Мироненко Леонід Леонідович
Посада, місце роботи
|
Учитель географії, заступник директора з виховної роботи Комунального закладу «Полтавська спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів Полтавської обласної ради»
|
Освіта
|
Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2006 рік
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2009 рік |
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації для вчителів географії Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського (2019)
Експерт регіональних (не)конференцій для шкільних педагогів магістральний міні-EdCamp Shevchenkove, міні-EdCamp Lutsk, міні-EdCamp Konotop, Харківська обл., м. Луцьк, м. Конотоп, (2019); регіональної (не)конференції для шкільних педагогів міні-EdCamp Khmeljove, Кіровоградська обл., (2018) Учасник: ІІ, ІІІ, IV Національної (не)конференції для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2016», м. Харків (2016, 2017, 2018); регіональних (не)конференцій для шкільних педагогів міні-EdCamp Kyiv EdCoach School, міні-EdCamp Reshetylivka, міні-EdCamp Poltava, м. Київ, м. Решетилівка, м. Полтава (2018); регіональних вчительських майстерень для шкільних педагогів EdFest, м. Кривий Ріг (2018); Національного саміту-челенджу «EdCamp - янголи в дії», м. Одеса (2018); VI Всеукраїнського молодіжного майстер-фесту «Український дивограй», м. Горішні Плавні (2017); Всеукраїнського круглого столу географів «Роль географічної освіти в сучасному українському суспільстві», м. Київ (2017) Координатор регіональних (не)конференцій для шкільних педагогів міні-EdCamp Poltava «Школа – стара, діти – нові: шляхи взаєморозуміння», «Від щасливого учителя до щасливих учня й учениці», м. Полтава, (2017, 2018); Тренер навчально-тренувальних зборів із питань підготовки учасників Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії (2017, 2018) Член журі обласного етапу Всеукраїнського турніру юних географів (2017, 2018); ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії (2018, 2019) |
Педагогічний стаж
|
15 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Учитель-методист
|
Науковий ступінь
|
Кандидат педагогічних наук
|
Посилання на відеорезюме
|
https://drive.google.com/open?id=1S97OjKUoQTsuEnc5uiqXsPBjY-po-tVN
|
Педагогічне кредо
|
«Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем» (Ш. Амонашвілі)
|
Педагогічний портрет «Навіщо мені Ваша географія?!» – запитання, яке часто доводилося мені чути від учнів.«Як це НАВІЩО!? Ти ходиш до школи, а тому зобов’язаний вчити «мою» географію, оскільки цей предмет є обов’язковим за шкільною програмою!». Саме з такою аксіомою я працював у школі після університету. Я не розумів, хто надав учневі право так зі мною говорити, адже я УЧИТЕЛЬ! Я для цього 5 років здобував освіту в університеті! Коли я навчався у школі, то навіть боявся ставити вчителю такі зухвалі запитання. Чи був я в цей час учителем? Де-юре так, де-факто – ні. Переосмислювати свої педагогічні підходи навчання географії я почав, маючи за плечима семирічний досвід роботи. Своїх учнів я перенавантажував інформацією, гадаючи, що роблю правильно і не замислюючись над тим, що життя готує їм зовсім інші виклики та випробування. А коли ж учневі жити? Коли йому пізнавати світ, ключ до якого, по суті, відкриває йому «моя» географія. В умовах реформування освітнього процесу та шкільної освіти спостерігається переорієнтація основних освітніх завдань і вимог. Тепер вони спрямовані не тільки на засвоєння учнем певної суми знань, умінь та навичок, але й на розвиток його особистості, пізнавальних інтересів, креативних здібностей, соціалізації у суспільстві й активної адаптації на ринку праці. Зважаючи на те, що сучасний випускник має не лише орієнтуватися у повсякденному житті, а й бути здатним вирішувати економічні проблеми, притаманні сучасному суспільству, я звернув свою увагу на курси, які на той час (2014 рік) називалися «Економічна і соціальна географія України» та «Соціально-економічна географія світу», оскільки саме вони покликані виконати таке завдання у школі. Написання та захист дисертації щодо формування суспільствознавчих понять в учнів 9-10 класів у процесі вивчення економічної і соціальної географії наштовхнуло мене на наступне запитання: «Чого саме я хочу від своїх учнів: щоб вони володіли географічним понятійним апаратом, чи щоб вони полюбили географію, розширили кордони мислення і відчували себе на уроках щасливими?» На його основі мені довелося переглянути свої педагогічні постулати. Дякувати Богу, мені пощастило пройти курси підвищення кваліфікації в Академії педагогічної майстерності та соціалізації Шалви Амонашвілі (Грузія). Детальне знайомство з гуманною педагогікою визначило подальшу траєкторію моєї педагогічної діяльності. Мені припав до душі той факт, що за принципами гуманної педагогіки кожна дитина унікальна і завдання вчителя допомогти учневі розкрити свої таланти, віднайти своє призначення у цьому житті. У плануванні уроку гуманна педагогіка виводить на перше місце виховну мету. На мою думку, у сучасному суспільстві споживачів, виховання Людини має бути першочерговою ціллю. Чи є це інновацією – питання двозначне. В масштабах суспільства – ні, адже цей напрям педагогіки розвивається з 70-х років ХХ століття; в масштабах українського, сучасного суспільства і в масштабах мого навчального закладу – так. На мою думку, принципи гуманної педагогіки допомагають формувати ключові компетентності сучасного учня, а педагогіка партнерства і виховання на цінностях складають основу формули НУШ. У своїй педагогічній діяльності я віддаю превагу інтерактивним методам навчання, оскільки вважаю, що кожна відповідь учнів має право на існування і є проявом їхньої громадянської активності. Тому на уроках значну увагу приділяю внутрішній мотивації навчально-пізнавальної діяльності, розвитку емоційної сфери школярів, їх самостійності і творчої ініціативи. Практикую роботу у групах, де кожен учасник виконує певну роль. На моє переконання, основна задача учителя, допомогти учням відчути свою значущість та вселити в них віру, що кожна їхня думка важлива та буде почута. Впровадження коучингового підходу до навчання, дозволяє мені оцінювати зростання кожного учня з позиції «виграв – виграв». На своїх уроках я постійно експериментую з методами та прийомами навчання разом з тим, стикаюся з рядом задач, на які шукаю відповіді. Це, зокрема, брак часу при перенасичені, на мою думку, шкільної програми з географії та об’єктивне оцінювання роботи учня, а не його особистості. Для мене особисто, географія – це пізнання навколишнього світу через захоплюючі подорожі, тому своїм учням хочу донести, що географію не варто боятися, її можна любити; не знати щось – це нормально, головне – запитувати, адже саме запитання спонукають нас до мислення та відкривають нам нові горизонти наших можливостей. |