Чуніка Ольга Василівна
Посада, місце роботи
|
Учитель географії та економіки Охтирської гімназії Охтирської міської ради Сумської області
|
Освіта
|
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2004 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації вчителів географії, економіки, природознавства, предмета «Рідний край» (2017)
Участь у регіональній (не)конференції для шкільних педагогів міні-EdCamp OKHTYRKA «Обмін досвідом – шлях до взаємозбагачення» (2018), тренінгу із медіаграмотності Інституту демократії ім. Пилипа Орлика «Як не стати інформаційною маріонеткою», вебінарах «Освітні інтернет-ресурси як ефективні інструменти в роботі сучасного вчителя», «STEM весна – 2018», «Природничі науки: очікування від експериментального впровадження», «Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя», «ЗНО – дзеркало української школи. Підсумки проведення ЗНО-2018 в Сумській області» (2018); «Географія. ЗНО як складова національної системи моніторингу якості освіти» (2016) |
Педагогічний стаж
|
14 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст другої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://chunika.blogspot.com/
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=eocypI72OYc&feature=youtu.be
|
Педагогічне кредо
|
«Лише той учитель, хто живе так, як навчає» (Г. Сковорода)
|
Педагогічний портрет Для мене професія вчителя надзвичайно відповідальна й цікава. Саме педагог розкриває багатогранність світу, учить школярів вирішувати життєві проблеми.На мою думку, батьки від учителя очікують уважного ставлення до кожної дитини, уміння знайти індивідуальний підхід. Сучасний учитель повинен бути коректним, ерудованим, досконало знати свій предмет. Для проведення цікавих уроків педагогу необхідно володіти сучасними освітніми технологіями, використовувати різні методи, форми, прийоми роботи. Такі заняття сприяють розвитку в учнів логічного мислення, самостійності, дослідницьких навичок та формують творчі здібності. Я переконана: цього не можна досягти без систематичного саморозвитку та самовдосконалення. Необхідно працювати над розширенням власного світогляду. Важливо враховувати також думку школярів та поважати її, цікавитися їхніми захопленнями, тримати руку на пульсі сучасності. Вихователь повинен бути для учнів зразком у всьому. Завдання сучасного педагога полягає не тільки у вихованні відповідальної особистості, здатної вирішувати проблеми, змінювати життя на краще, а й у наданні можливостей вихованцям самовиражатися, самостверджуватися, вірити в себе, у власні сили, у свій неперевершений, дивовижний талант. Адже сьогодні освіта на етапі реформування «від школи знань до школи компетентностей». Моє завдання, як педагога полягає у підготовці учня до життя. Для розвитку компетентної особистості я використовую інтерактивні методи навчання. Вважаю, що такі форми роботи є важливим засобом креативної діяльності учнів у процесі навчання, сприяють розвитку логічного мислення школярів, спостережливості, пам’яті, уваги. Інтерактивні методи навчання допомагають учням самостійно діяти, навчатися й навчати інших, формують навички роботи в групах. У своїй роботі використовую такі інтерактивні методи роботи, як «Ажурна пилка», метод асоціювання, роботу в малих групах, дискусію, метод проектів, прийоми «Мозковий штурм», «Географічний стікер». На уроках географії використовую форми роботи, котрі сприяють розвитку загальнокультурної, інформаційної, комунікативної компетентностей та саморозвитку учнів. Працюючи з дітьми, намагаюся розвивати критичне мислення, навчати взаємодії з однолітками та вміння висловлювати власну думку й приймати власне рішення. Адже під час проведення інтерактивних форм роботи вчитель виступає порадником, спрямовує коригує навчальний процес, віддає ініціативу в здобуванні знань учням. Такий вид роботи, я вважаю, формує інтерес учнів до вивчення предмета, учить дітей застосовувати свої знання на практиці. Інтерактивні форми роботи, я переконана, сприяють підвищенню ефективності засвоєння знань школярами. Опановую роботу із сервісом для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів LearningApps. Нові інформаційні технології Kahoot, Plickers дають змогу створювати інтерактивні навчальні вправи, відкривати учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищувати ефективність самостійної роботи. Виконання вправ, створених за допомогою сервісів, сприяє спілкуванню та співпраці в дитячому колективі, сприяє обізнаності в інформаційно-комунікаційних технологіях, розвиває критичне мислення. Щоденна співпраця з дітьми дає мені силу й радість життя. Я щаслива, коли бачу зацікавленість у маленьких оченятах, чую веселий сміх, слухаю неординарні учнівські висловлювання. Пишаюся досягненнями своїх вихованців. Я вирішила бути вчителем географії, бо тільки цей предмет, вважаю, знайомить учнів з реальним життям у навколишньому середовищі, існуванням людства в усіх його проявах. Завдання учителя, на мою думку, є розвиток у школярів геопросторового мислення та усвідомлення місця, ролі людини на Землі. Географічні знання допомагають учням розуміти цілісну картину світу, орієнтуватися у подіях, що відбуваються в сучасному суспільстві, знайти своє місце в житті. Географія дає можливість здійснювати он-лайн мандрівки планетою. Подорожуючи реально, я мрію побачити світ, мандрувати Україною та країнами світу разом з учнями, пізнавати нове. Участь у конкурсі «Учитель року-2019» дала мені можливість спілкуватися з творчими, розумними, креативними педагогами. Переконана, фахові конкурси сприяють самовдосконаленню учителя. |