• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Груздо Олена Анатоліївна

Посада, місце роботи
Учитель початкових класів, заступник директора з навчально-виховної роботи Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 Попаснянської районної ради Луганської області
Освіта
Луганський національний університет імені Т. Г. Шевченко, 2016 рік
Самоосвіта
Вебінари «Сучасні методики розвитку швидко читання у початковій школі» (2018), «Соціальна інтеграція дітей з особливими освітніми потребами. Перші кроки до інклюзії» 2018), «Інтерактивна школа творчого вчителя» (2016), «Психосоціальні групові заняття для дітей та дорослих. Рух. Ігри. Спорт» (TerredesHommes в Україні) (2016)
Онлайн-курс для вчителів початкових класів на платформі ЕdЕra (2018)
Курси підвищення кваліфікації заступників директорів закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної роботи в початкових класах на базі Луганського обласного інституту післядипломної освіти (2018)
Участь у науково-практичних конференціях «Інноваційні технології навчання обдарованої молоді», м. Київ (2018), «Соціалізація підлітків у соціальних мережах: ресурси і ризики» (2017)
Педагогічний стаж
27 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на відеорезюме
abetka24.blogspot.com
Педагогічне кредо
«Люби дитину, вір у неї, знай, розумій та поважай її.
Допоможи повірити у себе і казку у реальності створи»

 

Педагогічний портрет

 

Нова школа приділяє особливу увагу проблемі створення оптимальних умов для розвитку, виховання і навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Як же навчати «особливу» дитину? Це питання турбувало і мене, вчителя початкових класів зі значним досвідом роботи. Ретельно вивчала методичну літературу, брала участь у тематичних вебінарах, знайомилася з досвідом інших країн щодо впровадження інклюзивної освіти. І відповідь було знайдено. Я зрозуміла, що навчати та виховувати дитину з особливими потребами не потрібно якось інакше. Треба просто любити дитину та сприймати її такою, якою вона є. Треба ставитися до неї так, як до всіх інших учнів, не зосереджуватися на її вадах та проблемах, створювати умови для успіху, впевненості у собі, поваги та гідності. Дитина має побачити у вчителеві людину, яка завжди вислухає, зрозуміє, допоможе.
Прагну створити таке освітнє середовище, у якому кожна дитина почуватиме себе щасливою та корисною. Тому, працюючи в інклюзивному класі, застосовую технології особистісно орієнтованого навчання. Моя діяльність ґрунтується на загальнолюдських цінностях: пробудження інтересу до знань, віра у власні можливості; виховування людини, здатної створити своє особисте життя; навчання дітей жити у суспільстві, бути добрими та милосердними.
Під час роботи використовую методику Марії Монтессорі, колективно-груповий та індивідуальний, проблемно-пошуковий спосіб навчання, різнорівневу диференціацію, ігрові , мультимедійні , інтерактивні, арт-терапевтичні та інформаційні технології. Моє головне захоплення – діти, бо «завдяки дітям хочеться жити» ( Мухаммед Алі).


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux