• A-
    A+

Євдун Аліна Іванівна

Посада, місце роботи
Учитель початкових класів Зарічанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Ружинського району Житомирської області
Освіта
Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2003 рік
Самоосвіта
Онлайн-курси: «Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів», платформа Prometheus (2019), «Вчимося жити разом», за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) (2018), «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами», Студія онлайн-освіти EdEra (2018), «Критичне мислення для освітян», платформа Prometheus (2018), «Основи здоров’язбережної компетентності», за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) (2017)
Семінар-практикум «Корекція труднощів оволодіння навичками зображення та письма», ГО «Гармонія розвитку» (2019)
Семінар «Аутична дитина в школі: дитячий садок + сім'я + школа» (2018)
Всеукраїнський навчально-практичний семінар «Ерготерапевтичний підхід до навчання та виховання дітей з порушенням психофізичного розвитку» (2018)
Педагогічний стаж
22 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/odEOieFUULc
Педагогічне кредо
«У кожній людині – сонце, тільки дай йому світити!» (Сократ)

 

Педагогічний портрет

 

Вчитель є фундаментом, на якому зростає суспільство, тому в кожної людини – від Президента до робітника – був свій вчитель.
З дитинства я мріяла стати педагогом. І ось уже майже двадцять років працюю в Зарічанській школі, навчаю учнів початкових класів читати, писати, рахувати, бути компетентними, самодостатніми, здатними до творчості та самореалізації.
Формування сучасної освітньої політики у відповідності до міжнародних стандартів внесло зміни в освітній простір. Наша школа стала інклюзивною. На даний час в семи інклюзивних класах навчається дев’ять учнів із особливими освітніми потребами. Колектив школи, який є командою однодумців, працює над тим, щоб створити таке освітнє середовище, в якому може реалізуватися кожна дитина згідно з її можливостями, стати важливою частиною соціуму.
Я – вчитель інклюзивного класу, в якому навчається троє дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзія – це цілковито новий досвід. Словами Сократа «В кожній людині – сонце, тільки дай йому світити» керуюся у щоденній роботі, бачу в кожній дитині особистість, розумію, що жодне захворювання не віднімає у людини творчих здібностей, кожен може згенерувати свою ідею.
Я – мама особливої дитини. Тому серцем і розумом сприймаю їхні проблеми і працюю над тим, щоб визначити сильні сторони учнів з особливими освітніми потребами, і, спираючись на них, досягати, іноді, неможливого. Прикладом цьому є успіхи та досягнення мого сина. Із запитання: «Що вміє дитина з особливими освітніми потребами?», «Що їй добре вдається?» – починаю підготовку до кожного уроку, адаптую та модифікую навчальний матеріал. Підбираю завдання, спрямовані на корекцію та розвиток, які при допомозі асистента, створять ситуацію успіху та дадуть можливість дитині повірити у власні сили.
Щоб зробити навчання цікавим і продуктивним, використовую інноваційні форми, методи і прийоми роботи, які допомагають всім учням класу розкрити свої здібності, можливості та почуватися комфортно. Постійно спілкуюсь з батьками дітей з особливими потребами, які є важливими учасниками нашої команди. Координація спільних дій педагогів і батьків приносить у роботу результативність.
На уроках, у позакласній роботі створюю умови для виховання в учнів морально-етичних, загальнолюдських цінностей, формування у школярів моральних якостей: чуйності, чесності, справедливості, щедрості, товариськості, уміння співпереживати, поважати оточуючих, допомагати тим, хто цього потребує. Інклюзія виховує. Навчання в колективі допомагає дітям з особливими потребами адаптуватись до життєвих ситуацій, позбутися почуття ізольованості, відчуження; а діти, які їх оточують, вчаться спілкуватися та працювати разом, у них формується почуття відповідальності за товаришів, які потребують не лише допомоги, а визнання та прийняття. Учні інклюзивного класу ніколи не будуть брати участі в булінгу, бо їм прищеплені співчуття, доброта і любов.
Мені, як вчителю інклюзивного класу, особливо на початку, бракувало знань з дефектології та корекційної педагогіки. Хотілося б мати підручники із завданнями для дітей, які мають інтелектуальні порушення.
Учитель живе до тих пір, до поки він вчиться. Тема «Формування ключових компетентностей в учнів із особливими освітніми потребами шляхом модифікації навчальних завдань в умовах інклюзивного навчання в початковій школі» не дозволяє зупинятися на досягнутому і орієнтує на пошук нового.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux