Шаров Юрій Михайлович
Посада, місце роботи
|
Учитель географії, директор Стебненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Звенигородської районної ради Черкаської області
|
Освіта
|
Тернопільський державний педагогічний інститут (нині Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка), 1993 рік
|
Самоосвіта
|
Постійний учасник виставки «Освіта Черкащини» Робота у складі творчої групи учителів географії над розробкою методичних посібників «Мотивація навчальної діяльності учнів у курсі «Економічна і соціальна географія України» (2016), «Формування екологічної компетентності на уроках географії» (2017), «Формування картографічної компетентності на уроках географії» (2018) Тренінги: «Використання інтерактивних вправ та інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності», «Основи педагогіки партнерства», «Технологія розвитку критичного мислення в освітній діяльності», «Методика проведення онлайн-занять у контексті комунікативної компетентності сучасного педагога» Проекти EdEra: «Онлайн-курс для учителів початкової школи», «Управління школою. Практикум» |
Педагогічний стаж
|
26 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
www.sharov.ga
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-geografii-dla-6-klasu-na-temu-ozera-115610.html https://naurok.com.ua/publ/24006 https://valdymar.webnode.com.ua/news-/ |
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/i0BNBQ0DUeY
|
Педагогічне кредо
|
«Правильно навчає той, хто навчає цікаво»
|
Педагогічний портрет Чи змінив би я свою професію? Ні.Розумію, що є «плюси» і «мінуси». Навчання – процес, який вимагає віддачі енергії та емоцій, проте дозволяє залишатись в тонусі, шляхом безперервного зростання і розвитку вчителя, постійного спілкування з вічними «енерджайзерами» – дітьми. Вчитися і зростати доводиться не лише як фахівцю, а й як особистості. На мою думку, зміни і зростання можливі лише за умови розуміння необхідності змін та бажання їх досягти. Чого бажаю досягти з учнями:
Протягом уроку зростаю разом з учнями і намагаюсь не вказувати їм, який шлях обрати, а пропоную зробити вибір самостійно. Це дає можливість відчути впевненість у власних силах та розвивати відповідальність за прийняті рішення. Приємно бачити, як учень зростає, та на жаль не з усіма це вдається. Що заважає:
|