Завсеголова Катерина Володимирівна
Завсеголова Катерина Володимирівна
Посада, місце роботи
|
Учитель французької мови Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 162 Харківської міської ради Харківської області
|
Освіта
|
Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов, 2010 рік
|
Самоосвіта
|
Обласні семінари «Використання відео на уроках французької мови» (2018), «Теоретико-понятійний апарат компетентнісної педагогіки» (2016), «Проблемно-діалогічна технологія навчання» (2015)
Навчання за трьома модулями міжнародної програми PRO FLE, яка була розроблена Міжнародним центром педагогічних досліджень (CIEP) та Національним центром дистанційної освіти Франції (CNED) і є цифровою платформою з підвищення кваліфікації викладачів французької мови як іноземної (2018, 2017) Стажування для викладачів французької мови як іноземної, організоване Чернівецьким національним університетом імені Юрія Федьковича спільно з Посольством Франції в Україні, асоціацією обмінів «Лотарингія-Україна» та Університетом Лотарингії (м. Чернівці) (2016) |
Педагогічний стаж
|
8 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/1vpFI4MGNKo
|
Педагогічне кредо
|
«Хто повторює старе й довідується про нове, той може бути ватажком» (Конфуцій)
|
Педагогічний портрет «Розвиток критичного мислення під час навчання французької мови» – тема, над якою ми із моїми учнями працюємо разом. Дискусії та обговорення проблемних питань – це те, що допомагає дитині формувати власну думку, аргументувати й відстоювати свою точку зору. Я вважаю, що вкрай важливо навчати моїх учнів ефективно працювати з інформацією. Перш за все, ми вчимося здобувати й критично оцінювати інформацію з різних джерел, розуміти її суть, систематизувати та інтерпретувати її, встановлювати асоціативні й доцільні зв’язки.Чи допомагає це в нашій навчальній діяльності? Авжеж, але ж чи можна обмежуватися тільки навчанням і не бачити перспективи? Адже попереду в сьогоднішніх учнів ціле велике життя, в якому вони повинні бути здатними до самостійних роздумів, але й уміти взаємодіяти з іншими. І ця взаємодія має бути спрямована, насамперед, на вміння знаходити спільне, а не розбіжне. Тому ми завжди пам’ятаємо, що наша свобода закінчується там, де починається свобода іншого, і вчимося з повагою ставитися до будь-якої точки зору, навіть якщо вона відрізняється від нашої. Здатність і можливість вільно висловлювати й обґрунтовувати свою позицію – ознака демократичного суспільства. Тому, як підсумок – уміння критично мислити та ставитися з повагою до альтернативної думки, вчить способам активних дій, зокрема – соціально значущих. А це, на мою думку, є критично важливим для розвитку моїх учнів, які в недалекому майбутньому стануть активними членами суспільства. Робота в школі вимагає постійного руху вперед. Саме тому я вважаю, що ідея Конфуція: «Тільки той, хто повторює старе й дізнається нове, може бути ватажком – «наставником для інших», – є найкращим відображенням того, що можна було б назвати моїм педагогічним кредо. Сьогодні вчитель не має права обмежуватися лише рамками своєї спеціальності, треба розвиватися в багатьох напрямах, і тому я, вчитель іноземної мови, щоб працювати максимально ефективно, маю почуватися впевнено в літературі, географії, історії, навіть у математиці. Ми працюємо з підростаючим поколінням, тому ми просто зобов’язані йти в ногу з часом. Не можна навчити дітей учитися, якщо постійно не оновлювати знання зі свого предмета й методики його викладання. І я дуже вдячна, що в мене є постійна можливість дізнаватися про щось нове під час методичних семінарів, творчих майстерень, майстер-класів та дискусійних клубів. І конкурс «Учитель року» для мене є, перш за все, безцінною нагодою для спілкування й обміну досвідом із кращими представниками нашої професії. Це – наступна сходинка в моєму розвитку як педагога. Я впевнена, що мені пощастить не тільки побачити, якою буде освіта майбутнього, але й узяти безпосередню участь у її становленні. Вона буде цікавою, доступною та практичною. Це буде освіта, яка буде стимулювати учнів не тільки накопичувати знання, але й застосовувати їх у реальному житті. Результати нашої роботи не можна виміряти, зважити або обчислити. Але ми їх бачимо й відчуваємо кожного разу, коли ми озираємося навколо. І чи не найвищою оцінкою роботи вчителя є розумні, талановиті та високоморальні громадяни? |