• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Патлач Галина Олександрівна


Патлач Галина Олександрівна

 

Посада, місце роботи
Учитель французької мови Комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»
Освіта
Горлівський педагогічний інститут іноземних мов, 2005 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації вчителів німецької та французької мов (2019)
Тренінг з проблеми «Французька мова як іноземна», м. Чернівці (2018)
Перший та Другий Міжнародні франкофонні колоквіуми «Мови, науки, практики», м. Київ, м. Дніпро (2017, 2018)
Стажування з проблеми «Французька мова як спеціальність», університет BELC, м. Севр, Франція (2017)
Скайп-тренінг з проблеми «Франкофонія: культурне та лінгвістичне розмаїття. Інтегрування франкофонії у вивчення французької як іноземної та застосування культурного розмаїття інтерактивними та цифровими засобами» (2017)
Педагогічний стаж
4 роки
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст першої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://bit.ly/2T2ejIO
https://bit.ly/2EC9Rri
https://bit.ly/2BU8K4u
Посилання на відеорезюме
https://youtu.be/ripHscD8pqg
Педагогічне кредо
«Серед багатьох шляхів до знання нам потрібен лише один, який навчив би нас мистецтву здобувати знання» (Ж.-Ж. Руссо)

 

Педагогічний портрет

Я – щаслива людина! Оскільки поєднала своє захоплення та професію.  Народилася в сім'ї інженера та вчителя математики і з дитинства знала, ким хочу стати. Учителем, як мама! Саме вона прищепила мені любов до цієї професії, навчила бути активною, наполегливою, цілеспрямованою. Тільки предмет я для себе обрала інший. У наш час знання іноземних мов – необхідність кожної сучасної людини.
Я вважаю себе успішним учителем, оскільки постійно знаходжуся в пошуку нових ефективних ідей і застосовую їх у своїй педагогічній практиці. Розуміючи, що процес навчання протягом життя є вимогою сучасного суспільства, в якому інформація дуже швидко втрачає свою актуальність, здійснюю планування самоосвітньої діяльності. Так, стажування в університеті BELC (м. Севр, Франція) навчило ефективно використовувати різні види візуального мистецтва (живопис, фотографії, малюнки) на уроках французької мови («Dictée graphique», «Exercice de 5 sens», «Le cadavre exquis», «Portrait chinois», «Photo. Portrait. Photo», «Poème accrochée», «Tableau vivant»), застосовувати прийоми роботи з культурною спадщиною, форми візуалізації навчального матеріалу, форми групової та колективної роботи (ментальні та концептуальні карти).
Скайп-тренінг з проблеми «Франкофонія: культурне та лінгвістичне розмаїття. Інтегрування франкофонії у вивчення французької як іноземної та застосування культурного розмаїття інтерактивними та цифровими засобами» збагатив мій досвід новими методами і прийомами щодо підвищення інтересу учнів до культурного та лінгвістичного різноманіття франкофонії.
Участь у тренінгу з проблеми «Французька мова як іноземна» у м. Чернівці дала змогу здобути практичні навички з використання каналу TV5MONDE при підготовці до уроків та оволодіти прийомами розвитку навичок усного продукування учнів під час уроків французької мови (за допомогою таких прийомів, як «Mongolfière», «Jeu de l’oie», «Speed dating»).
У своїй педагогічній діяльності надаю перевагу інтерактивним методам навчання, активно використовую інформаційно-комунікаційні технології. Серед ефективних комунікативних методів роботи – «Classe puzzle», «5 sens», «Jeu de piste», «Les 6 chapeaux», «Boule de neige». Практично жоден урок не обходиться без навчальних ігор («J’ai...Qui a?», «Boule de neige», «Mime-actions»), які не лише створюють доброзичливу атмосферу та ситуацію успіху на уроці, але й сприяють формуванню мовленнєвих навичок, активізують пізнавальні процеси учнів: розвивається увага, пам’ять, мислення, творчі здібності. Залучаючи учнів до проектної діяльності, яка спрямована на комплексний розвиток ключових компетентностей, я намагаюся завжди створювати атмосферу співпраці, творчого пошуку та діалогу. Так, під час роботи над навчальними проектами («Mon arbre généalogique», «Nos goûts culinaires», «Clichés des Français», «La France autour de nous”я «L’amitié en ligne», «Les outils téchnologiques ou les livres») організовую навчання як дослідження, що створює умови для індивідуалізації навчання, підвищує мотивацію, будує ситуацію успіху і допомагає учню максимально реалізувати власний потенціал. На моє переконання, дуже важливо навчити учнів прагнути до успіху. А для цього потрібно навчити їх вірити в себе, у свої сили.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux