Сивоглаз Наталія Володимирівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії Новгород-Сіверської державної гімназії імені К. Д. Ушинського
|
Освіта
|
Ніжинський державний педагогічний інститут імені М. В. Гоголя, 1998 рiк
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації учителів географії та економіки (2016)
|
Педагогічний стаж
|
18 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Учитель-методист
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/dMyX6wpJBsk
|
Педагогічне кредо
|
«Не зупинятися на досягнутому. Вести до успіху»
|
|
|
Педагогічний портрет Проблема, над якою працюю: «Формування пізнавальної компетентності учнів на уроках географії».Сучасні технології навчання, які використовую: особистісно-орієнтовна технологія; технологія проблемного навчання; проектна технологія; групові (колективні) технології навчання; технології кооперативного навчання: робота в парах, робота в малих групах; технології колективно-групового навчання: «мікрофон», «незакінчене речення», «мозковий штурм»; технології ситуативного навчання: створення ситуації успіху. Під час навчання у школі учні повинні набути найважливіших компетентностей на рівні, який дасть їм змогу брати активну участь у житті суспільства й навчатися впродовж життя. Створення на уроках географії багатофункціонального комфортного комунікативного простору, застосування методів проблемного навчання в їх взаємозв’язку з інноваційними технологіями сприяє активізації освітнього процесу, удосконаленню форм і методів сучасного уроку, відкриває нові можливості широкого впровадження самостійної пізнавальної діяльності учнів, дозволяє залучити всіх учасників навчального процесу до активного набуття знань, до творчої діяльності, коли всі учні стають учителями, а клас – діяльною громадою тих, хто вчиться. Творчо мислити та діяти сприяють науково-дослідницькі роботи з географії. Дослідницька робота змінює світогляд дитини, примушує замислитися, має значний вплив на формування життєвої позиції. В моїй роботі діє принцип: не примушувати працювати, а переконувати; не керувати діяльністю, а організовувати результативну роботу; не обмежувати, а надавати свободу вибору; не критикувати, а допомагати та підтримувати. Важливо розвивати в учнів вміння працювати в команді, розв’язувати проблеми і знаходити творчі рішення. У гімназії ми започаткували авторський проект «Living lesson» («Живий урок»), в основі якого є принцип «навчаючи - учусь». Суть проекту полягає у тому, що в межах міста створено еколого-краєзнавчий маршрут, де старшокласники проводять молодшим школярам елементи уроків географії, природознавства, історії. Особлива увага на створеному маршруті приділяється екологічним проблемам нашого регіону, а також шляхам їх вирішення. Даний проект допомагає старшокласникам набути організаційних навичок, розвиває їхні комунікативні здібності, вчить правильно виходити із нестандартних ситуацій. Проект «Living lesson» є діючим чотири роки і восени 2018 року за результатами проекту на базі нашої гімназії з метою обміну досвідом, популяризації та залучення однодумців була проведена конференція за участю дванадцяти шкіл різних районів Чернігівської області під назвою «Науково-дослідницькі та соціальні проекти як засіб формування соціальної та громадянської компетентності сучасних учнів». Сучасний вчитель має постійно змінюватися і розвиватися. Тому активна участь у конкурсах, семінарах, практикумах є обов’язковою. Опрацювання сучасних методик викладання і удосконалення педагогічної діяльності має відбуватися щоденно. Окрім педагогічної діяльності захоплююся фотографією, вишивкою, вільний час присвячую двом донечкам. З друзями-однодумцями та активною молоддю міста створили ініціативну групу «Почни з себе», щоб долучатися та залучати містян до громадської роботи. |