Нацевич Людмила Валеріївна
Нацевич Людмила Валеріївна
Посада, місце роботи
|
Учитель французької мови Житомирської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 20 Житомирської міської ради
|
Освіта
|
Переяслав-Хмельницький педагогічний інститут імені Г. С. Сковороди, 1999 рік
|
Самоосвіта
|
Навчання за програмою післядипломного підвищення кваліфікації вчителів французької мови PRO FLE
Он-лайн курс для вчителів початкової школи EdЕra Участь у міжрегіональному освітньому дистанційному проекті «Освіта без кордонів» |
Педагогічний стаж
|
19 років
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне звання
|
Старший учитель
|
Посилання на відеорезюме
|
https://www.youtube.com/channel/UC0SEB6ww9W0vmGlA9wxrkRA
|
Педагогічне кредо
|
«Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіазму» (Р. Емерсон)
|
Педагогічний портрет У своїй практичній діяльності намагаюся втілювати демократичну педагогіку толерантності і співпраці. Розумію, що у центрі освітнього процесу має бути учень. Від його активності, мотивації, вміння працювати в колективі, з учителем залежить успіх у подальшому опануванні програмового матеріалу. На уроках намагаюся створити атмосферу довіри, взаєморозуміння, розкутості. Застосовую інтерактивні методи навчання («Мозковий штурм», «Обери позицію»), вдаюся до методу проектів. Впроваджую елементи групової роботи, різноманітні інтернет-ресурси. Використовую інформаційні сайти для добору цікавої інформації, творчих завдань, пошуку додаткового матеріалу.Беру активну участь у різних методичних формах роботи, даю відкриті уроки для вчителів міста та України. Керую роботою міського семінару-практикуму вчителів французької мови. Активно популяризую французьку мову, залучаючи учнів до участі у міських, обласних та всеукраїнських конкурсах знавців французької мови. Для мене особистим стимулом є успіхи моїх учнів, адже всі їхні перемоги і поразки я сприймаю як особисті. І коли бачу, що мої учні показують гарний результат, – це підвищує мою мотивацію до того, щоб іще краще працювати над собою. На мою думку, найгострішою проблемою нинішньої української школи є низький статус учителя. Необхідно популяризувати цю професію на державному рівні. |