• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Кирилюк Олеся Іларіївна

Кирилюк Олеся Іларіївна

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я Шипинецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Кіцманської міської ради Чернівецької області
Освіта
Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича, 1997 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації вчителів хімії, основ здоров’я та фізичної культури (2017); вчителів курсу «Фінансова грамотність» (2016)
Обласний ярмарок педагогічного досвіду класних керівників закладів загальної середньої освіти «Інноваційні технології у виховній роботі» (2017)
Майстер-клас в рамках Міжнародного проекту «Підтримка підприємництва» (2016)
Сьома Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2016»
Тренінг з підготовки вчителів базових дисциплін до впровадження у школах уроків з підприємницьким тлом (2015)
Проект «Ініціативна молодь 3» - практичне застосування інструментів навчання підприємництву в українській системі освіти (2015)
ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті» (2015)
Педагогічний стаж
20 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=de1Bc4FXw58&feature=share
Педагогічне кредо
«Учень – не амфора, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити» (Б. Паскаль)

Педагогічний портрет

Під час викладання предмета «Основи здоров’я» використовую інтерактивні форми навчання: робота в парах, групах, проектно-технологічна діяльність, кейс-метод, дискусія, гра. Практикую тренінгові заняття, спрямовані на формування навичок і підвищення життєвої компетентності учнів. Тренінги викликають зацікавлення у підлітків, узагальнюють знання та дозволяють «прив’язати» їх до повсякденного життя. Зокрема, корисними є вправи-обговорення буденних ситуацій, їх аналіз з точки зору виникнення небезпек. Навчаючи дітей ставити перед собою мету і крок за кроком йти до неї, я хочу допомогти їм сформувати власну життєву перспективу.
Зі своїми колегами, учителями основ здоров’я, можу поділитися власним збірником блок-схем «Школа виживання», мета якого формування життєзберігаючих навичок і компетентностей, створення алгоритму поведінки у надзвичайних ситуаціях природного походження. Блок-схеми містять інформацію про типові правила поведінки і моделі виходу з них, допоможуть ідентифікувати тип ситуації, оцінити рівень ризику, прогнозувати наслідки, визначити дії. За їх допомогою матеріал можна подати стисло, наочно, ілюстративно.
Вважаю, що головним завданням освіти є формування вміння застосовувати в реальному житті набуті знання і навички. Навчання в школі має бути спрямоване на підготовку випускника не до ЗНО, а до викликів сучасного життя.
Перспективи розвитку освіти в Україні вбачаю в:
оновленні змісту навчання;
наскрізному застосуванні ІКТ;
профілізації;
педагогічній свободі вчителя.
Дотримуюсь принципів здорового способу життя, надаю перевагу  спортивним іграм (баскетбол, футбол, настільний теніс), туризму (досліджую мальовничі куточки України та Європи).
У вільний час займаюся в’язанням і вишивкою, колекціоную кактуси.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux