• A-
    A+

Гуринович Наталія Валентинівна

Гуринович Наталія Валентинівна

Посада, місце роботи
Учитель французької мови Спеціалізованої загальноосвітньої середньої школи № 1 з поглибленим вивченням іноземних мов м. Чернігова
Освіта
Київський національний лінгвістичний університет, 1999 рік
Самоосвіта
Espace de formation CNED, PROFLE
Курси підвищення кваліфікації (2018)
Участь у вебінарах та семінарах
Педагогічний стаж
20 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=Y4WPi65jMYs&feature=youtu.be
Педагогічне кредо
«Взаєморозуміння та довіра»

 

Педагогічний портрет

 

Всі ми чудово усвідомлюємо, що сучасна школа потребує якісного оновлення не тільки у формах і методах викладання, а й у здатності вчителя бути цікавою, толерантною особистістю для своїх вихованців, мати нестандартне мислення. Лише за таких умов уроки перетворюються на радість відкриття при вивченні французької мови. Нині ми маємо величезний потенціал Інтернет-ресурсів, який дає змогу не лише вивчати досвід зарубіжних і вітчизняних науковців, учителів-однодумців, але й створювати нестандартні уроки із залученням комп’ютерних програм, що роблять їх яскравими, насиченими, інформаційними. Запровадивши при вивченні французької мови метод презентацій, я намагаюся долучити учнів до процесу творчості, привчити їх обирати й групувати матеріал, що надає Інтернет, розвивати інформаційну культуру, творчі здібності, формувати свою особистість та усвідомити роль кожного індивіда в суспільстві.
Ні для кого не є таємницею той факт, що найчастіше дитина залишається самотньою у світі дорослих, які не встигають (або й не хочуть) її почути. Важливим засобом для розуміння потреб та внутрішнього стану дитини стають листи електронною поштою від учнів, на які, беззаперечно вони отримують відповіді. Так починається шлях до розуміння світу учнів, які залучені в позакласний час до діалогу з учителем. І саме діалог, який на сьогодні є не тільки необхідною складовою вивчення іноземної мови, а й філософською категорією, що розв’язує сенс буття сучасника, створює взаєморозуміння й довіру між учнями та їхнім учителем, тим самим спонукаючи до більш якісного вивчення предмета, поширюючи культуру діалогу.
Постійно розвиваючись, запроваджуючи нове в освітній процес, не маю жодних сумнів щодо правильності обраного шляху. Але, як і у всі часи, сумніви і вагання зникають тільки тоді, коли учні досягають вершин завдяки сформованим умінням і навичкам не тільки французької мови, а й здатності до постійного руху вперед, розвиненим творчим здібностям. Неодноразово мої учні ставали переможцями міських, обласних та всеукраїнських олімпіад. У скарбничці досягнень також є призерка Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України.
Сподіваюся, що моє прагнення до самовдосконалення й до реалізації творчих здібностей неодмінно передасться і учням, адже і поза стінами школи вони продовжують професійно вивчати французьку мову, щоб виховувати майбутні покоління, націлені на зближення з європейськими культурами, готові та здатні нести свою культуру іншим народам і органічно влитися в світову спільноту.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux