• A-
    A+

Сивоглаз Наталія Володимирівна

 

Посада, місце роботи
Учитель географії Новгород-Сіверської державної гімназії імені К. Д. Ушинського
Освіта
Ніжинський державний педагогічний інститут імені М. В. Гоголя, 1998 рiк
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації учителів географії та економіки (2016)
Педагогічний стаж
18 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання
Учитель-методист
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/dMyX6wpJBsk
Педагогічне кредо
«Не зупинятися на досягнутому. Вести до успіху»

Педагогічний портрет

Проблема, над якою працюю: «Формування пізнавальної компетентності учнів на уроках географії».
Сучасні технології навчання, які використовую:
особистісно-орієнтовна технологія;
технологія проблемного навчання;
проектна технологія;
групові (колективні) технології навчання;
технології кооперативного навчання: робота в парах, робота в малих групах;
технології колективно-групового навчання: «мікрофон», «незакінчене речення», «мозковий штурм»;
технології ситуативного навчання: створення ситуації успіху.
Під час навчання у школі учні повинні набути найважливіших компетентностей на рівні, який дасть їм змогу брати активну участь у житті суспільства й навчатися впродовж життя. Створення на уроках географії багатофункціонального комфортного комунікативного простору, застосування методів проблемного навчання в їх взаємозв’язку з інноваційними технологіями сприяє активізації освітнього процесу, удосконаленню форм і методів сучасного уроку, відкриває нові можливості широкого впровадження самостійної пізнавальної діяльності учнів, дозволяє залучити всіх учасників навчального процесу до активного набуття знань, до творчої діяльності, коли всі учні стають учителями, а клас – діяльною громадою тих, хто вчиться.
Творчо мислити та діяти сприяють науково-дослідницькі роботи з географії. Дослідницька робота змінює світогляд дитини, примушує замислитися, має значний вплив на формування життєвої позиції. В моїй роботі діє принцип: не примушувати працювати, а переконувати; не керувати діяльністю, а організовувати результативну роботу; не обмежувати, а надавати свободу вибору; не критикувати, а допомагати та підтримувати. Важливо розвивати в учнів вміння працювати в команді, розв’язувати проблеми і знаходити творчі рішення.
У гімназії ми започаткували авторський проект «Living lesson» («Живий урок»), в основі якого є принцип «навчаючи - учусь». Суть проекту полягає у тому, що в межах міста створено еколого-краєзнавчий маршрут, де старшокласники проводять молодшим школярам елементи уроків географії, природознавства, історії. Особлива увага на створеному маршруті приділяється екологічним проблемам нашого регіону, а також шляхам їх вирішення. Даний проект допомагає старшокласникам набути організаційних навичок, розвиває їхні комунікативні здібності, вчить правильно виходити із нестандартних ситуацій. Проект «Living lesson» є діючим чотири роки і восени 2018 року за результатами  проекту на базі нашої гімназії з метою обміну досвідом, популяризації та залучення однодумців була проведена конференція за участю дванадцяти шкіл різних районів Чернігівської області під назвою «Науково-дослідницькі та соціальні проекти як засіб формування соціальної та громадянської компетентності сучасних учнів».
Сучасний вчитель має постійно змінюватися і розвиватися. Тому активна участь у конкурсах, семінарах, практикумах є обов’язковою. Опрацювання сучасних методик викладання і удосконалення педагогічної діяльності має відбуватися щоденно.
Окрім педагогічної діяльності захоплююся фотографією, вишивкою,  вільний час присвячую двом донечкам. З друзями-однодумцями та активною молоддю міста створили ініціативну групу «Почни з себе», щоб долучатися та залучати містян до громадської роботи.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux