Кирилюк Олеся Іларіївна
Кирилюк Олеся Іларіївна
Посада, місце роботи
|
Учитель основ здоров’я Шипинецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Кіцманської міської ради Чернівецької області
|
Освіта
|
Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича, 1997 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів хімії, основ здоров’я та фізичної культури (2017); вчителів курсу «Фінансова грамотність» (2016)
Обласний ярмарок педагогічного досвіду класних керівників закладів загальної середньої освіти «Інноваційні технології у виховній роботі» (2017) Майстер-клас в рамках Міжнародного проекту «Підтримка підприємництва» (2016) Сьома Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2016» Тренінг з підготовки вчителів базових дисциплін до впровадження у школах уроків з підприємницьким тлом (2015) Проект «Ініціативна молодь 3» - практичне застосування інструментів навчання підприємництву в українській системі освіти (2015) ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті» (2015) |
Педагогічний стаж
|
20 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=de1Bc4FXw58&feature=share
|
Педагогічне кредо
|
«Учень – не амфора, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити» (Б. Паскаль)
|
Педагогічний портрет Під час викладання предмета «Основи здоров’я» використовую інтерактивні форми навчання: робота в парах, групах, проектно-технологічна діяльність, кейс-метод, дискусія, гра. Практикую тренінгові заняття, спрямовані на формування навичок і підвищення життєвої компетентності учнів. Тренінги викликають зацікавлення у підлітків, узагальнюють знання та дозволяють «прив’язати» їх до повсякденного життя. Зокрема, корисними є вправи-обговорення буденних ситуацій, їх аналіз з точки зору виникнення небезпек. Навчаючи дітей ставити перед собою мету і крок за кроком йти до неї, я хочу допомогти їм сформувати власну життєву перспективу.Зі своїми колегами, учителями основ здоров’я, можу поділитися власним збірником блок-схем «Школа виживання», мета якого формування життєзберігаючих навичок і компетентностей, створення алгоритму поведінки у надзвичайних ситуаціях природного походження. Блок-схеми містять інформацію про типові правила поведінки і моделі виходу з них, допоможуть ідентифікувати тип ситуації, оцінити рівень ризику, прогнозувати наслідки, визначити дії. За їх допомогою матеріал можна подати стисло, наочно, ілюстративно. Вважаю, що головним завданням освіти є формування вміння застосовувати в реальному житті набуті знання і навички. Навчання в школі має бути спрямоване на підготовку випускника не до ЗНО, а до викликів сучасного життя. Перспективи розвитку освіти в Україні вбачаю в: оновленні змісту навчання; наскрізному застосуванні ІКТ; профілізації; педагогічній свободі вчителя. Дотримуюсь принципів здорового способу життя, надаю перевагу спортивним іграм (баскетбол, футбол, настільний теніс), туризму (досліджую мальовничі куточки України та Європи). У вільний час займаюся в’язанням і вишивкою, колекціоную кактуси. |