• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Грибко Лариса Олександрівна

Посада, місце роботи
Учитель початкових класів Козацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бериславської районної ради Херсонської області
Освіта
Херсонський державний педагогічний інститут імені Н. К. Крупської, 1991 рік
Самоосвіта
Участь у тренінгах «Інноваційні інструменти сучасного учителя», «Змішане навчання», «Креативні педагогічні стратегії», вебінарі «Критичне мислення: навчання через досвід»
Онлайн-курс для вчителів початкових класів «Нова українська школа» на платформі «EdEra»
Науково-дослідницька робота за проблемою «Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів»
Педагогічний стаж
27 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=zD1MqHbUB6c
Педагогічне кредо
«Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. До хорошого уроку вчитель готується все життя»                                                             (В. Сухомлинський)

 

Педагогічний портрет

Крокуючи дорогою здобутків,
Вкладаю у дитину душу я,
Бо створення сучасної дитини 
Це мудрість, і майстерність, і знання.
 
Саме таке гасло обрала для себе. Я – великий життєлюб. Радію світу, люблю людей, заряджаю всіх енергією, особливо учнів та колег. «Немає нерозумних дітей, є нерозкриті таланти» – такий девіз моїх уроків.
Теоретичним підґрунтям моєї педагогічної діяльності є робота над проблемою «Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів». Правильне, чітке, зрозуміле мовлення створює запоруку успіху майбутнього випускника школи, допоможе реалізуватися дитині як особистості.
Будуючи свої уроки, я насамперед передбачаю розв’язання різноманітних творчих завдань, спрямовую учнів на пошукові види робіт, адже саме пошук може здивувати, мотивує замислитись. Створюю проблемні ситуації, бо вони формують продуктивне мислення. Залучаю до роботи на уроці всіх учнів, забезпечую участь кожного з них у парних, групових та колективних формах роботи.
Використовую інтерактивні методи навчання, які одночасно вирішують  три основні задачі: пізнавальну, комунікативно-розвиваючу, соціально-орієнтовану.
Упроваджую методику «Щоденні 5», яка допомагає розвивати творчі задатки учнів, самостійність у мисленні, сприяє поповненню їх словникового запасу.
Мої уроки – це справжня творча лабораторія. Широко запроваджую стратегію «Критичне мислення». На етапі актуалізації використовую «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ». На етапі засвоєння матеріалу доцільними вважаю «Флішбоун», «Дерево пізнання», «Кероване читання», «Кола Вена». Дієвими на етапі рефлексії є «Кубик Блума», «Сенкан».
У моєму класі навчаються двоє дітей з особливими освітніми потребами, які потребують підвищеної уваги, індивідуального підходу під час засвоєння матеріалу, тому я тісно співпрацюю з асистентом учителя в інклюзивному класі. Ми разом адаптуємо освітнє середовище та навчальні матеріали відповідно до потреб дітей, створюємо опорно-знакові та логічні схеми, залучаємо учнів до роботи у парі та групі. На «ранковому колі» заохочую до колективних ігор, до повідомлення новин.
Цікавими та діючими у моєму класі є мобільні куточки «Мій настрій», «Класні помічники», «Календар погоди», що сприяють кращій соціалізації усіх учнів класу. Невід’ємною складовою освітнього процесу вважаю співпрацю з батьками, які створили належні умови для навчання дітей.
Я дуже люблю подорожувати, отож залучаю до цього і своїх учнів, і їх батьків. Поїздки у Скадовський дельфінарій, Миколаївський зоопарк, Херсонський драматичний та ляльковий театри, біосферний заповідник «Асканія-Нова» – усе це допомагає нам разом створювати цікаві пізнавальні проекти, мотивує учнів до навчання.
Я постійно у творчому пошуку: опановую цифрові технології, знайомлюся з педагогами-новаторами, відвідую їх тренінги, переглядаю вебінари, є постійним учасником Клубу проактивних учителів.
І хоча бувають невдачі та розчарування, я не впадаю у відчай, бо знаю: завтра буде новий день, а з ним – сяючі очі моїх вихованців, їх дотепні та незвичайні запитання, слова любові та вдячності. Впевнена, у цьому – сенс  життя Учителя.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux