Байрамова Ірина Володимирівна
Посада, місце роботи
|
Учитель початкових класів Хотинського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І ступеня» Хотинської міської ради Чернівецької області
|
Освіта
|
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2015 рік
|
Педагогічний стаж
|
4 роки
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=FN_QwQfRDes
|
Педагогічне кредо
|
«В кожній дитині дрімає пташка, яку треба розбудити для польоту. Творчість – ось ім’я цієї чарівної пташки» (В. О. Сухомлинський)
|
Педагогічний портрет Ще з раннього дитинства зрозуміла, що хочу бути вчителем і прикладала всіх зусиль, щоб ним стати. Закінчила Чернівецький педагогічний коледж та Чернівецький національний університет із відзнакою. Уже сьогодні, я впевнено можу стверджувати, що обрала для себе професію за покликом серця, адже я дуже люблю дітей! Я люблю з ними спілкуватися, грати, навчати і готова навчатися разом з ними усе своє життя. Це життєдайне джерело дає мені сили творити. В. О. Сухомлинський писав: «В кожній дитині дрімає пташка, яку треба розбудити для польоту. Творчість – ось ім’я цієї чарівної пташки». Я – вчитель Нової української школи, тому моя педагогічна ідея – це ідея розвитку вільної та успішної особистості, яка в умовах сучасного світу готова гнучко реагувати на будь-які зміни, готова вільно висловлювати свою думку, критично та творчо мислити, досліджувати, вміти організовувати свою діяльність та оцінювати її. А ще, я – вчитель інклюзивного класу, де навчається особлива дитина. Усвідомлюю свою відповідальність за те, щоб дати можливість проявити свій талант кожному із 24 моїх першокласників, сформувати в учнів вміння толерантно ставитися один до одного, розуміти проблеми і допомагати, набути життєві компетентності та отримати міцні та ґрунтовні знання. Свою роботу у дитячому колективі я будую на принципах поваги до особистості, доброзичливості і позитивного ставлення один до одного, намагаюся привити своїм вихованцям довіру у відносинах, навчаю їх будувати діалог на основі взаємодії та взаємоповаги, шукати компроміс через розподілене лідерство, даю їм право свободи вибору, але при цьому привчаю їх до того, що вони мають нести відповідальність за прийняте рішення. Я прагну привчити їх домовлятися, не порушуючи рівності сторін та добровільності у прийнятті зобов’язань, і повсякчас наголошую на обов’язковості виконання ними домовленостей. Фундаментальною основою мої роботи є педагогіка партнерства, тож і навчання моїх школярів перебуває у тісній взаємодії дітей і дорослих. Поступово, крок за кроком, кожна дитина стає активним учасником цього процесу, адже завдяки спільній роботі зі мною вона вчиться визначати мету своєї діяльності і при цьому відкривати нові знання, засвоювати навчальні дії, експериментувати і пізнавати світ. Застосовуючи особистісно орієнтоване розвивальне навчання, прагну розвинути у дітей критичне мислення, широко використовуючи при цьому ігрові та інтерактивні технології. Протягом перших чотирьох років своєї роботи я вивчала досвід багатьох педагогів з питання залучення батьків до освітньої діяльності як запоруки результативності роботи класного колективу. Маю цікаві доробки, поради для батьків і колег. Цьогоріч актуальною для мене стала проблема «Ефективні форми і методи роботи з особливою дитиною». Я постійно працюю над своєю самоосвітою, тож була слухачем вебінару за темою «Особливості формування морально-психологічного клімату учнівського колективу з інклюзивною технологією навчання» для вчителів всіх категорій у межах Всеукраїнського Інтернет-марафону «Змінюємо школу разом: новий освітній простір та сучасні технології», а також успішно завершила онлайн-курс, розроблений Громадською організацією «Смарт Освіта» та студією онлайн-освіти EdEra в рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», за темою «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». Я вірю, що всі мої зусилля не будуть марними і всі мої вихованці стануть успішними людьми. І впевненості у цьому мені додають щирі посмішки, впевнені кроки і нові досягнення моїх учнів, адже кожен з них є унікальним і неповторним. |