Шатровка Інна Олександрівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 97 Запорізької міської ради Запорізької області
|
Освіта
|
Мелітопольський педагогічний університет, 2006 рік
|
Самоосвіта
|
Дистанційні курси «Сервіси Google у професійній діяльності вчителя» (2017), «Програма для майбутнього» (Intel)
Робота у складі творчої групи над розробкою «Методичний супровід викладання географії» Участь у природничо-наукових тренінгах «Міські методичні навчання» (2017, 2018), семінарі з методики викладання курсу «Культура добросусідства» |
Педагогічний стаж
|
16 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
https://naurok.com.ua/profile/152397
http://rmcgeo.blogspot.com/ |
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=pdBhTjT84Mk&feature=youtu.be
|
Педагогічне кредо
|
«Справжній педагог повинен працювати на майбутнє» (В. Сухомлинський)
|
Педагогічний портрет Моя педагогічна діяльність розпочалася у 2002 році в Запорізькому НВК № 67 в якості вчителя географії та історії. Сьогодні викладаю географію та економіку в ЗОШ № 97. Також вісім років керувала туристсько-краєзнавчим гуртком «Стежинка».Для успішної роботи я застосовую принцип «Шлях до реалізації будь-якої мети допомагає долати атмосфера комфорту на уроці». Отже, в першу чергу учнів потрібно мотивувати до вивчення предмета, показати на практиці, як отримані знання можна застосувати у повсякденному житті. Вважаю, що в викладанні повинна простежуватися системна робота з використанням інтерактивних методів. Для учнів велике значення має настрій учителя, прагнення постійно оволодівати сучасними технологіями, уміння щиро розуміти потреби та бажання сучасних дітей та молоді. Позитивне мислення та професійне самовдосконалення вчителя – запорука успіху в навчальному процесі. Компетентнісний підхід – спрямованість освітнього процесу на досягнення результатів, якими є ієрархічно підпорядковані ключова, загально предметна і предметна (галузева) компетентності. Результатом такого процесу має бути сформованість загальної компетентності випускника загальноосвітньої школи, адже компетентний випускник – це компетентна молода людина, яка володіє життєвими компетенціями, необхідними для успішного самостійного вирішення життєвих завдань, з якими вона стикнеться у різних сферах власної життєдіяльності (виробництво, політика, освіта, сім’я, мистецтво, дозвілля, релігія тощо). Саме це дозволить людині орієнтуватися в сучасному динамічному суспільстві, сприятиме формуванню здатності швидко реагувати на запити сьогодення. У зв’язку з цим «соціальні та педагогічні проблеми формування життєвої компетентності особистості виходять нині на рівень пріоритетних в українському суспільстві». Дитині недостатньо дати лише знання, її необхідно ще навчити користуватися ними. Тобто виховання в учнів навичок самостійного пошуку правильних рішень призведе до успіху і стане основною метою навчання в сучасній школі. Реалізувати цю мету можна на компетентнісно орієнтованих уроках. Завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових життєвих компетентностей особистості. Географічна наука дозволяє забезпечити базис природничих знань майбутніх випускників. Головною ідеєю мого досвіду є теоретичне та практичне обґрунтування застосування компетентнісно орієнтованого підходу у вивченні географії з метою формування в учнів життєвих компетентностей та розвитку уміння застосовувати їх в освітньому процесі та своїй діяльності. Компетентнісний підхід до навчання географії включає діяльнісний складник результатів освіти, практичні навички, які набуваються в результаті виконання відповідних завдань. Для досягнення цього намагаюся використовувати базові технології, які підтримують компетентнісно орієнтованого навчання: технології проблемного, продуктивного навчання, розвитку критичного мислення, технології проектної та дослідницької діяльності, особистісне зорієнтоване навчання тощо. Основними формами роботи є спрямовані на створення практичних навичок аналітичні завдання, практичні роботи, дослідження, навички роботи з географічними картами та іншими джерелами інформації тощо. Географічне мислення учнів формується при проведенні нетрадиційних уроків, ділових ігор, дискусій, презентацій, круглих столів, творчих робіт, міні-досліджень, створенні проектів, активного використання електронних засобів навчального призначення, Інтернет-ресурсів. Особливу увагу приділяю вимірюванню масштабів, висот, відстаней; складання планів місцевості; розв’язання географічних задач прикладного характеру. На своїх уроках використовую такі форми організації навчальної діяльності: групові, індивідуальні, обов’язково враховуючи індивідуальні особливості учнів, їхні інтереси, особливості розвитку, життєвий досвід. Вважаю за необхідне стимулювати учнів до самостійної діяльності, формувати навички самостійного здобуття знань користуючись різними джерелами інформації, залучаю до проектної діяльності на уроках, що є необхідними змінами у сучасній освіті. НУШ вимагає навчати учнів аргументовано відстоювати власну думку, слідкувати за формами та способами її висловлювання. Намагаюся призвичаїти учнів до публічних виступів, використовуючи уроки-прес-конференції, уроки-семінари; уроки-диспути. Коло моїх інтересів не обмежується чіткими рамками освітнього процесу. Вважаю, що вчитель повинен брати активну участь в житті суспільства, мати активну громадянську позицію, пропагувати здоровий спосіб життя та залучати до цього своїх учнів. Особисто я захоплююсь подорожами, ходінням на байдарці, заняттями пілатесом. Особливу потребу відчуваю в художній літературі, люблю відвідувати книжкові ярмарки та театральні вистави. |