Румик Олена Леонтіївна
Румик Олена Леонтіївна
Посада, місце роботи
|
Учитель французької мови Комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 19» Кам’янської міської ради Дніпропетровської області
|
Освіта
|
Дніпропетровський державний університет, 1994 рік
|
Самоосвіта
|
Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі КЗВО «Дніпропетровська академія неперервної освіти» (2017)
Участь у вебінарах та семінарах |
Педагогічний стаж
|
21 рік
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст першої категорії
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/watch?v=2zPHkQBwmJg
|
Педагогічне кредо
|
«Від традицій – до інновацій»
|
Педагогічний портрет Нормою життя є творчість і постійна робота над собою, тому закономірним є вибір проблеми, над якою працюю: «Використання інтерактивних технологій на уроках французької мови». Розумію, що учень – це не дитина, яку треба вчити, а партнер у навчанні, з яким треба співпрацювати. Але ж співпрацювати з любов’ю.Досліджуючи проблему, дійшла висновку, що завдання кожного вчителя – пробудити у дитини зацікавленість до навчання, а також зберегти її фізичне та емоційне здоров’я, розвити її духовно. Переконана, що єдиний можливий шлях сучасного педагога – знаходитися у творчому пошуку та постійно самовдосконалюватися. Саме це спонукало мене до навчання у CNED (французький національний центр дистанційної освіти), який є світовим центром франкофонії. Моє хоббі та натхнення у житті – музика. Закінчила музичну школу по класу «скрипка». Це захоплення поєднало мене з майбутньою професією, навчило терпінню та розумінню прекрасного. Навчило мене почути мелодійність французької мови та побачити її спорідненість з моєю рідною української мовою. Твердо переконана в тому, що музика є найсильнішим інструментом навчання, адже ритм і гармонія знаходять шлях до струн душі, а душа того, кого навчають, стає такою ж прекрасною та витонченою, як моя улюблена французька мова. На уроках ми, розважаючись, серйозно вивчаємо французьку мову. Намагаюсь не просто вчити мові, а привити любов до навчання через пізнання французької культури. На заняттях вчимо багато пісень, знайомимося з французькою поезією. Мій улюблений французький поет – Жак Превер. Оскільки сама захоплююсь поезією, то і дітям намагаюсь передати свою любов до неї. Вважаю, що робота з текстом пісень та поезій є чудовим шляхом вивчення нових слів та виразів, адже вивчені таким чином, вони запам’ятовуються чітко і надовго. На мою думку, музика може прийти на допомогу у випадку, коли навчання стає складнішим. Завдяки музиці складнощів можна позбутися. Вважаю, що музика є розважальним і водночас ефективним методом вивчення мови. Очікую, що мої учні отримуватимуть справжнє задоволення від здобуття знань. |