Жук Лілія Романівна
Жук Лілія Романівна
Посада, місце роботи
|
Учитель французької мови Рівненської української гімназії Рівненської міської ради
|
Освіта
|
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2000 рік
|
Самоосвіта
|
Міжнародний семінар з питань проведення літніх мовних таборів та підготовки їх координаторів, м. Київ, посольство Франції в Україні (2019)
семінар з підготовки екзаменаторів для сесій DELF DALF, м. Львів, Альянс Франсез (2019) Семінар-практикум «Мультимедійні технології навчання як інструмент формування в учнів мовленнєвих компетентностей з французької мови», м. Рівне, Альянс Франсез (2016) Курси підвищення кваліфікації на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (2016) |
Педагогічний стаж
|
17 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст другої категорії
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
|
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Nzfn_2013_4_17
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=PhSt_2014_11_25 |
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=Jxz5rng-nvI
|
Педагогічне кредо
|
«Навчати – це формувати Людину»
|
Педагогічний портрет Кожен день мого життя – немов нове горнятко кави. Гарячої, холодної, недоцукрованої, гіркої, з пінкою, вершками, подвійної, підгорілої, з осадом, неперевершено досконалої… Життя сучасного педагога «вирощує», немов кавові зерна, припікає, перемелює, обливає окропом, додає цукру, а іноді льоду… Щодня щось нове. Tempora mutantur et nos mutamur in illis. Часи змінюються, і ми змінюємося разом з ними. Тому кожного разу вчуся дегустувати, смакувати й розпізнавати складники неповторного вчительського життя. Які ж вони?Сучасна школа покликана сформувати високоморального, творчого, компетентного громадянина, який буде знати, поважати культуру та духовні і культурні традиції своєї країни, а також країни, мова якої вивчається. Тому велику увагу я приділяю на своїх уроках проблемі формування країнознавчої компетентності. Використання цікавих, змістовних автентичних аудіо- та відеоматеріалів дозволяє мені створити позитивну атмосферу на уроці, розвивати пізнавальний інтерес та активізувати мотивацію учнів. Розумію, що дуже просто прийти в клас таким усезнаючим, розкласти все на полички… Але чи будуть діти мислити, якщо вчитель подумав за них і сам вирішив, що їм потрібно, а що ні? Я цілком усвідомлюю, що в умовах НУШ педагог не може залишатися осторонь шаленого темпу життя. Сучасні діти технічно грамотні, і ґаджети є частиною їхнього світу, тому використовую сучасні педагогічні технології: навчання в співробітництві, проектну методику, проблемне навчання, технологію критичного мислення, ІКТ, метод перевернутого навчання, кооперативне навчання, групову роботу, рольову гру, мозковий штурм, BYOD-технологію. Реалізую їх за допомогою таких інтерактивних модулів, як Quizlet, LearningApps, Kahoot. Вони відкривають широкі можливості для диференціації навчання, реалізації індивідуального підходу до учня, що сприяє розвитку самостійності дитини у виборі способів вирішення поставленого завдання та формуванню її інформаційно-цифрової компетентності. Такий педагог сприймається як партнер, інтеракція з яким приносить не лише користь, а й задоволення. Формую громадянина-патріота, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, активною громадянською позицією та стійкими моральними принципами, здатного побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені демократія, толерантність та повага до прав людини, що набуває сьогодні особливого значення. На уроках часто користуюся ситуативними моделями спілкування. Це дозволяє учням бути інноваторами, здатними змінювати навколишній світ, підсвідомо проводити паралелі з національними реаліями, навчає їх презентувати Україну та її культурні цінності. Усвідомлюю, що важливою складовою успішного навчання учнів є не лише власне бачення результативності чи схвалення вчителя. Упродовж життя для кожного з нас найціннішою винагородою є підтримка та визнання батьків. Отримані на уроці оцінки не завжди відображають творчість дитини, докладені нею зусилля, її зростання. Тому я вирішила впровадити у свою педагогічну діяльність такий додаток, як ClassDojo, що дозволило мені створити міцний «трикутник партнерства: учитель – батьки – діти». Це система заохочення, виховання та спонукання школярів до успішного навчання, формування свого портфоліо. При цьому батьки отримують миттєвий доступ до профілю своєї дитини, наповненого проектами. Одного разу моя учениця сказала: «Якщо в тебе вірять учитель і батьки, цікавляться твоїми маленькими перемогами, тоді виростають крила». Це добре, коли дитина щось відкриває в собі, бачить, що вона вже не така, як була вчора. Радію кожному її успіху. Знаю, що кожен день мого життя – це нове горнятко кави, і скільки б разів я не смакувала нею, все одно щоразу відкриваю інші нотки: удома – радісні, енергійні, теплі, музичні, дитинні, щирі; на роботі – креативні, цілеспрямовані, впевнені, інноваційні, нестандартні, толерантні, оптимістичні, французькі… Упевнена, що з новим днем у моєму житті з’являтимуться все нові й нові смаки, гімназійні та сімейні, а ті, які я вже відчула, не зникнуть серед колючих осінніх дощів, зимової заметілі, весняної безтурботності, літньої спеки. |