• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Никитюк Ольга Володимирівна

Никитюк Ольга Володимирівна

 

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 імені генерал-полковника Геннадія Воробйова Білоцерківської міської ради Київської області
Освіта
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2009 рік
Самоосвіта
Онлайн-курси: «Медіаграмотність для освітян» (2019), «Домедична допомога» (2019), «Вчимося жити разом» (2017), «Основи здоров’язбережної компетентності» (2017), «Критичне мислення для освітян» (2017)
Слухач вебінарів:
«Як на уроках основ здоров’я у 5-9 класах формувати здоров'язбережувальну компетентність у зв’язку з іншими ключовими компетентностями» (Інтерактивна школа творчого вчителя, 2018);
«Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей: методика «пластичного дзеркала» (Всеосвіта, 2018)
Курси підвищення кваліфікації вчителів основ здоров’я (2018)
Педагогічний стаж
8 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://nikitukolya.blogspot.com
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/W11-y-1CUCM
Педагогічне кредо
«Завдання педагога в тому, щоб підвести дітей до дверей життя, дати ключ і навчити учня користуватися цим інструментом» (В.Сухомлинський)

Педагогічний портрет

Учителю, будь сонцем, що

випромінює людське тепло…            

Ш. Амонашвілі

Бути учителем – це дарувати дітям тепло душі, любов, добро й надію. Учитель – це серце, що б’ється в унісон із серцями його вихованців. Саме так я розумію своє покликання. Бо я – жінка, я – матір. А поряд зі мною мої ангели – донечка й синочок. Вони – мої обереги, моя надія, мої крила. Учусь у них любові, бажання творити, змінювати цей світ на краще.
Я вчитель основ здоров’я. А що для людини є найціннішим за здоров’я? Хочу, щоб кожна дитина була щасливою, а значить – здоровою, бо лише здорові діти можуть долати труднощі сьогодення і зробити своє майбутнє щасливим.
Відчуваю відповідальність за своїх вихованців, вони – наше майбутнє, запорука розвитку держави.
Прагну, щоб мої учні отримали якісну освіту, були успішними, дотримувалися здорового способу життя і морально-етичних принципів, формували безпечне життєве середовище, мали активну життєву позицію, могли приймати відповідальні рішення, критично мислили, поважали гідність і права людини.
Головним завданням вбачаю формування і розвиток в учнів здоров’язбережувальної компетентності, сталої мотиваційної установки на здоровий спосіб життя, життєвих компетентностей, зокрема уміння приймати рішення, протистояти негативному психологічному впливові, долати стрес. Ці уміння потрібні для успішної самореалізації, розвитку активної громадянської позиції, життєвого успіху протягом життя.
Як учитель, я глибоко усвідомлюю виклики сьогодення. Саме компетентнісний та діяльнісний підходи актуальні в контексті вивчення основ здоров’я. Тому, моделюючи кожен конкретний урок, зосереджую увагу на реалізації очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, на діяльнісному підході у формуванні в учнів умінь та навичок і ціннісних ставлень.
На уроках організовую освітній процес відповідно до вікових особливостей учнів на засадах взаєморозуміння, взаємоповаги, творчої співпраці.
Прагну бути професіоналом у своїй справі, всебічно розвиненою людиною, яка здатна захопити дітей, повести за собою.
Щоб освітній процес з предмета для учнів був цікавим і ефективним,      впроваджую сучасні освітні педагогічні технології, що ґрунтуються на використанні методів інтерактивного навчання.
На заняттях використовую елементи тренінгових методик: мозковий штурм – для генерування ідей та активізації діяльності учнів щодо розв’язання певної проблеми; рольову гру, яка дозволяє реалізувати творчий потенціал учнів;  моделювання проблемних ситуацій та їх вирішення, що показує, як учні можуть спостерігати, аналізувати, робити висновки, давати рекомендації щодо ситуацій із реального життя; дискусії – для заохочення до обговорення правил здорового способу життя, «мікрофон», інтерв’ю, роботу в малих групах, трійках, парах, які  сприяють розвитку комунікативності школярів, дають можливість учням класу відчути себе єдиною командою, забезпечують активну участь кожного учня, творчу співпрацю між собою та учителем.
Відпрацювуємо з учнями на заняттях ключові уміння і навички щодо збереження життя і зміцнення здоров’я.
Формуючи здоров’язбережувальну компетентність, не забуваю про емоційний комфорт на уроці, створити який допомагають позитивна мотивація, толерантне ставлення між учасниками освітнього процесу, психологічні розминки, «криголами», різноманітні руханки тощо.
На уроках основ здоров’я залучаю учнів до використання Інтернет-ресурсів: Learning Apps – за його допомогою учні виконують інтерактивні вправи, QR-коди – використовують для пошуку потрібної інформації. Переглядаємо та обговорюємо  тематичні відеофільми, презентації тощо.
На власному блозі розміщую для учнів навчальні матеріали, посилання на Інтернет-ресурси, відеоматеріали для підготовки до уроку, домашні завдання, оголошення про проведення акцій.
У позаурочний час у закладі освіти разом зі своїми вихованцями реалізовуємо такі проекти: «Сміття сортуй – життя рятуй!», «Молодь – за здоровий спосіб життя». Учні активно беруть участь у створенні соціальної реклами: «Ні – шкідливим звичкам!», «Ні – наркотикам!», «Захистимо себе від ВІЛ».
Реалізація компетентнісного підходу вимагає від мене нових знань, тому постійно підвищую фаховий рівень, беру участь у вебінарах, навчаюся на онлайн-курсах та курсах підвищення кваліфікації вчителів основ здоров’я. Долучаюся до Всеукраїнського волонтерського соціально-просвітницького проекту «Здоров’я. Вибір кожного».
Учитель – завжди творець. Інакше не може бути. Таємниці успіху сучасного педагога вбачаю у закоханості у свій фах і свою справу, безперервному пошуку та удосконаленню, в умінні створювати на уроці атмосферу комфорту й довіри. Так приємно, коли діти бачать у тобі друга, довіряють найпотаємніше, бо переконані: учитель не зрадить, а підтримає, не осудить, а зрозуміє.
Серед моїх захоплень – вишивка, адже саме вона допомагає мені відновити душевну рівновагу та спокій. Люблю подорожувати, відвідувати цікаві місця.
Я оптиміст, завжди говорю собі й іншим, що все буде добре, треба лише докласти зусиль і мрія здійсниться. Упевнена, що успіху досягає той, хто його прагне.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux