Романовська Ірина Сергіївна
Романовська Ірина Сергіївна
Посада, місце роботи
|
Учитель французької мови Одеської спеціалізованої школа № 10 І-ІІІ ступенів імені льотчиків-космонавтів Г. Т. Добровольського та Г. С. Шоніна Одеської міської ради Одеської області
|
Освіта
|
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2006 рік
|
Самоосвіта
|
Круглий стіл у рамках роботи міського науково-практичного семінару вчителів французької мови «Перспективи використання та шляхи реалізації міжнародних зв’язків у вивченні французької мови як створення бази для викладання нелінгвістичних дисциплін у білінгвальній школі» (2018)
Міжнародний науково-практичний семінар «Використання автентичних матеріалів на уроках французької мови» Всеукраїнський методичний семінар «Навчання за допомогою кіно» (2017) Обласний науково-практичний семінар вчителів французької мови «Нові програми – нові стандарти» (2017) |
Педагогічний стаж
|
13 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст другої категорії
|
Посилання на відеорезюме
|
https://youtu.be/y3oM99pIaDg
|
Педагогічне кредо
|
«Люблю французьку і навчаю любові до неї інших»
|
Педагогічний портрет На мою думку, завдання вчителя сьогодні – сформувати в учнів навички, які допоможуть їм бути успішними людьми поза стінами школи. Як вчитель іноземної мови, я бачу своє головне завдання у формуванні спроможності спілкуватися з іноземцями вільно, вміти отримувати потрібну інформацію, працювати у команді та самостійно, відстоювати та аргументувати свою власну думку. Усі ці навички та компетентності краще за все допомагають розвивати інтерактивні методи навчання. Зокрема у своїй педагогічній діяльності я використовую такі методи, як мозковий штурм, фідбек, презентації, дискусії, групова та командна робота, індивідуальне й групове дослідження та пошук інформації, метод проектів.Проектну діяльність вважаю надзвичайно вдалою та актуальною у світі шкільної освіти, оскільки вона дозволяє відпрацьовувати та закріплювати з учнями матеріал, вивчений під час шкільних занять, вдосконалювати та розвивати навички спілкування, мовленнєві та письмові навички, навички роботи в команді, у різних ролях, з різним матеріалом. Реалізуючи спільно з вчителями з інших шкіл проект «Мої круті дідусь та бабуся», я можу відпрацьовувати з моїми учнями лексичний матеріал, вивчений на уроках французької мови за темою «Родина», граматичний матеріал, мовленнєві конструкції, вдосконалювати та розвивати в учнях навички спілкування та роботи в команді. До того ж, така нестандартна діяльність сприяє підвищенню в учнів інтересу до навчання та мотивації до вивчення іноземної мови. Робота в проекті дозволяє учням знайти практичне використання тих знань та вмінь, що вони здобувають на уроках. Потужним стимулом для вивчення іноземних мов і покращення рівня використання ІТ-технологій є навчальна програма Європейської Комісії eTwinning, в рамках якої учні також тренують навички командоутворення та отримують досвід створення спільних проектів. Окрім цього, вони дізнаються про культуру інших країн Європи та заводять нових друзів. Для мене ця програма стала майданчиком для спілкування та обміну досвідом, корисною інформацією й методиками навчання. |