовах НУШ», «Розвиток навичок 21 століття через пректно-зорієнтованє навчання» |
Педагогічний стаж
|
22 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009924240414
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/1GrFqgI6s8k
|
Педагогічне кредо
|
«Серце віддаю дітям!»
|
Педагогічний портрет Я, Самойлик Світлана Володимирівна, працюю в школі з 02.10.1995 року на посаді вчителя початкових класів, з 01.09.2006 року – на посаді заступника директора з навчально-виховної роботи.Як заступник директора організовую освітній процес у школі, управляю ним і контролюю його розвиток: організовую поточне і перспективне планування діяльності педагогічного колективу; координую роботу вчителів та інших педагогічних працівників з виконання навчальних планів та освітніх програм. Організовую і координую розробку необхідної навчально-методичної документації. Здійснюю систематичний контроль за якістю освітнього процесу й об'єктивністю оцінювання результатів освітньої підготовки учнів. Надаю допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій. Здійснюю контроль за навчальним навантаженням учнів. Вношу пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу, беру участь у роботі педагогічної ради школи, у підготовці й проведенні атестації педагогічних та інших працівників школи. Володію сучасними формами, методами організації освітнього процесу, використовую інформаційно-комунікативні технології. Методичними доробками як вчителя початкових класів є друковані видання: - «Педагогічні технології у початковій школі «Робота з дитячою книгою (1 клас)», 2012 рік; - «Педагогічні технології у початковій школі. Уроки зв’язного мовлення (2-4 класи), 2014 рік; - «Уроки в 1 і 2 класі за новим державним стандартом загальної початкової освіти», 2014 рік; - «Оздоровчі технології у початковій школі», 2017 рік; - матеріали для роботи з молодими учителями «Перший урок для вчителя» (на основі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського», журналі «Сучасна школа України», 2017 рік. Як педагог та заступник директора співпрацюю з Дрогобицьким державним педагогічним університетом імені Івана Франка: - виступаю на Днях педагогічної майстерності педагогічного факультету; - на відкритих лекціях, присвячених В.О. Сухомлинському; - веду видавничу діяльність; - забезпечую участь учнів в учнівських науково-практичних конференціях «Неопалима купина». Проблема, над якою працюю як учитель, – «Формування навичок роботи з текстовою інформацію та читацької самостійності молодших школярів на уроках читання (робота з дитячою книгою) та розвитку зв’язного мовлення». Ставлю перед собою мету визначити шляхи формування читацької самостійності учнів, сприяти розвитку інформаційної культури молодших школярів, виробляти навички роботи з текстовою інформацією. Цього року у коло моїх особистих, професійних, управлінських інтересів увійшла інклюзія. Але я цікавлюся інклюзією не тільки в зв’язку з професією. Упродовж 22 років роботи я бачила різні варіанти розв’язання проблем дітей з особливими освітніми процесами. І вважаю, що багато-що можна було зробити ефективніше. Тому ідея інклюзії стала для мене новим педагогічним рішенням, навіть філософією. Вважаю, що попри труднощі, брак спеціальних знань, практичного досвіду, такі ключі як інклюзивна освіта відкриють двері в повноцінну інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами у суспільство. І суспільство стане інклюзивним – включеним, відкритим для всіх. Тому головним завданням школи вважаю – забезпечити якість життя дітей зараз і у майбутньому. |