• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Чорнобай Наталія Миколаївна

Чорнобай Наталія Миколаївна

 

Посада, місце роботи
Учитель основ здоров’я Рівненської гуманітарної гімназії Рівненської міської ради Рівненської області
Освіта
Рівненський державний педагогічний інститут, 1992 рік
Самоосвіта
Посіла ІІ місце в ХVІ обласному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості в номінації «Основи здоров’я» (2019)
Пройшла курс теоретичних та практичних знань згідно з рекомендаціями протоколу BLS – базової підтримки життя, організований громадською організацією «Рівне-ТАКМЕД» (2019)
Пройшла курси підготовки вчителів базової школи, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» (2018)
Участь в семінарі-практикумі «Сучасний підручник як інструментарій компетентнісно орієнтованого навчання: шляхи ефективного впровадження» (2018)
Участь у семінарі з вальдорфської педагогіки, організованому Рівненською вальдорфською ініціативою (2018)
Пройшла курс теоретичних та практичних знань згідно з рекомендаціями протоколу ТССС та алгоритму надання допомоги в бойових умовах, організований громадською організацією «Рівне-ТАКМЕД» (2018)
Брала участь у міжнародному учнівському конкурсі «Школи за навколишній світ: думаємо, досліджуємо», організованому Гете інститутом (2017)
Пройшла тренінгове заняття в рамках проекту «Вчимося жити разом» (2017)
Посіла ІІ місце в ХІV обласному конкурсі-ярмарку педагогічної творчості в номінації «Основи здоров’я» (2016)
Пройшла курсову підготовку на базі РОІППО (2016)
Педагогічний стаж
26 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Старший учитель
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
http://nataliy1970.blogspot.com/
Посилання на відеорезюме
http://youtu.be/mbuYsWzzGcE
Педагогічне кредо
«Постійний самовдосконалення – це правильний шлях до щастя, успіху і повноцінного життя»

Педагогічний портрет

В освітній діяльності прагну сприяти формуванню самостійної особистості, здатної розв’язувати складні життєві ситуації; особистості, яка знайде в суспільстві своє місце, буде конкурентоспроможною, успішно реалізуватиметься в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, носій української національної культури.
Моє головне завдання як вчителя – вплинути педагогічними методами на свідомість і поведінку учнів шляхом розвитку у них життєвих навичок, сприятливих для здоров’я, безпеки і розвитку.
Підготовка до сучасного уроку основ здоров’я з компетентнісним підходом потребує відповідного фахового рівня. Чітко усвідомлюючи мету компетентнісного навчання, планую уроки із використанням усього розмаїття форм і методів навчальної діяльності й, насамперед, різних видів самостійної роботи, діалогічних, евристичних і проблемних методів, пов’язую навчальний матеріал із повсякденним життям та інтересами учнів, оцінюю навчальні досягнення школярів, беручи до уваги не тільки продемонстровані знання і вміння, а й уміння застосовувати їх у навчальних і життєвих ситуаціях.
На уроках я використовую інтерактивні тренінгові форми роботи, користуюсь якісними навчально-методичними матеріалами і перевіреними джерелами додаткової інформації, навчаю учнів мислити критично, а саме: аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел; бачити проблеми та ставити запитання; висувати гіпотези та оцінювати альтернативи; робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.
Відомо, що людина засвоює інформацію швидше, якщо навчання проходить інтерактивно, адже вона має можливість одночасно з одержанням інформації обговорювати незрозумілі моменти, задавати запитання, відразу закріплювати отримані знання, формувати навички поведінки. Такі форми роботи як обговорення в групах дозволяють учням поділитися своїми думками, враженнями і відчуттями в рамках визначеної теми. Дискусії і мозкові штурми цінні тим, що дозволяють дітям думати, докладно висловлювати власні висновки, вислуховувати різноманітні думки інших. Рольові ігри, програвання ситуацій, практичні заняття, самостійні дослідження, презентації проектів дають змогу отримати власний досвід, засвоїти інформацію, зробити відповідні висновки, прийняти рішення.
Переконана, що важливою умовою виникнення бажання вчитися на уроці є його емоційне забарвлення. Переживання стимулюють розвиток інтелекту, а емоційний підйом – незмінний супутник творчості. Сильний емоційний вплив на школярів має знайомство з цікавими, вражаючими фактами, реальними історіями та притчами. Для того, щоб викликати співчуття, співпереживання в дитячих душах у сюжет уроку гармонійно вплітаю останні новини, життєві історії, моменти з шкільного життя, фрагменти з популярних кінофільмів. Особливої неповторності уроку надає використання афоризмів, висловів відомих людей. Для побудови проблемних завдань використовую сюжети із художніх творів.
Позицію усвідомленого ставлення до здоров’я формую через проектну діяльність. У процесі створення проектів учні демонструють свободу волі, власну позицію, свій інтерес.
Використання різних ігор на уроках дає можливість створювати певні життєві і навчальні ситуації, пропонувати широкий вибір варіативності вивчення теми, виробляти свій алгоритм досягнення поставленої мети, мотивувати рішення, розширювати діапазон пізнавальних процесів кожного учня. Ігри сприяють розумово-емоційній активності, тренують пам’ять, розвивають практичні навички і вміння, ініціативу і волю дитини, вчать жити і працювати в колективі, зважати на інтереси інших, привчають до дисципліни та дотримання встановлених правил.
Учитель не завжди може сказати, де починається і де закінчується його вплив на учня. Адже навчання – це шлях, і яким буде маршрут, щоб досягнути кінцевої мети, не можна визначити однозначно. Безперечно тільки те, що людина, яка прагне вдосконалення, не зупиниться на шляху саморозвитку, і з кожним новим кроком перед нею відкриватимуться нові можливості. Думаю, що конкурс «Учитель року – 2019» збагатить моє життя новими знаннями, дозволить відчути нові емоції, пізнати новий досвід.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux