• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Сатанівська Оксана Дмитрівна

Сатанівська Оксана Дмитрівна

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 11 імені М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області
Освіта
Уманський державний педагогічний інститут, 1996 рік
Самоосвіта
  • 2018 рік
Методичний посібник «Ситуаційні завдання з основ здоров’я для учнів 8-9 класу»
Майстер-клас із впровадження тренінгового курсу «Вчимося жити разом»: тренінг для учнів 8 класу «Стоп, булінг»
Майстер-клас для вчителів біології та основ здоров’я «Я – вчитель-новатор НУШ»

2017 рік

Методична розробка «Ілюстрований матеріал. Плакати з основ здоров’я для учнів 8-9 класів»
Майстер-клас для вчителів міста «Формування в учнів ціннісних ставлень до життя і здоров’я»
Обласний семінар з питань впровадження в програму 5-9 класів предмета «Основи здоров’я» курсу «Вчимося жити разом»
Практикум для вчителів міста «Що робить GOOGLE для освіти?»
Модельна демонстрація проведення тренінгу в 6 класі «Ефективне спілкування»
Майстер-класи для вчителів міста «Впровадження проекту «Вчимося жити разом», «Створення позитивного психологічного клімату на уроках основ здоров’я»
Майстер-клас для вчителів творчої групи з основ здоров’я «Власний досвід вчителя зі створення методичних матеріалів з основ здоров’я»
Методична скарбничка «Створення умов для активізації творчої діяльності учнів на уроках, розвиток креативного мислення»
  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації», стаття «Формування позитивної моделі екологічної поведінки учня через систему»

2016 рік

Методичні розробки: «Ілюстрований матеріал. Плакати з основ здоров’я»
Методичний посібник міської творчої групи вчителів біології «Регуляція функцій організму». Урок у 9 класі «Алергія. СНІД»
Член журі всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для 8 класу з предмета «Основи здоров’я»
Презентація досвіду роботи із впровадження проекту «Захисти себе від ВІЛ»
Міський семінар учителів основ здоров’я, методичний діалог з проблеми «Взаємовідносини в сім’ї – віддзеркалення виховання дитини та формування її соціокультурної поведінки»

2015 рік

Творча майстерня «Превентивна робота серед учнівської молоді у формуванні здорового способу життя і профілактики ВІЛ-інфекцій»
Участь у підсумковій конференції «Європейські стандарти превентивної освіти: досвід і перспективи»
Майстер-клас для вчителів та учнів Тальнівського району «Твоє життя – твій вибір»
Засідання обласної творчої групи вчителів основ здоров’я з проблеми «Методичні засади формування здорового способу життя та профілактики ВІЛ-інфекцій»
Стаття «Вправи з розвитку життєвих навичок», науково-методичний журнал «Основи здоров’я»
Педагогічний стаж
23 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне
Учитель-методист
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://osnovu-teacher.at.ua
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=ZE5QDc5aYnQ&t=11s
Педагогічне кредо
«Успіх приходить до того, хто робить те, що любить» (М. Форбс)

Педагогічний портрет

Що для мене професія «вчитель»?
Професія – аура світла людини,
Це крок, це стрімка до вершини дорога,
Це власне … життя на Землі половина,
Це доля, що послана Богом!
Сучасний учень формує сучасного вчителя. Сьогодні перед кожним учителем постає питання: як провести свій урок так, щоб знання предмета учень зміг застосувати в реальних життєвих умовах, для розв’язання практичних завдань та здатності обґрунтовувати власну життєву позицію, тому що небажання вчитися, насамперед, виникає тоді, коли учень керується запитанням: «Де в житті мені це знадобиться?»
Як учитель основ здоров’я в своїй педагогічній діяльності керуюсь принципом: «Успіх приходить до того, хто робить те, що любить», використовую компетентнісний підхід в освітньому процесі, який дозволяє усвідомити моїм учням успішність свого життя крізь призму фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку, дає можливість сформувати важливі життєві вміння, які допоможуть їм зберегти здоров’я, гармонійно розвиватись і в майбутньому стати успішними, готовими до виживання в сучасному світі.
Працюю над реалізацією проблеми «Впровадження європейських стандартів превентивного виховання учнівської молоді через систему використання інтерактивних вправ в освітньому процесі».
Предмет «Основи здоров’я» – унікальне досягенння сучасної української школи, що дає «освіту, яка грунтується на цінностях», вимагає використання сучасних педагогічних технологій навчання на основі розвитку життєвих навичок.
У 2005 році я пройшла навчання за проектом «Профілактика ВІЛ-інфекції на засадах розвитку життєвих навичок», організованого Міністерством освіти і науки України та ГО «Дитячий фонд Здоров’я через освіту», маю відповідний сертифікат всеукраїнського тренера із впровадження цього проекту в області. Як вчитель-тренер провела для вчителів області та окремо для вчителів Маньківського, Жашківського, Тальнівського, Уманського районів навчання з методики впровадження факультативного курсу «Школа проти СНІДу» та викладання основ здоров’я за методикою розвитку життєвих навичок. У 2012 році пройшла відповідні навчання і отримала сертифікат з методики підготовки вчителів для викладання тренінгового курсу для молоді «Захисти себе від ВІЛ» за програмою «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ-СНІДу». Ці проекти запроваджені у ЗОШ № 11 м. Умань з 2006 року. Досвідом проведення тренінгів я постійно ділюся на міських та обласних семінарах, організованих КНЗ «ЧОІПОПП Черкаської обласної ради». У 2014 році в навчальному закладі для здійснення профілактичної роботи запроваджено проведення інтерактивної виставки «Маршрут безпеки». Для вчителів області та міста проведено ряд майстер-класів з її використання.
Наша школа є опорним закладом з основ здоров’я в місті та області. Кабінет є тренінговим центром, обладнаний за вимогами до тренінгового кабінету, оформлений відповідно до Положення про навчальний кабінет. Має інтерактивну дошку, телевізор, сучасні меблі для організації освітнього процесу з використанням інтерактивних методик навчання.
Доброзичлива атмосфера, партнерство, різні форми групової та командної роботи на уроці дозволяють залучати не лише активних учнів, а й тих, кого звикли вважати слабкими та пасивними. Використовую методи, що ґрунтуються на активній участі всіх учнів: робота в групах, обговорення, мозкові штурми, рольові ігри, дискусії, творчі проекти. Особливу увагу придіялю моделюванню життєвих ситуацій, їх аналізу та розв’язанню. Володіючи новими методиками, я намагаюся успішно долати перепони і прагну стати справжнім другом для своїх учнів. Свої поразки я вважаю перемогами над собою, бо мій девіз: «Сприймай негативний результат як корисний досвід».
Своїми методичними надбаннями, педагогічним досвідом я ділюсь зі своїми колегами: проводжу майстер-класи, тренінги, є керівником міського методичного об’єднання вчителів основ здоров’я, керівником міської та обласної творчих груп вчителів основ здоров’я.
Чи бажаю я змінити щось в освітньому процесі? Вважаю, що в закладі, де я працюю, створені всі належні умови для викладання предмета на основі розвитку життєвих навичок. Адміністрація школи підтримує впровадження профілактичних програм у освітній процес, адже проведена робота має позитивний вплив на поведінку учнів.
Вчитель основ здоров’я повинен власним прикладом мотивувати своїх вихованців до збереження здоров’я. Я люблю подорожувати і закохала у подорожі велику частину своїх учнів. Екскурсії, походи в гори, спортивні години стали невід’ємною частиною нашого шкільного життя та дитинства.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux