• Людям з вадами зору
  • A-
    A+
  • English

Нестерова Ольга Сергіївна

Нестерова Ольга Сергіївна

Посада, місце роботи
Учитель французької мови Запорізької гімназії № 71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області
Освіта
Запорізький національний університет, 2001 рік
Самоосвіта
Семінари-практикуми «Регіональний день 2.0», «Новітні технології в навчанні іноземним мовам» (2018)
Курси підвищення кваліфікації (2017)
Участь у міському проекті «Управлінська сотня кадрового резерву» (2017), у VІІ міській педагогічній виставці
Педагогічний стаж
16 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Посилання
на Інтернет-ресурси, де конкурсант представлений
https://drive.google.com/open?id=1BWGQZKyuSZERvyyScd_y7uM4V5h8v6qA
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=UvmeBqPWLb0&t=2s%C2%A0
Педагогічне кредо
«Навчати – значить вчитися кожен день»

 

Педагогічний портрет

 
Мої навчальні стратегії та стилі викладання французької мови, перш за все мотивують учня до активної навчальної діяльності, до продуктивного пізнання змісту, створюють на уроці ситуацію успіху для кожного учня, допомагають усвідомити свій потенціал і проявити себе. Наповнюю новим міжпредметним змістом й інші теми, створюючи альтернативні можливості для поєднання різних знань та умінь з метою формування ключових життєвих компетентностей, необхідних учням для успішної самореалізації у житті.
Для реалізації комунікативного підходу в освітньому процесі я використовую різні інноваційні технології. Звичайно це інтерактивні методи навчання, які базуються на співпраці, взаємонавчанні: вчитель-учень, учень-учень. Технологія інтерактивного навчання – така організація освітнього процесу, за якої неможлива відмова від участі у процесі пізнання. Плідними виявились у моїй роботі такі види діяльності: комунікативні ситуації, інтелектуальні, рольові, мовленнєві ігри, лінгвістичні казки, групові проекти, робота в малих групах. Таким чином інтерактивне навчання створює комфортні умови, дружні стосунки з учнями. Діти пробують себе в ролі вчителя. Вони можуть організувати початок уроку, провести бесіду з класом, керований діалог, при яких відчуватимуть свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, виявлятимуть самостійність, пізнавальну активність.
Активно використовую сучасні інформаційні технології, які сприяють засвоєнню знань, роблять навчання інтерактивним, комунікативно спрямованим, цікавим, наочним, індивідуальним. Працюю з мультимедійними засобами, які дозволяють подати інформацію в ефективній формі, зробити її більш повною, цікавою та наближеною до тематики спілкування, задіяти всі органи чуття учнів, поєднуючи друкований текст, графічне зображення, рухоме відео, статичні фотографії та аудіо-запис, створюють «віртуальну реальність» справжнього спілкування, збільшують мотивацію навчання, стимулюють творчу активність учня.
Наступну технологію, яку я активно застосовую є метод проектів. Учні планують свою роботу, взаємодіють один з одним, використовують багато джерел, здійснюють пошукову діяльність, аналізують факти, створюють кінцевий продукт. Це сприяє їхній соціалізації та дозволяє успішніше оволодівати суспільним досвідом. Кожен має можливість проявити власну ініціативу, фантазію, креативність, активність та самостійність у вирішенні проблеми.
Отже, я вважаю, що навчання іноземних мов є ефективним саме завдяки комплексному застосуванню інноваційних технологій. Вони сприяють дружній атмосфері на уроці, позитивному ставленню, заохоченню до співпраці, до діалогу, взаємодії, взаємоповазі.
Моє педагогічне кредо: «Навчати – значить вчитися кожен день». Поруч із сучасними дітьми, у час новітніх технологій, я завжди намагаюсь розвиватися та самовдосконалюватися, бути в центрі подій. Працюю над підвищенням свого фахового та професійного рівня, досліджую проблеми за допомогою сучасних засобів, беру участь у навчальних проектах, відвідую семінари, практикуми, майстер-класи провідних спікерів, щороку відвідую країну виучуваної мови, відкриваю завжди для себе щось нове, спілкуюсь зі своїми друзями-французами, адже запалити серця дітей, прищепити їм любов до французької мови може тільки по-справжньому захоплений своєю справою вчитель.
Результативність впровадження мого педагогічного досвіду підтверджується досягненнями учнів. Мої учні – моя гордість. Їхнє уміння належно розуміти висловлене французькою мовою, усно і письмово тлумачити поняття, думки, почуття у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів викликають у мене радість та гордість. Дитина не лише має знання, а вміє ними користуватися і це найголовніше.
Маю переможців районних, обласних та всеукраїнських олімпіад з французької мови, також учнів, які за результатами ЗНО (200 балів) навчаються у закладах вищої освіти. Їхня успішність надихає мене на майбутні досягнення у викладанні французької мови та нові випробування.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux